Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 6 lutego 2020

[PRZEDPREMIEROWO] Zbuntowana księżniczka - Valentina Fast

Tytuł: Zbuntowana księżniczka
Tytuł oryginalny: Der Tag der Entscheidung
Autor: Valentina Fast
Cykl: Royal
Tom: 7
Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 11.03.2020
Liczba stron: 352
Egzemplarz: recenzencki

W Królestwie Viterry nie tylko tożsamość księcia pozostaje tajemnicą, ale również jego siostry. Wychowywana od zawsze w towarzystwie młodych panien Ewelina jest świadoma, że i ona pewnego dnia będzie musiała dokonać wyboru męża. Dziewczyna nie ma na to najmniejszej ochoty i nie rozumie, po co te wszystkie sekrety. Kiedy wymknie się na bal maskowy i zaufa przystojnemu Loganowi, wybierze drogę, z której nie ma odwrotu… Bo nawet Ewelina dotąd nie poznała wszystkich tajemnic królestwa pod kopułą.


Tom 7 a dokładnie 6.5, bo tak go określają za granicą, opowiada historię Eweliny Kozłow, siostry Philipa. Poznajemy jej losy od czasu konkursu na żonę księcia i dowiadujemy się, gdzie była oraz co takie ją spotkało. Książka bardzo ciekawa, co prawda ja o tej postaci dowiedziałam się, dopiero czytając 6 tom, bo tam była wzmianka o siostrze księcia. Jednak byłam bardzo ciekawa jej losów i tego, co autorka chce nam o niej opowiedzieć.


Ewelina Kozłow zostaje odesłana z królestwa na czas konkursu na żonę księcia. Razem z trzema innymi dziewczynami z dobrych rodów, zostaje osadzona poza królestwem, aby nikt nie dowiedział się, że ona jest księżniczką. Wszystko komplikuje się jednak gdy Lina wymyka się opiekunce i idzie na bal maskowy. To właśnie tam poznaje Logana, którego spotyka po balu. Jednak Ewelina zostaje porwana, jednak porywacz twierdzi, że zrobił to, aby uratować jej życie. Ponieważ wie, że na zamek królewski Vittery ma być przeprowadzony zamach.

Książka była fantastyczna, ja uwielbiam takie dodatki. Nie sądziłam, że będę mogła poznać losy Eweliny. Jest to postać, o której jest bardzo mało w głównej serii. Na początku nie wiemy, że nawet siostra księcia istnieje. Myślę, że autorka wplotła jej wątek, w ostatniej chwili, bo miała pomysł właśnie na tę nowelkę. Z bólem serca trzeba się w końcu pożegnać z królestwem Vittery. Była to naprawdę przepiękna opowieść o państwie pod kopułą, w której życie jest spokojne i pozbawione przemocy. Dajcie mi proszę znać, czy znacie tę serię? A jeśli tak to, co o niej sądzicie.

"— Gdybyś tylko wiedział, jak to naprawdę wygląda… — zaczęłam i zaraz skarciłam się w myślach. Takie zachowanie zupełnie do mnie nie pasowało. Musiałam uważać, co do niego mówię i jakie tajemnice mu zdradzam. W końcu zostałam przez niego porwana. Poza tym nie miałam żadnych podstaw, żeby wierzyć w jego dziwaczne teorie spiskowe."




34 komentarze:

  1. Czytałam pierwszą stronę pierwszego tomu i dla mnie to takie "Rywalki" z trochę zmienioną fabułą :/ Sercem jestem przy książkach Kiery Cass, a tym szansy nie dam. Chyba, że znów będę miała ochotę na coś w tych klimatach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam pierwszy tom i był fajny, ale kurde, no jakoś nie zaintrygowała mnie w sumie ta historia na tyle, by odłożyć moje inne plany i kontynuować serię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe to połówkowe nazywanie tomów. Twoja recenzja dała inne światło na tę pozycję, bo patrząc na okładkę nigdy bym po nią nie sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od pewnego czasu zastanawiam się nad tą serią. Kusi mnie bardzo, ale jakoś nie jest mi po drodze- bynajmniej na tę chwilę, ale zapewne w końcu się na nią zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość długa seria. Póki co nie mam jej w planach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej autorki i chyba nigdy nie czytałam nic z tego wydawnictwa. Muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej pomimo pozytywnej recenzji nie jestem przekonana do tej serii. Może kiedyś zmienię zdanie, ale na ten moment mówię 'to nie dla mnie'.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za książka konkurs na ksiazniczke. Zapowiada się bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się z tą serią. Mam wrażenie że jest to typowa książka młodzieżowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że jest to pozycja dla młodszych czytelników jak ja, jednak póki nie poznam się z jej treścią dokładniej, to nie mogę jej oceniać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej serii, a to już 7 tom! Ogarnę sobie 1 i zobaczę czy warto brnąć dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią sięgnę po całą serię, a nawet z przyjemnością widziałabym ją u siebie w wersji papierowej. Okładki są cudowne :) Na Legimi już na mnie czekają wszystkie tomy oprócz 5 i 7. Mam nadzieję, że te braki niedługo będę mogła uzupełnić.

    OdpowiedzUsuń
  13. 7 tom? Nie słyszałam wczesniej o tej serii co świadczy o tym że nie są to moje klimaty. Ale czytelnicy tego gatunku pewnie zachwyceni są tą wielotomową sagą

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta seria nie jest dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na ten tytuł już od dłuższego czasu, dlatego ciesze się, że jego premiera już tak niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czytam tego typu książek 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. To akurat propozycja nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc nie znam tej serii, a to już 7 tom. Choć nie do końca moje klimaty, to na wakacje jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko - 7 tomów liczy ta seria? Zazdroszczę fanom takiej serii

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ja Ci pisałam, że podziwiam Cię za czytanie tej serii? Podziwiam cię dalej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam żadnej książki z tej serii i nie wiem czy kiedyś zacznę chociaż są to moje klimaty. Mam jednak nadzieję, że kiedyś się uda.
    Pozdrawiam Serdecznie
    https://smallbookwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie zapowiada się ta książka niestety za niedługo mam termin porodu i mało czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej serii. Za dużo tomów jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej serii, ale trochę kojarzy mi się z książką "Rywalki", przez którą nie udało mi się przebrnąć.wydala mi się zbyt naiwna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tytuł podeślę córce pod rozwagę, może ją zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam kilka pierwszych tomów, ale coraz mniej mnie ta seria interesowała i przestałam. Jak dla mnie trochę "przesłodzona".

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet nie wiesz jak długo czekałam na recenzja tej książki. Miałam okazję przeczytać 5 tomów i zabieram się za niedługo za polowanie na 6 tom. I teraz ta recenzja. Już wiem, że będę miał co robić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem czy to seria dla mnie. Chyba muszę zacząć od 1 tomu, by sie dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  29. ZNam tę serię z opinii innych, sama jednak nadal nie sięgnęłam po pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O serii słyszałam przy okazji wydania pierwszego tomu, ale w ogóle mnie nie ciągnie do jej czytania.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie lubię tych połówek serii, bo później zawsze się w tym gubię :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam 3'pierwsze tomy serii w domu. Nadal przede mną 😁 Nie mam kiedy się za nią wziąć. Kinga

    OdpowiedzUsuń