Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 28 października 2019

Dzikie pragnienie - Jay Crownover

Tytuł: Dzikie pragnienie
Tytuł oryginalny: Retreat
Autor: Jay Crownover
Cykl: Bracia Warner
Tom: 1
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 10.07.2019
Liczba stron: 368
Egzemplarz: własny

Załamana po burzliwym rozstaniu Leo daje się namówić przyjaciółce na szaloną wycieczkę za miasto. Pobyt na ranczu blisko natury jest tym, czego teraz potrzebuje. Nikt jej jednak nie ostrzegł, że będzie miała do czynienia nie tylko z żywiołami ziemi, ale także z niemożliwym do zniesienia, lecz zachwycająco silnym i seksownym przewodnikiem. Wyprawa w nieznane przeradza się w walkę o życie i… serce.

Gdy pierwszy raz zobaczyłam książkę “Dzikie pragnienie” nie mogłam sobie przypomnieć, skąd znam nazwisko autorki. Jednak bardzo szybko sprawdziłam i okazało się, że ja z twórczością Jay miałam już styczność i to naprawdę, udaną. Tym bardziej postanowiłam, że czym prędzej muszę przeczytać jej nową książkę, bo sama autorka napisała, że jest to zupełnie coś innego, niż do tej pory pisała. Czy wyszło jej to na dobre? Powiem wam w dalszej recenzji.

Leo to kobieta, która boi się zaufać innym. W jej życiu nie ma dużo ludzi, jej przyjaciółka Emrys, oraz były chłopak, dla którego złamała wszystkie swoje zasady. A on okazał się zwykłym dupkiem. Emrys postanawia wyciągnąć Leo z dołu, w jakim się zakopała i namawia ją na tygodniowy wypad w nieznane. Kobieta nie do końca jest przekonana, jednak ulega i postanawia, że postara się nie zawieść przyjaciółki. Gdy w końcu udaje im się dotrzeć na ranczo braci Warnerów, wszystko dzieje się inaczej niż, kobieta sobie to zaplanowała. Pierwsze spotkanie z braćmi nie przebiega tak pomyślnie a najstarszy Cyrus, nie okazuje jej sympatii, a wręcz istną wrogość. Jednak jak potoczą się ich losy, musicie się przekonać, czytając  historię.

Co można powiedzieć o tej książce, na pewno jest zupełnie inna niż, się tego spodziewałam. Oczywiście jest to Jay, więc bez seksu się nie obejdzie i to jeszcze jakiego. Jednak myślę, że nie jest on tak wulgarny oraz nieprzemyślany jak w innych książkach z nutą erotyzmu. Cała historia jest świetnie napisana i powiem wam, że czytając, miałam ochotę wybrać się na taki urlop w nieznane. Autorka świetnie wykreowała postać Leo oraz Cyrusa, ale nie zapomniała również o bohaterach drugoplanowych, których bliżej poznamy w kolejnych tomach z tej serii. Jeśli zastanawiacie się, nad przeczytaniem tej książki to ja bardzo mocno wam polecam.

"Czasami to właśnie trzeba robić, aby przetrwać kryzys. Trzymasz się mocno, chociaż puszczenie wydaje się o wiele łatwiejsze."




31 komentarzy:

  1. Powieści erotyczne do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią zapisze sobie ten tytuł na listę do przeczytania. ☺️
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj goła klata na okładce nie wróży niczego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się cytaty, ale to generalnie nie mój gatunek. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tego, że polecasz, to ominę szerokim łukiem, bo tego typu literatura w ogóle do mnie nie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że lekturze Twojej recenzji, mam wielką ochotę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po tego typu książki sięgam raczej latem. Teraz potrzebuję bardziej mrocznycg klimatów czytelniczych. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę przeczytać :-) Opis mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię gdy książki zaskakują a akcja zmierza w nieoczekiwanym kierunku - z przyjemnością dodam ten tytuł do swojej czytelniczej listy

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka u mnie czeka na swoją kolej, jestem ciekawa tej odsłony autorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest to seria, za którą chciałabym się obecnie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. wpisuję na listę do przeczytania :) dzięki, bo nie słyszałam o niej, a lubię ksiązki od tego wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie nie moje klimaty. Nie czytam erotyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cytat z książki jest bardzo trafny. Sama fabuła mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo że rzadko czytam, to ta książka sprawiła że z chęcią bym przeczytała.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brzmi ciekawie, chociaż nie jest to tak do końca moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję sobie ją na liście książek do przeczytania, nie wiem jednak kiedy to zrobię chyba dopiero w przerwie świętecznej. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie książki to nie bardzo moja bajka. Raczej się nią nie zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam tytul jest zachęcający a fabuła jak dla mnie jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi ciekawie. Dopisałam do listy: do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta książka, ma w sobie to co lubię. Okładka dodatkowo zwraca uwagę

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie książki. Są doskonałe na takie ponure, jesienne popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. zachęca mnie już tytuł a co dopiero recenzja, musze koniecznie przeczytać tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem do końca przekonana czy to są moje klimaty książkowe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Noo to coś co odpowiada mym gustom

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio dość często znów sięgam po erotyki. Niestety nie są tak dobre jakbym po nich oczekiwała. Także ten sobie zapisze. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że na cięższy czas ta książka będzie idealna

    OdpowiedzUsuń
  28. Dalej zastanawia mnie, czemu wydawnictwach, przy tym gatunku literackim, idą w tak kiczowate okładki. Okej, może komuś przypadną one do gustu, ale dla kogoś, kto chciałby zacząć przygodę z tym światem, to raczej nie będzie kuszące. Na przykład przy tej książce już „straszy”, za to fabuła już brzmi znacznie lepiej. Może nieco przewidywalnie, to jednak jest ta iskra chęci przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  29. To dobrze, że autorka skupiła się również na bohaterach drugoplanowych.

    OdpowiedzUsuń
  30. Z chęcią wybrałabym się na taką psiapsiółkową wyprawę na rancho, albo chociaż na polską wieś.

    OdpowiedzUsuń