Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 17 grudnia 2015

Odgadnij , kim jestem - Megan Maxwell

Tytuł : Odgadnij , kim jestem 
Tytuł oryginalny : Adivina quien soy
Autor : Megan Maxwell
Seria : Odgadnij , kim jestem
Tom : 1
Data wydania : 3 września 2015
Wydawnictwo : Amber
Liczba stron : 304
Cena z okładki : 34,80

" Szalona kobieta odkrywa pragnienia duszy i ciała, które onieśmielą ją samą. Yanira ma dwadzieścia pięć lat, mieszka na Teneryfi e, śpiewa w hotelach i jest singielką. Nie spotkała jeszcze mężczyzny, który dorównywałby jej temperamentem i ciekawością nowych przeżyć. Przeprowadza się do Barcelony i zaczyna pracę na statku wycieczkowym kursującym po Morzu Śródziemnym. Na pokładzie roi się od atrakcyjnych mężczyzn, ale Yanirze wpada w oko przystojny marynarz Dylan. Czy dlatego, że nie zwraca na nią uwagi? Yanira nie wie jednak, że Dylan bacznie ją obserwuje. I że wkrótce zabierze ją w podróż przez świat doznań, które przekroczą nawet jej fantazje. Lecz nie wyjawi jej prawdy o sobie. " 

Romanse , seks , fantazje nie z tej ziemi. Z czymś na pewno każda kobieta boryka się na co dzień. A gdy na horyzoncie pojawia się przystojny brunet to od razu kolana robią się jak z waty a w gardle czujemy pustynie. Ale czy za wszelką cenę staramy się zwrócić uwagę faceta jeśli nie wykazuje żadnego zainteresowania ?


Yanira właśnie zmaga się z takim problemem , za wszelką cenę próbuje poznać przystojnego Dylana. Ale chłopak nie wykazuje żadnego zainteresowania dziewczyną. Czy w końcu da się ponieść i zainteresuje się dziewczyną ? 

Dawno nie czytałam literatury erotycznej i postanowiłam poszperać w tym temacie trochę. Gdy na empiku zauważyłam właśnie tą książkę postanowiłam , że spróbuje .... I tak zauroczyła mnie okładka. Przeczytałam krótki opis i postanowiłam spróbować. Jeszcze wieczorem ściągnęłam sobie ebooka i zaczęłam czytać. Przez pierwsze 40 stron nie działo się nic nadzwyczajnego. Trzeba wręcz powiedzieć , że książka była nudna ! Ale przełamałam się i zaczęłam czytać dalej. 

Jeśli ktoś spodziewa się lekkiej literatury erotycznej pokroju Greya to się zawiedzie. Są w książce o wiele lepsze opisy wszystkiego co zachodzi pomiędzy Yanirą oraz Dylanem. trzeba powiedzieć również że styl pisarki powala na kolana. Zapomniałam jak lubię poczytać od czasu do czasu taką literaturę i ile nie przeczytanych pozycji stoi u mnie na półce i czeka na swoją kolej. Jak tylko skończę kilka pozycji które mam w planach to sięgnę po te co wołają mnie słowami " Nie daj się prosić ..... przeczytaj nas , przecież czekamy już ponad rok ! " 

Może teraz trochę o fabule. Osoby które nie chcą zagłębiać się w książkę niech przestaną czytać gdyż może zdarzyć mi się zdradzanie fabuły !
Głowna bohaterka Yanira nie wierzy w miłość. Na każdym kroku powtarza , że jest wyzwoloną kobietą której zależy tylko na dobrym seksie. natomiast jej najlepsza przyjaciółka która " była " w długotrwałym związku i wierzyła w miłość , małżeństwo , rodzinę i szczęśliwe życie , po zerwaniu z ukochanym ... zmienia swoje życie. A niestety nasza Yanira nieświadomie również pragnie czegoś więcej. Pragnie , niebezpiecznie przystojnego Dylana który za każdym razem udowadnia jej że nie jest w jego typie. Dziewczyna wmawia sobie , że jej ukochany jest gejem i musi go sobie za wszelką cenę odpuścić. Niestety nie potrafi , staje się nachalna. Noe zdaje sobie jednak sprawy , że Dylan wcale nie gustuje w chłopakach tak jak by to się wszystkim wydawało. Między nimi rodzi się napięcie które doprowadza do nieokiełznanego seksu. Jednak Dylan nie wyjawia o sobie wszystkiego , czy dziewczyna otworzy się na uczucie ? 


Książka naprawdę była przyjemna i szybka do przeczytania , już nie mogę się doczekać jak zagłębie się w dalszych losach bohaterów. A wy czytałyście tą książkę ? Jakie są wasze odczucia ? 






1 komentarz: