Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 26 kwietnia 2016

Harem Sulejmana - Colin Folconer

Tytuł : Harem Sulejmana
Tytuł oryginalny : Harem
Autor : Colin Falconer
Data wydania : 04 kwietnia 2016
Wydawnictwo : Między Słowami
Liczba stron : 512
Cena z okładki : 34,90
" Powieść o bohaterach serialu WSPANIAŁE STULECIE!Gdy człowiek jest samotny w raju, z łatwością może zamienić go w piekło.

Powiedziano jej, że pierwszym prawem haremu jest cisza. 
Ale Hürrem nie zamierzała stracić swojej szansy. 
Ognistowłosa niewolnica z kresów Rzeczpospolitej obudziła samego diabła, by zdobyć Sulejmana, mężczyznę, który mógł mieć wszystkie kobiety świata. 

Władca trzech kontynentów nazywał ją swoim Księżycem, wybranką, doradcą. 
Ale ona miała tylko jedną namiętność: zemstę. Wrogów pokonywała ich własnymi słabościami. Miłość zamieniała w truciznę. Snuła pajęczynę z podszeptów i intryg, by stać się najpotężniejszą kobietą Imperium.

Zmysłowa, emocjonująca powieść o tajemnicach haremu Sulejmana II Wspaniałego
i złotej epoce Imperium Osmańskiego. "

Uwielbiałam serial " Wspaniałe Stulecia " który niestety dobiegł już końca. Stał się wielkim hitem na skalę światową. Dlatego jakie było moje zaskoczenie gdy wydawnictwo wypuściło na rynek nic innego jak książkę o wielkim Imperium Osmańskim na którego czele stał Sulejman.

W książce spotykamy się z fantastycznym opisem Turcji. Zwyczajów tureckich i aż trzeba to powiedzieć , nie spodziewałam się , że książka na podstawie serialu który obejrzałam od deski do deski może mnie jeszcze zachwycić. Ale widać może !

Hürrem to niewolnica. Piękna kobieta z wielkim zapałem i determinacją. W swoim , życiu chciała dojść do wielkich czynów i tak oto ona jedyna zaszła wyżej niż nie jedna kobieta chciałaby zajść. Skradła serce wielkiemu i potężnemu sułtanowi Sulejmanowi II .

Książkę powinien przeczytać każdy kto interesuje się Turcją jak i ten któremu spodobał się serial gdyż wiele dobrego można się jeszcze dowiedzieć z książki. 


 

2 komentarze:

  1. Mam na półce i czekam na weekend majowy, żebym mogła ją w końcu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chociaż nie do końca lubię takie klimaty, ta książka w dziwny sposób mnie przyciąga

    OdpowiedzUsuń