Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 7 października 2019

Fallen Crest. Szkoła - Tijan Meyer

Tytuł: Fallen Crest. Szkoła
Tytuł oryginalny: Fallen Crest Public
Autor: Tijan Meyer
Cykl: Fallen Crest
Tom: 3
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 13.08.2018
Liczba stron: 432
Egzemplarz: własny


"Samantha zaczyna naukę w nowej szkole, do której chodzą Mason i Logan. Już pierwszego dnia wiadomo, że Sam będzie miała wielu wrogów w nowym miejscu. Jednym z nich jest Kate, która najwyraźniej uknuła już jakąś intrygę. Jednak przetrwanie w nowej szkole to tylko jedno ze zmartwień Samanthy. W powietrzu wisi znacznie poważniejszy problem: konflikt między miastami Roussou i Fallen Crest się zaognia. Teraz Sam będzie musiała zrobić wszystko, żeby Mason nie spędził ostatniego semestru w areszcie lub szpitalu."

Seria “Fallen Crest” zyskała wielkie grono fanek. Ja dwa pierwsze tomy czytałam już naprawdę dawno temu. Jednak po przerwie w końcu wróciłam i od nowa przepadłam w tej historii. Dlatego dzisiaj przychodzę do was z długo wyczekiwaną recenzją trzeciego tomu “Szkoła”. Jeśli znacie tę serię i czytaliście, to dajcie znać, jakie są wasze odczucia względem niej? A może czytaliście inne książki Tijan?

Samantha po ostatnich problemach z rodzicami postanawia przenieść się z prywatnego liceum do publicznej szkoły, gdzie uczą się bracia Kade. Dziewczyna ma szansę zyskać stypendium sportowe, na czym najbardziej jej zależy. Jednak Sam pragnie również spokoju i równowagi. Pierwszego dnia w nowej szkole widzi jednak, że wszyscy uczniowie są nastawieni do niej wrogo. Dziewczyny nie lubią Samanthy, ponieważ uważają, że odebrała im Logana oraz Masona. Grupka dziewczyn pod przywództwem Kate postanawia urządzić Sam piekło i wygonić ją do jej starej szkoły. Nie jest to jednak jedyny problem Kadów oraz Sam. Zagrażają im również bracia Broudou, którzy szczerze nienawidzą Kadów i chcą za wszelką cenę ich zniszczyć. Gdy dowiadują się o dziewczynie Masona, postanawiają skrzywdzić również i Sam. To wtedy Mason musi zrobić wszystko, aby ochronić ukochaną i raz na zawsze zapewnić Samanthie bezpieczeństwo.

Książkę przeczytałam w niecałe 4 godziny, bo tyle wynosiła moja przerwa pomiędzy wykładami na uczelni. Dlatego już teraz mogę wam powiedzieć, że książkę czyta się naprawdę bardzo szybko. Myślę, że warto czytać je w kolejności od pierwszego, bo są one ze sobą powiązane i możecie nie zrozumieć wszystkiego, tak jak byście chcieli. Podoba mi się relacja Samanthy oraz braci Kade: Masona i Logana. Oni naprawdę mają świetną relację o której, aż miło się czyta. Jestem ciekawa co, zdarzy się w czwartym tomie, który ja już mam na swojej półce.


"Czasami rodzina rani cię bardziej, niż cię kocha. To prawda, której wielu ludzi nie chce usłyszeć."




25 komentarzy:

  1. Nie znam poprzednich tomów cyklu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Końcowy cytat jak zawsze w punkt. Do serii nie sięgnę - na ten moment nie widzę w fabułach nic co by mnie zainteresowało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro przeczytałaś tę książkę w 4 godziny to może być ona dla mnie dobrym przerywnikiem pomiędzy bardziej obciążającymi lekturami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale czuję, że to. Ie mój klimat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam dwa poprzednie tomy i były to dla mnie tak płytkie książki, że głowa mała. Miałam w planach przeczytanie trzeciego i czwartego tomu ale obecnie mam do nadrobienia coś lepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam dość przeciętne recenzję dwóch poprzednich książek z tego cyklu, dlatego na razie nie planuje zaczynać przygody czytelniczej z tą serią.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że i Ty czytasz między wykładami, ja jak tylko była dłuższa przerwa, natychmiast pędziłam do biblioteki, aby tam w spokoju pochłaniać książki, zwłaszcza Kinga. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie zapowiadająca się młodzieżówka, chociaż sądząc po komentarzu wyżej nie dla wszystkich jest hitem, poszukam recenzji 1 tomu i wtedy się zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  9. Po czasie, jakim zajęła Ci lektura, widać, że warto się zastanowić nad tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie są to moje klimaty, ale wiem komu ten tytuł mógłby przypaść do gustu i pomyślę o nim prezentowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat nie przepadam za książkami tego typu :) Ale czasem fajnie zrobić sobie przerywnik w formie kilkugodzinnej lekkiej odmóżdżającej lektury

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam pierwszy tom tej serii na swojej półce, ale jakoś szczególnie mnie do niego nie ciągnie. Jednak obecnie zaczęłam trochę nadrabiać moje zaległości czytelnicze, więc i może po nią również sięgnę jeszcze w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie nie czuję klimatu tej serii, więc skupię się na innych lekturach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brakuje mi trzeciego i czwartego tomu nad czym bardzo ubolewam.

    OdpowiedzUsuń
  15. W ogóle nie znam tej serii. Ale kiedyś pewnie się u mnie pojawi na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam kilka lat temu i wiem, że byłam zadowolona. Ale muszę ją odświeżyć, bo kolejne tomy czekają w kolejce. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej serii przeczytałam 2 tomy i rzuciłam ją, mimo namawiania przyjaciółki. Jak dla mnie to typowa młodzieżówka z wątkiem szkoły, imprez, alkoholu i seksu. Wiele zachowań jest tam tak złych, że aż niekoniecznie dałabym je do przeczytania młodzieży. Niestety, ale to do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przede mną lektura czwartego tomu i już nie mogę się doczekać czasu z nią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tę serię, nie jest to wymagająca lektura, ale bardzo dobre mi się czytało wszystkie tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytałam poprzednich tomów, lecz mnie do nich nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kojarzę tylko nazwisko, niby mam w planach, ale póki co nie mam ochoty na książki tego typu :/ Będę musiała poczekać, aż znów najdzie mnie na nie ochota ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam poprzednich części ale koniecznie muszę się zainteresować, przyda mi się coś do czytania w szkole na nudnych lekcjach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam mieszane odczucia co do tej serii. Z jednej strony mam na nią ochotę, z drugiej jednak coś czuję, że się nie odnajdę w tych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  24. No niestety! Tym razem to zupełnie nie moje klimaty. Nie przepadam za takimi szkolnymi intrygami.

    OdpowiedzUsuń