Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 22 maja 2024

Żądze - Katarzyna Nowakowska

 

Tytuł: Żądze

Autor: Katarzyna Nowakowska

Cykl: Skandal 

Tom: 3

Wydawnictwo: Słowne

Data wydania: 13.10.2021

Liczba stron: 335

Egzemplarz: własny

"Wreszcie miało być jak w baśni (choć takiej tylko dla dorosłych): namiętny narzeczony, wymarzony ślub i czerpanie z życia pełnymi garściami. Ale Julia Widawska nie byłaby sobą, gdyby wszystko szło jej jak z płatka. Przygotowania do ślubu zbiegają się z wielkim zawodowym projektem o ogromnym znaczeniu, chciwy ojciec próbuje ją wykorzystać, by spłacić swoje długi, a jakby tego było mało – dawny kochanek wciąż nie daje o sobie zapomnieć. Tyle że Julia już dobrze wie, czego chce. I nie pozwoli sobą pomiatać. Jeśli ma układać sobie życie, to tylko na własnych zasadach. A każdego, kto wejdzie jej w drogę, pośle prosto do piekła!"

Żądze” to trzeci i zarazem ostatni tom serii Skandal autorstwa Katarzyny Nowakowskiej, którą możemy również znać pod pseudonimem K.N.Haner. Książki autorki miałam okazję czytać nie raz i za każdym razem byłam zadowolona z lektury.

No tutaj mamy naprawdę skomplikowane losy bohaterki. Julia po wielkim skandalu przyjmuje oświadczyny Gasparda, chociaż darzy go szacunkiem i w jakimś stopniu jest w nim zakochana, to jej serce nadal krzyczy do James’a, anglika, który potraktował kobietę bardzo źle. Julia postanawia dać sobie szansę i przygotowuje się do ślubu oraz otwarcia hotelu. Jednak mimo tego, że wszystko zaczyna się układać, to nie do końca wszystko jest kolorowo.

Nie chce wam zdradzać więcej, ponieważ to trzeci tom i jeśli ktoś będzie chciał przeczytać, to może zepsuć sobie niespodziankę. Książka, jak i cała seria była naprawdę fantastyczna. Dużo czasu potrzebowałam, aby zakończyć tę serię, jednak na swoją obronę mam to, że nie miałam jej fizycznie w domu. Jednak teraz mogę wam powiedzieć, że Julia przeszła długą wyboistą drogę, jednak w głębi serca jestem z niej dumna. A serię oczywiście bardzo wam polecam.



6 komentarzy:

  1. Myślę, że jest to jedna z serii, która może przypaść do gustu mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzje kolejnych tomów pisze się bardzo trudno, właśnie żeby nie zdradzić za dużo szczegółów tym którzy serii nie znają. Ja tej akurat nie znam, ale zaintrygowałas mnie na tyle bym rozejrzała się za tymi książkami

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta propozycja, coś innego niż zwykle :) ciekawią mnie losy bohaterki!
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji czytać tej serii, ale widzę że muszę to nadrobić, bo dużo straciłam. Angela

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie. Sprawdzę sobie pierwszy tom bo nie czytałam jeszcze żadnej książki autorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeci tom tego utworu pisanego mnie także nie zainteresował. Jest tyle naprawdę dobrej literatury, tylko sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń