Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 29 października 2019

Feel again - Mona Kasten

Tytuł: Feel again
Tytuł oryginalny: Feel again
Autor: Mona Kasten
Cykl: Begin Again
Tom: 3
Wydawnictwo: .Jaguar
Data wydania: 22.08.2018
Liczba stron: 344
Egzemplarz: własny


Sawyer Dixon jest młoda, twarda… i zawsze trzyma się na uboczu. Od śmierci rodziców z nikim nie nawiązuje bliższych relacji. Sytuacja zmienia się jednak, kiedy poznaje Isaaca Granta. Isaac w nerdowskich okularkach stanowi całkowite przeciwieństwo mężczyzn, z którymi Sawyer umawiała się na szybkie randki. Isaac, który ma dosyć statusu wiecznego singla, prosi dziewczynę o pomoc. Zawierają umowę: Sawyer zrobi z niego prawdziwego bad boya, a w zamian może utrwalić jego przemianę na kliszy fotograficznej w ramach projektu artystycznego. Jednego tylko Sawyer nie wzięła pod uwagę – emocji, które stopniowo pojawiają się między nią a Isaakiem…

Mona Kasten to jedna z moich ulubionych autorek. Przeczytałam całą serię “Save you” a teraz w końcu mam okazję dokończyć “ Begin Again”. Dwa pierwsze tomy bardzo mi się podobały, dlatego z bardzo wielkim zapałem sięgnęłam po trzeci tom, o którym słyszałam naprawdę wiele dobrego. Na pytanie, czy podobała mi się ta część? Odpowiem w podsumowaniu.

Sawyer Dixon ma tylko swoją ukochaną siostrę, na której zawsze może polegać. Studiuje fotografię i spełnia się w tym całkowicie. Lubi również podrywać mężczyzn, jednak nie planuje się ustatkować i oddać swojego zranionego serca. Gdy poznaje Isaaka Granta, postanawia pomóc mu w pozbyciu się nieśmiałości i proponuje mu wyzwanie. On da jej się zmienić i pokazać to na zdjęciach, a ona zrobi pracę dyplomową, Nie sądzi jednak, że projekt okaże się czymś o wiele głębszym.

Czy książka mi się podobała? Oczywiście, że tak. Nie była tak genialna, jak pierwszy i drugi tom, ale również miło spędziłam z nią czas. Postać Sawyer była naprawdę skomplikowana i pod koniec uroniłam łzę, ponieważ nikt nie wyciągnął do niej pomocnej dłoni, gdy tego właśnie potrzebowała, wszyscy odsunęli się od niej i nie pomogli. Sawyer to również bardzo silna bohaterka, która dobrze wie czego, chce, jednak boi się okazywać uczucia. 

Isaak to mężczyzna, który jest typowym nerdem, ma bardzo niecodzienny styl ubierania się, przez co czasami jest obiektem kpin ze strony innych osób. Chłopak ma problem z nawiązywaniem nowych reakcji, ponieważ jest bardzo nieśmiały. Polubiłam bardzo bohaterów I od początku bardzo kibicowałam, aby ta dwója wyszła na prostą drogę w swoim życiu. Ja niedługo będę czytała 4 tom, o którym również wam opowiem.

"- Człowieku, to są żółte szelki! Żółte szelki w łosie! Nie masz sześciu lat, tylko dwadzieścia jeden, i nie jesteś ani klaunem, ani przedszkolanką. Żaden argument, żadne wytłumaczenie nie przekona mnie, że powinieneś coś takiego mieć w swojej szafie."




35 komentarzy:

  1. Naczytałam się tyle superlatyw o tym cyklu, że koniecznie muszę go przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam o tej serii ale nie miałam okazji jeszcze jej przeczytać. Z chęcią nadrobię zaległości ☺️
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami serie się rozwijają tak, że każdy kolejny tom jest coraz lepszy, tu widzę niestety odwrotnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuje zacząć przygodę z twórczością autorki od książki ,,Save Me", ale tą serie również będę miała na uwadze.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie na pewno nie, bo tego typu książki nie sięgam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach tę serię. Ostatnio ściągnęłam ją sobie na czytnik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie odkąd pojawiła się w zapowiedziach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już w listopadzie zapoznam się z twórczością tej autorki, mam duże oczekiwania więc zobaczymy jak to wypadnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam serię całym serduchem. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy się przywiązujesz do bohaterów, trudno się z nimi rozstać nawet gdy książka jest trochę słabsza niż poprzednia w serii

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazwyczaj pierwsze części są lepsze niż kolejne.. Sama serii nie znam, ale wierzę że musi być swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie czytałam żadnej książki z tej serii :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te Jaguarowe serie, najczęściej udaje im się trafić w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że ta książka mogłaby mi się spodobać. Ostatnio jednak mam mało czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko czytam książki tego typu, ale bardzo spodobały mi się przedstawione kreacje bohaterów. Widać od razu, że nie są to płytkie postacie, a posiadające charakter, własne przeżycia itp. Taką książkę z chęcią bym przeczytała. I o ile pamiętam, którąś autorstwa Mony Kasten posiadam w swoim składzie :D.
    Pozdrawiam.
    http://demoniczne-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej serii, ale nie miałam jeszcze okazji się z nią zapoznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Totalnie nie ciągnie mnie do tej serii. Może gdybym była młodsza o kilka lat. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja siostra gustuje w takich książkach. Może ją zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie mialam okazji wczytać się w książki z tej serii.. Musi się to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiła mnie ta seria. Chętnie sięgnę po nią w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem co myśleć o tej książce jak i zarówno serii, wiele różnych opinii krąży po sieci

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej serii, ale bardzo mnie ona ciekawi. Podobny motyw odnalazłam w obecne czytanej przeze mnie książce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej serii, ale czuję że gdybym przeczytała to bym ją pochłonęła w całości.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Seria rzuciła mi się w oczy, ale pomimo pozytywnej recenzji, nie mam ochoty na jej lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No być może przypadła by mi do gustu, sama okładka mega fajna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może to być fajna propozycja na jesienne wieczory

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o niej, jednak raczej nie ciągnie mnie do tej serii. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepraszam bardzo, co komu przeszkadzają żółte szelki w łosie u dwudziestojednolatka? Ja mam trzydzieści lat i mam nauszniki różowe z jednorożcami i co? I już po tym cytacie książka jest u mnie skreślona. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że potm te szelki wywala. Haha niezła zaplbawa jest z kolesiem.

      Usuń
    2. Ja też miło spędziłam przy nich czas. Bardzo. Dla mnir to i tak była dobra książka. I dorby patent, by w każdym tomie umieścić inna parę. Kinga

      Usuń
  29. A tak broniłam się przed tą serią... Chciałam przeczytać zupełnie inną spod pióra tej pani, ale ten cytat oraz Twoje słowa tak mnie ruszyły, że jednak zmieniam zdanie – chcę poznać tych bohaterów i ich losy! A że ktoś krytykuje tego typu szelki? Nie rusza mnie to, choć sama posiadam takie ubrania, które pozornie nie pasują do osoby w moim wieku. Po prostu trzeba zważać na to, że różni ludzie i każdy miewa swoje nieco dziwne problemy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam autorki i nie słyszałam o książce. W sumie dziwne, bo przeważnie tytuły rzucają się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam obie serie tej autorki, jednak jakoś tak się złożyło, że nigdy nie skojarzyłam, że to to samo nazwisko 😂

    OdpowiedzUsuń
  32. O nie! Nie sięgnę po to. Zrobić z kogoś bad boya w ramach projektu artystycznego? Brzmi to absurdalnie i bezcelowo. Wiem, że książka Ci się podobała, ale to zupełnie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń