Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 2 lutego 2021

Bad Teacher - Kinga Litkowiec, Agata Sobczak

 

Tytuł: Bad Teacher

Autor: Kinga Litkowiec, Agata Sobczak

Cykl: W mroku zmysłów 

Tom: 1

Wydawnictwo: WasPos 

Data wydania: 30.11.2020

Liczba stron: 306

Egzemplarz: własny 

W dniu, w którym po raz pierwszy zobaczyłam mojego nauczyciela – Chrisa Evansa, zapragnęłam poznać go lepiej. Gdy mi na to pozwolił, chciałam więcej. Kiedy pokazał mi, kim jest, nie uciekłam. Był mi niezbędny do życia niczym powietrze. Jego mroczna aura owładnęła mną, zachęcała, bym zrozumiała, co czuje mężczyzna, który uprzytomnił mi, czego potrzebuję. Veronica Jones była zakazanym owocem, którego nie byłem w stanie sobie odmówić. Nie próbowałem walczyć z tym pragnieniem. Chciałem, żeby była moja, żeby oddała mi się w pełni. Pokazałem jej siebie, a ona zaakceptowała to, kim jestem. Chciała tego, co jej ofiarowałem. Zgodziła się być moją i pozwoliła mi być sobą.  

Dzisiaj zapraszam was na recenzję książki, którą kupiłam od razu po premierze. "Bad Teacher. W mroku zmysłów" to książka napisana przez dwie autorki. Z książką Kingi miałam już styczność w powieści "Nie mój dług", jednak z Agatą jest to moje pierwsze spotkanie. Czy ta książka mnie zachwyciła? Czy podzielam dobre opinie, o których słyszałam, czytając recenzję tej książki? Dowiecie się w dalszej recenzji. 

Veronica nie radzi sobie w szkole najlepiej. Jej nauczycielka uwzięła się na nią i nie potrafi wytłumaczyć jej materiału, aby dziewczyna go zrozumiała. Gdy kobieta idzie do szkoły, okazuje się, że jej znienawidzona nauczycielka zachorowała, a na zastępstwo przyszedł młody, biznesmen, który w dodatku jest bardzo przystojnym mężczyzną. Chris to mężczyzna bardzo tajemniczy, który wie czego chce w życiu jak i w łóżku. Interesuje go tylko konkretny rodzaj seksu i nie jest to nic grzecznego. Veronica od razu wpada mu w oko, jednak wie, że romans z uczennicą może się dla nich źle skończyć. Jednak postanawia zaryzykować, ponieważ pragnienie przejmuje władzę nad rozumem. 

Gdy dowiedziałam się, że ta książka wychodzi bardzo się, ucieszyłam. Mroczne klimaty BDSM to jest motyw, o którym bardzo lubię czytać w literaturze. "Bad Teacher" to książka ciekawa, którą czytało mi się bardzo dobrze i szybko. Nie była to literatura górnych lotów, jednak takie romanse bardzo lubię i chętnie po nie sięgam. Czekam z niecierpliwością na drugi tom, bo nie mogę się doczekać, jak potoczą się dalsze losy bohaterów. Jeśli chociaż trochę znacie klimaty BDSM to w tej książce mało rzeczy was zaskoczy, jednak autorki mają świetny styl pisania, który nie jest wulgarny mimo mrocznego klimatu. 

Czasami trzeba zadowolić się tym, co daje nam los i czekać, aż postanowi dać nam więcej.



16 komentarzy:

  1. Ja się nie skuszę, ale polecę siostrze, która czyta takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to typ literatury po którą często sięgam, ale mam ją w planach. Sięgnę po nią z ciekawości, aby przeczytać coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie klimaty, ale nie miałam okazji jej czytać. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze cieszy, kiedy ksiązka spełni pokładane w niej nadzieje, zaowocuje satysfakcjonującym zaczytaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tę książkę jakiś czas temu i podobała mi się. Z niecierpliwością czekam na kolejny tom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Ci się podobała, bardzo możliwe, że polecę ten tytuł siostrze.

      Usuń
  6. Niestety tematyka jest tak daleka dla mnie, ze raczej nie sięgnę po polecaną książkę. Ale zawsze warto znaleźć taki wpis na blogu, bo mogę polecać książkę innym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ta historia nie do końca porwała, czegoś mi w niej brakowało, ale chętnie zamówię kolejny tom, bo jestem ciekawa co dalej. Może się to jakoś rozkręci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BDSM to temat dość kontrowersyjny i trzeba umieć go dobrze poruszyć. Źle opisany, może wywołać wiele problemów.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi tematyka BDSM nie przeszkadza, ale kiedy jest dobrze napisania, a nie jako tandetne zapchanie tematu. Czytałam o tej książce i myślę, że byłaby z niej fajna ekranizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tą książkę i ten duet dla mnie był idealny. Książka bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest to książka dla mnie. A więc i będę się za nią brać. Może moja koleżanka będzie bardziej zainteresowaną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj to jest książka dla mnie, uwielbiam właśnie takie książki,gdzie jest ten zakazany owoc i szczyptą erotyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam i jest fajna. Ale bardzo lajtowa jeśli chodzi o tematykę BDSM.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest to moja tematyka, jednak swoim opisem zainteresowała mnie ta powieść. Ale sięgnę po nią później.

    OdpowiedzUsuń