Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 28 maja 2024

Zakręt - Sandra Cicha

 

Tytuł: Zakręt

Autor: Sandra Cicha

Cykl: Zakręt

Tom: 1

Wydawnictwo: Akurat

Data wydania: 20.10.2021

Liczba stron: 320

Egzemplarz: własny

"Joanna Grabowska jest kuratorem sądowym, ma męża i troje dzieci. Dzieci są cudowne, mąż – jakby trochę mniej. Zaniedbywana i traktowana z coraz większą obojętnością, Joanna zwraca uwagę na kolegę z pracy. Równocześnie odkrywa, że mąż ma romans. Jakby tego było mało, w okolicy dochodzi do serii zagadkowych zabójstw, a Joanna stopniowo nabiera pewności, że ktoś śledzi każdy jej krok. Rozwodzi się z mężem, z radością i nadzieją rzuca się w ramiona nowego mężczyzny, ale dopiero wtedy jej życie naprawdę zaczyna się komplikować…"

Opis książki wydawał mi się bardzo ciekawy. Romans połączony z kryminałem jestem od razu kupiona. Jednak czy to połączenie wyszło autorce na dobre? Zapraszam do czytania dalszej części recenzji.

W książce „Zakręt” poznajemy losy Joanny z pozoru normalnej szczęśliwej kobiecie. Mąż, trójka dzieci oraz dobrze płatna praca. Jednak w środku jest nieszczęśliwa w swoim małżeństwie. Stało się ono nudne, kobieta oddaliła się fizycznie i emocjonalnie od męża. W jej życiu również pojawił się kolega Paweł. Gdy kobieta dowiaduje się o zdradzie swojego męża, postanawia zakończyć ten związek i wpada w ramiona Pawła. Jednak to właśnie wtedy dostaje ona listy z pogróżkami.

„Zakręt” to debiutancka powieść autorki i mogę śmiało powiedzieć, że bardzo dobrze jej wyszła. Wciągnęłam się od pierwszych stron, byłam ciekawa jak rozwiążę się ta zagadka, w którą wplątała się główna bohaterka. Na pewno przeczytam drugi tom tej serii oraz inne książki autorki.

Ty masz motyle w brzuchu średnio raz w miesiącu, a my znamy się jak łyse konie. Najwyraźniej łyse konie nie miewają motyli w brzuchach.” … czyli, jak żyć nie tracąc wewnętrznego „dziecka”.


15 komentarzy:

  1. Kryminał i romans, połączenie wydaje się klasyczne. Nie wiem jak poradziła sobie z tym autorka, nie znam książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm jestem ciekawa tego debiutu, chętnie sięgnę i spróbuję, jak mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sięgać po udane wydania debiutantów, więc temu wydaniu również nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam wiele obaw przed sięganiem po debiutanckie powieści, ale wielokrotnie przekonałam się, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryminały czytam rzadko, romanse jeszcze rzadziej, więc raczej nie jest to książka dla mnie. Ale będę pamiętać o niej szukając prezentów dla bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam książkę i jakoś specjalnie mnie nie porwała, choć nie czytało jej się źle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam prędzej tej książki nigdzie, a opis faktycznie zapowiada ciekawą lekturę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie siegam po debiutanckie książki.

    OdpowiedzUsuń
  9. super że spisała się tak dobrze ze swoim debiutem, bee mieć na oku
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  10. super że spisała się tak dobrze ze swoim debiutem, bee mieć na oku
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie połączenie gdzie życie prywatne miesza się z tym zawodowym, a sprawa kryminalna jest wciągająca

    OdpowiedzUsuń
  12. Tematyka wydaje się być ciekawa. Lubię wątki kryminalne, ale romansowe już tak średnio.

    OdpowiedzUsuń
  13. Romanse nie dla mnie, kryminały już bardziej. Jestem ciekawa, co wyniknęłoby z takiej literackiej mieszanki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro debiut autorce wyszedł bardzo dobrze to przemyślę zakup tej publikacji na prezent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Serie rzadko mnie wciągają. Zwłaszcza debiutanckie. Musi to być naprawdę super fabuła, abym się dała ponieść...

    OdpowiedzUsuń