Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 15 kwietnia 2016

After.Już nie wiem , kim bez ciebie jestem - Anna Tood

Tytuł : After.Już nie wiem , kim bez ciebie jestem
Tytuł oryginalny : After We Collided
Autor : Anna Todd
Seria : After
Tom : 2
Data wydania : 6 kwietnia 2015
Wydawnictwo : Znak Literanova
Liczba stron : 758
Cena z okładki : 34,90

" Kiedy wydawało się już, że ich związek wkracza na nowy poziom, Tessa dowiaduje się, co naprawdę kierowało Hardinem na początku ich znajomości. Takiego okrucieństwa Tessa nie może wybaczyć nawet jemu. Aby zapomnieć o Hardinie, rzuca się w wir pracy. Ale Hardin nie ma zamiaru się poddać… 

Czy Tessa jest w stanie wybaczyć Hardinowi? I – co ważniejsze – czy Hardin jest w stanie się zmienić? " 

Nie wiem już co myśleć o tej serii. Jak pierwszy tom After wciągnął mnie w swoje sidła i nie mogłam się oderwać od książki mimo , że nie była to najlepsza historia , tak mam wrażenie że drugi tom w ogóle nie zachęcił mnie do czytania i męczyłam się z nim bardzo długo. Nie miałam chęci sięgać po tą historię i jak nigdy zaczęłam w tym samym czasie czytać również inną książkę chociaż nigdy mi się to nie zdarza. 

Co do samej fabuły książki to chyba was nie zaskoczę , że motywem głównym tej książki jest rozchodzenie się i wracanie. Tessa zostawia Hardina tylko po to by zaraz do niego wrócić. Co mi się spodobało w tej książce to , że mamy również rozdziały z perspektywy Hardina więc jesteśmy w stanie w jakimś stopniu poznać go i polubić. Chyba nawet bardziej polubiłam jego jako bohatera niż Tesse. Ale to chyba tylko dla tego , że ona sama nie wie czego chce od życia i stara się za wszelką cenę wmówić sobie , że poczynania Hardina , źle na nią działają. 

Zdziwiło mnie zakończenie , myślałam , że znowu będzie kłótnia i nic poza ty a my zostaniemy z poczuciem że to już było. Ale autorka fajnie wkręciła w to wszystko motyw z jej tatą naprawdę na wielki plus dla mnie bo tego się nie spodziewałam. 

Sama książka nie jest zła , ale zdaje sobie sprawę , że nie każdy ją polubi. Dla kogo jest ta książka myślę , że dla nastolatków ale nie tylko , dorosły człowiek też czasami potrzebuje odskoczni od poważnych tematów i wtedy ta seria nada się w sam raz. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz