Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 7 października 2015

Mademoiselle Chanel - Christopher W. Gortner

Tytuł : Mademoiselle Chanel
Tytuł oryginalny : Mademoiselle Chanel
Autor : C.W. Gortner
Data wydania : 7 października 2015
Wydawnictwo : Między słowami
Liczba stron : 588
Cena z okładki : 39,90


" Widzę odwieczny konflikt między skromną dziewczyną, którą kiedyś byłam, a legendą, którą celowo wykreowałam, żeby nikt nie mógł zajrzeć w moje serce. W tej opowieści postaram się w miarę możliwości trzymać prawdy, choć mity i plotki spowijają mnie w nie mniejszym stopniu niż moje słynne krepdeszyny i tweedy.Postaram się pamiętać o tym, że mimo wszystkich swoich triumfów, mimo wszystkich błędów, które popełniłam – wciąż jestem tylko kobietą…


Kim naprawdę była Coco Chanel? Wielką wizjonerką, niemieckim szpiegiem, namiętną dziewczyną poszukującą uczucia? Teraz nareszcie może opowiedzieć własną historię. Z powieści Mademoiselle Chanel wyłania się obraz kobiety pełnej pasji, wdzięku i uroku, której sława i fortuna nie uchroniły przed złamanym sercem.

Nowa powieść C.W. Gortnera. Zanim został poczytnym pisarzem, autorem wielu powieści przetłumaczonych na ponad dwadzieścia języków, C.W. Gortner pracował w przemyśle modowym. Coco Chanel fascynowała go od zawsze. Teraz powraca do niej w swojej najnowszej książce, poszukując odpowiedzi na nurtujące go pytanie: jakie sekrety skrywała Coco Chanel? "



W książce mamy do czynienia z bardzo dobrze napisaną biografią. Poznajemy wiele szczegółów z życia Coco , jej życie prywatne. Wiele książek już przeczytałam i muszę stwierdzić że ta książka nie wniosła nic nowego czego bym jeszcze nie wiedziała. Pokazuje nam trudne dzieciństwo , jej romanse oraz w jakim towarzystwie zaczęła się obracać po czym jaką karierę zrobiła. 

Książka pokazuje nam jak narodziła się ikona stylu , jak od szarej dziewczyny stała się ikoną stylu i każdy chciał chociaż raz założyć chociaż jedną jej kreacje. Pokazuje nam bardzo burzliwe związki. Ukazuje że Chanel lubiła obracać się towarzystwem bogatych i wpływowych ludzi. 

Ostatecznie uważam , że książkę warto przeczytać. Coco Chanel do dnia dzisiejszego jest wielką osobą. Każdy słyszał o jej słynnych perfumach czy ubraniach. Jeśli lubicie czytać typowe biografię to naprawdę uważam że warto poznać tą książkę. 


Razem z książką od wydawnictwa Znak dostałam mały upominek za który bardzo dziękuje. 





Za możliwość przeczytania Dziękuje ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz