Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 2 listopada 2020

Preppy. Życie i śmierć Samuela Clerwatera, część 3 - T.M. Frazier

 

Tytuł: Preppy. Życie i śmierć Samuela Clerwatera, część 3

Tytuł oryginalny: Preppy: The Life & Death of Samuel Clerwatera, Part Three

Autor: T.M. Frazier

Cykl: The King

Tom: 7

Wydawnictwo: Kobiece

Data wydania: 15.04.2020

Liczba stron: 248

Egzemplarz: recenzencki

„Wielki finał bestsellerowej serii King, która przyprawia o szybsze bicie serca. Kiedy myślisz, że wiesz o jej bohaterach już wszystko, T.M. Frazier w ostatnim tomie gwarantuje emocjonalną jazdę bez trzymanki! Gdy się poznali, Dre była dla niego piękną nieznajomą potrzebującą pomocy i wsparcia. Teraz stała się dla Preppy’ego kimś znacznie więcej – rodziną, o którą będzie walczył do utraty tchu. Mężczyzna w muszce jest bardziej zdeterminowany niż kiedykolwiek. Musi ocalić swoich najbliższych. Pragnie zemsty i nie zamierza odpuścić.”

To już koniec książek opowiadających historię Preppego oraz Dre. Ich historia była burzliwa, smutna i piękna zarazem. Nie wiem jak opowiedzieć wam zakończenie tej historii, tak aby zachęcić was do czytania, a nie zdradzić kluczowych rzeczy z książki. Co muszę powiedzieć jeszcze na wstępie to, że te okładki są po prostu przepiękne i cała seria bajecznie komponuje się na półce. A już niedługo opowiem wam więcej o tomie 8, który opowiada o kimś, kogo się nie spodziewałam.

Preppy i Dre w końcu są szczęśliwi, tworzą rodzinę, mają pięknego synka. Jednak to nie koniec ich problemów. Dre zostaje uprowadzona i nie wiadomo czy wszystko z nią dobrze. Preppy, King i inni starają się mu jak najbardziej pomóc w odnalezieniu jej. Czy chłopak w muszce zdoła uratować swoją rodzinę?

Powiem wam, że w tym tomie akcja książki na moment zwalnia, wszystko jest bardziej spokojne, życie Dre i Preppego nie zwalnia, jednak ich problemy z dawnych lat w końcu się rozwiązują i wszyscy spokojnie żyją. Nie zabraknie zwrotów akcji, przez co historia jest jeszcze piękniejsza. Nie mogę się doczekać, aż opowiem wam o kolejnym tomie, które był równie dobry a może i lepszy niż poprzednie.

„King i ja weszliśmy na tamto podwórko jako dzieciaki bez przyszłości. A wyszliśmy z niego, stworzywszy własną przyszłość.”







16 komentarzy:

  1. oj nie, zupełnie nie mój klimat, ale wiem, że tania książka ma sporo nowości i zawsze znajduję u nich coś ciekawego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz mam ochotę na bardziej mroczną literaturę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tej serii. Musze przyznać że tak wiele tomów trochę mnie zniechęca do poznania tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  4. W oko od razu wpadła mi okładka, przyciąga wzrok. :D Fabuła ciekawa, myślę że mogłabym sięgnąć po tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaskakuje mnie, że jest aż siedem tomów i czytałaś je wszystkie - to musi być naprawdę przyjemna seria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę tę serię, ale okładki są tak do siebie podobne... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam poprzednich tomów. Niezbyt ciągnie mnie do poznania tej historii.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu, ale jakoś okładka mnie odpycha, historia może by mnie zainteresowała, z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest seria dla mnie, bo ma więcej jak 3 tomy. Nie wiem czemu, ale nie przepadam za tak długimi opowieściami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawia mnie ta ilość tatuaży, pokrywająca wielkie powierzchnie skóry, czy to wyraz artystycznej duszy, a może chowanie osobowości za nimi. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka mnie intryguje i już ona sprawia, że chce sięgnąć po książkę. Muszę zerknąć na wcześniejsze tomy

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam bardzo dużo dobrego o tej serii i z przyjemnością zacznę czytać ją od pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  13. niekoniecznie moja teamtyka, najważniejsze, że Tobie się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię książki tego wydawnictwa! O tej serii nie słyszałam i raczej po nią nie sięgnę w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotkałam się już z recenzjami tej serii, ale jakoś nie zachęciły mnie do sięgnięcia po nie. Za to nie omieszkam szepnąć komu trzeba o niej, bo wiem komu się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę tej serii. Ale jestem jej bardzo ciekawa. Może skusze się na nią.

    OdpowiedzUsuń