Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 17 stycznia 2017

[PRZEDPREMIEROWO]Gracz - Vi Keeland

Tytuł : Gracz
Tytuł oryginalny : The Baller: A Down and Dirty Football Novel
Autor : Vi Keeland
Wydawnictwo : Kobiece
Data wydania : 20.01.2017
Liczba stron : 392
Egzemplarz : recenzencki


Niektórzy faceci są po prostu bezczelni. Aroganccy, zawadiaccy i pewni siebie w ten niezwykle irytujący sposób, który kojarzy każda kobieta. Ale przy tym… jakże seksowni. Taki jest Brody Easton. Typowy gracz – przystojny, szalenie męski, a tupet to pewnie jego drugie imię. Z przyjemnością i premedytacją bierze udział w swoistej grze, w której stawką jest dziki seks. Krótkoterminowy cel? Panienka do łóżka.
Delilah, początkująca dziennikarka sportowa po raz pierwszy spotyka Brody’ego w męskiej szatni. Zawodnik jeszcze przed rozpoczęciem wywiadu zdecydował się odsłonić wszystkie karty… I to dosłownie. Nieprzewidywalny i bezpruderyjny, zrzucił przed nią ręcznik przepasający jego biodra. Przed obiektywem. Trudno stwierdzić czy liczył na flirt, czy po prostu chciał zaliczyć. Ale jedno wiadomo – Brody się nie patyczkuje. Znajomość rozpoczęta w taki sposób może potoczyć się różnie…
Fani gorącego romansu sportowego będą zachwyceni. Strony „Gracza” iskrzą od chemii między głównymi bohaterami. Delilah nie jest bardzo zasadniczą osobą, ale jednej reguły twardo się trzyma – nie umawia się z graczami. Jest pewien problem – Brody ma wobec niej inne plany… Męska, kierowana instynktem zdobyczy duma nie pozwoli mu po prostu odpuścić.
Kto odniesie zwycięstwo w tej piorunującej rozgrywce? Wprawiony gracz czy opierająca się jego urokowi dziennikarka?

Gdy zobaczyłam okładkę wiedziałam , że muszę za wszelką cenę przeczytać tę historię. Ja jestem typową sroką, która od czasu do czasu lubi oderwać się od mocnych książek, przy których trzeba trochę pomyśleć i sięgnąć po literaturę typowo kobiecą z nutką seksu w tle. I tak też uczyniłam, nie zawiodłam się a nawet w sumie mam ochotę na jeszcze.

Chciałbym się wymeldować.
– Słucham?
– Chciałbym się wymeldować. Nie potrzebuję pokoju. Zostanę u niej. – Skinął w moją stronę.
– Hmm. – Biedna Gail wyglądała na zdezorientowaną. – Pana pokój to właściwie apartament, panie Easton. Pokój pani Maddox to pokój standardowy.
– A jest w nim łóżko?
– Jest.
– To proszę o wymeldowanie.

„ Gracz „ to książka o Delilah dziennikarce sportowej, która dostała wielką szansę, została główną reporterką działu sportowego. Musi wykazać się profesjonalizmem . Jej głównym zadaniem jest prowadzenie wywiadów z krajową drużyną futbolu. Dlatego nie ma wyboru, gdyż jej najlepszym zawodnikiem jest nikt inny jak Brody Easton. Playboy który już od pierwszego wywiadu daje kobiecie popalić. Jednak mężczyzna mimo swojego charakteru zawładnie światem naszej reporterki. Czy mroczna przeszłość gwiazdy nie zniszczy wszystkie co zbudował ? Czy dawna miłość mija, czy uderza w nas ze zdwojoną siłą ?


Jeśli zakochasz się w innej osobie, to znaczy, ze ta, która do tej pory kochałeś, nigdy nie miała być twoja na zawsze.


Podoba mi się styl pisania autorki i chociaż mam z nim styczność pierwszy raz wiem, że sięgną po kolejną książkę, jaką napiszę ta Pani. Podoba mi się, że możemy poznać myśli trzech różnych osób z jednej strony Delilah, z kolejnej Brody a trzecią osobą jest Willow-była dziewczyna mężczyzny. Przez ten zabieg możemy poznać co czują inni bohaterowie a nie tylko jedna osoba. Powieść napisana dobrze, erotyk, ale nie wulgarny, a raczej jest to książka dla osób, które nie lubią seksu na każdym kroku. Pełna uczuć, wzruszeń, wzburzeń i złości powieść, od której nie łatwo się oderwać.

- Wiesz, że muszę mu pokazać, że należysz do mnie?
– Zamierzasz podnieść nogę i nasikać na mnie jak pies na hydrant?





Po tylu latach w końcu postanowiłam zostawić moją przeszłość za sobą, w momencie, gdy przeszłość Brody'ego się odezwała.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz