Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 17 listopada 2015

[PRZED PREMIERA] Pojedynek - Marie Rutkoski

Tytuł : Pojedynek
Tytuł oryginalny : The Winner's Curse
Autor : Marie Rutkoski
Seria : Niezwyciężona
Tom : 1
Data wydania : 18 listopada 2015
Wydawnictwo : Feeria Youung
Liczba stron : 380
Cena z okładki : 34,90


Nigdy nie mieli być razem. 17-letnia Kestrel, córka generała, prowadzi ekstrawaganckie życie i cieszy się wieloma przywilejami. Arin nie ma nic poza koszulą na grzbiecie. Kestrel jednak, pod wpływem impulsu, podejmuje decyzję, która nieodwołalnie związuje ich ze sobą. Chociaż oboje próbują z tym walczyć, nie mogą nic poradzić na to, że rodzi się między nimi miłość. W imię bycia razem muszą zdradzić swoich ludzi… a w imię lojalności krajowi muszą zdradzić siebie nawzajem. " 


Nie byłam przekonana do tej książki. Miałam tylko cichą nadzieje , że to nie będzie kolejny oklepany temat których ostatnio coraz więcej ukazuje się w książkach pokroju Igrzysk Śmierci itp. 
Nawet nie wiem kiedy skończyłam czytać tą książkę , rozdziały przeleciały mi tak szybko że nim się zorientowałam dobiłam do końca. 

Kestrel jest córką generała i jak na Valerianke przystało cieszy się dostatnim życiem. Kestrel niespodziewanie pojawia się na targu niewolników gdzie kupuje herrańskiego niewolnika Arina.Valerianka musi dokonać  wyboru wyjść za mąż czy zaciągnąć się do armii. Armia nie jest jej wymarzonym zajęciem. Kocha muzykę oraz Arina. Ale ani on ani ona nie mogą się do tego w żaden sposób przyznać. 

Książka naprawdę mile mnie zaskoczyła. Po opisie z tyłu książki spodziewałam się raczej romansu , zdrady kraju jak i swojej jedynej miłości. Natomiast dostałam naprawdę fantastyczną lekturę i już wyczekuje drugiego tomu z niecierpliwością. Książka jest przepełniona fabułą pełną emocji. Jeśli szukacie burzliwych romansów to nie znajdziecie tego akurat w tej książce. 

Za możliwość przeczytania dziękuje !

2 komentarze:

  1. Jakoś tak teraz ucichł szum medialny na tę książkę. Już nie pamiętam nawet, ile razy chciałam się za nią zabrać, ale nie było okazji ku temu :( Może teraz się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie książki, więc jeśli mi się uda to na pewno sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń