Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 19 kwietnia 2016

Dotyk Crossa - Sylvia June Day

Tytuł : Dotyk Crossa
Tytuł oryginalny : Bared To You
Autor : Sylvia June Day
Seria : Rozpalona
Tom : 1
Data wydania : 21 listopada 2012
Wydawnictwo : Wielka Litera
Liczba stron : 416
Cena z okładki : 34,90


" Powieść, którą czytają kobiety w trzydziestu sześciu językach na całym świecie.
Powieść, która jest najszybciej sprzedającym się tytułem ostatniej dekady.

Jedyna taka powieść erotyczna, która łączy w sobie dobry styl z wyjątkową przyjemnością czytania.

Gideon Cross pojawił się w moim życiu jak błyskawica w mroku.

Był piękny i intrygujący, rozpalał do białości. Pociągał mnie jak nikt dotąd. Pragnęłam jego dotyku jak narkotyku, choć wiedziałam, że jest dla mnie zgubny. Moja zraniona dusza i ciało broniły się, ale on z łatwością je posiadł.

Gideon czuł to samo, dręczyły go podobne demony. Byliśmy jak lustra, które odbijały swoje najgłębsze rany i najdziksze pragnienia.

Ta miłość stworzyła mnie na nowo. Modliłam się, by koszmary przeszłości nie rozdzieliły nas. " 

Pierwszy raz z tą książką spotkałam się już dobre parę lat temu. I muszę wam powiedzieć , że wtedy ta książka strasznie mi się spodobała i z przyjemnością sięgałam po resztę tomów. Jak się nie mylę to w tym roku ma wyjść już 5 tom tej sagi ja mam do nadrobienia zaległości gdyż zatrzymałam się na 3 tomie i dalej nie poszłam. 

Gdy natomiast teraz sięgnęłam po pierwszą część powieści miałam nieco inne zdanie na jej temat. Nie powiem , że mi się nie spodobała bo tak nie jest , po prostu mam o niej trochę inne zdanie. 

Cross bogaty wpływowy człowiek , zamknięty w swojej skorupie osoby bez uczuć , z kobietami na jedną noc. Wszyscy się go boją i czują przed nim respekt. W przyszłości mocno skrzywdzony między innymi przez swojego ojca który wybrał łatwą drogę i popełnił samobójstwo. 

Eva kobieta która przeżyła wiele. Ma bogatą matkę i ojczyma którzy za wszelką cenę chcą chronić dziewczynę przed demonami przeszłości. 

Nagle te dwa światy łączą się i mamy przed sobą mieszankę gotową wybuchnąć. 

Na pewno książka lepiej napisana niż PTG. Ale to również nie jest mocno wybitny erotyk. Przyjemny ale nie przesadzony. Czy jest to książka dla każdego , ciężko stwierdzić  kto się w niej odnajdzie a kto nie ... Jednak polecałabym ją osobą + 16 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz