Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 12 kwietnia 2016

Wybrani - C.J.Daugherty

Tytuł : Wybrani
Tytuł oryginalny : Night School
Autor : C.J.Daugherty
Seria : Wybrani
Tom : 1
Data wydania : 6 marca 2013
Wydawnictwo : Otwarte
Liczba stron : 440
Cena z okładki : 34,90


" Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?
Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?

Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny? Kim tak naprawdę jest Allie? "

Coraz więcej książek młodzieżowych ma ten sam schemat. Ten sam motyw przewodni, wampiry , wilkołaki, anioły i czarownice. I tak samo oceniłam serię Wybranych. Ale jakże się zdziwiłam , że to nie jest taka typowa młodzieżówka jakiej się obawiałam. 

W książce poznajemy zbuntowaną dziewczynę Allie , która przez swoje zachowanie zostaje wysłana do elitarnej szkoły , o której nikt nigdy nie słyszał. Cimmeria to bardzo elitarna i prestiżowa placówka , do której chodzą dzieci bogatych i wpływowych ludzi. Ale również dzieci absolwentów. Dziewczyna jednak nie należy do żadnej z tych kategorii dlaczego bowiem znalazła się akurat w tej mrocznej i pełnej tajemnic szkole ? Oczywiście nie obejdzie się bez miłości i zauroczeń. Czy wygra Sylvian a może Carter ? 

Książka bardzo fajna, nie jest taką typową młodzieżówką przez co bardzo przypadła mi do gustu. Myślę , że spodoba się wielu osobą. Nie tylko tych młodych ale również i trochę starszym. Ja już zaopatrzyłam się w kolejne części tej opowieści. 


2 komentarze:

  1. Podobała mi się bardzo ta część, czuć było klimat tajemniczej Akademii, szkoda, że później zrobiło się jakoś mdło:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytam teraz drugi tom i jestem dopiero na początku , zobaczymy jak wypadnie ;)

      Usuń