Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 19 lipca 2015

Arwinia - Oskar Orzechowski

Tytuł : Arwinia
Autor : Oskar Orzechowski
Data wydania : 12 czerwca 2015
Wydawnictwo : Nowy Świat
Liczba stron : 131
Cena z okładki : 12,99


„Powieść, w której ludzkim głosem przemawiają zwierzęta i to one są bohaterami książki. Przywodzi to na myśl, już tak mocno zakorzenione w kulturze, tytuły –„Folwark zwierzęcy” czy „Sprawiedliwość owiec” – i jest to dobry trop interpretacyjny, jednak w odróżnieniu od tych tytułów, postacie „Arwinii” są zdecydowanie mniej naiwne... „

Tak jak myślałam , nigdy nie potrafiłam polubić Folwarka zwierzęcego. Ani w szkole , ani poza nią. Myślałam , że Arwinia przypadnie mi do gustu bo jest to inna interpretacja słynnej książki. Niestety nie potrafiłam polubić tej książki chociaż bardzo się starałam. Może faktycznie jeszcze nie dorosłam do tego typu lektur. Może po trzydziestce będzie lepszy czas na czytanie takiej książki niestety dzisiaj nie jestem w stanie nic powiedzieć o tej książce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz