Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 1 czerwca 2017

Chłopak z innej bajki - Kasie West

Tytuł : Chłopak z innej bajki 
Tytuł oryginalny : The Distance Between Us 
Autor : Kasie West 
Wydawnictwo : Feeria Young 
Data wydania : 10.05.2017
Liczba stron : 352
Egzemplarz : recenzencki 

" Caymen ma 17 lat i po szkole pracuje w należącym do jej mamy nieco dziwacznym sklepie z porcelanowymi lalkami i specjalizuje się w sarkastycznym podejściu do życia, szczególnie wobec bogaczy. Lata obserwacji zamożnych ludzi zza lady i życiowe doświadczenia mamy nauczyły ją, że nie można im ufać, a do tego są zblazowani, nieuprzejmi i przekonani, że cały świat powinien leżeć u ich stóp. Gdy do sklepu trafia Xander, wysoki, przystojny i na swój sposób uroczy, ale najwyraźniej obrzydliwie bogaty, od razu widać, że jest z totalnie innej bajki. Caymen co prawda znajduje z nim wspólny język, ale jest przekonana, że jego zainteresowanie nie potrwa długo. Gdy Xandrowi niemal udaje się ją do siebie przekonać, dziewczyna odkrywa, że pieniądze grają w ich związku o wiele większą rolę, niż sądziła. Na ich wspólnej drodze piętrzą się przeszkody... czy ostatecznie trafią razem do tej samej bajki?"

Gdy na rynku pojawiła się, kolejna książka Kasie West wiedziałam, że i tak po nią sięgnę. Opinie o tej autorce są mocno podzielone, jednak ja uważam, że jest to jedna z lepszych autorek, która pisze powieści dla młodzieży. Jest miłość, są rozterki i wiele niedomówień. Czyli coś, koło czego ja nie potrafię przejść obojętnie. „Chłopak z innej bajki „trzyma poziom poprzednich książek tej autorki i jak na razie czytało mi się ją najszybciej oraz najprzyjemniej ze wszystkich.

Jak to jest, że jedni chyba od urodzenia wiedzą, co chcą zrobić z życiem, inni natomiast -a przede wszystkim ja- nie mają zielonego pojęcia.

Caymen po szkole pomaga swojej mamie w sklepie z lalkami. Jest to ich jedyne źródło utrzymania, niestety okazuje się, że sklep ma poważnie problemy, o których mama Caymen nie chce mówić. Xander to chłopak z wyższych sfer, gdy niespodziewanie wpada do sklepu z lalkami, od razu zauważa dziewczynę. Jednak Caymen jest dosyć specyficzna. Chociaż uważa, że Xander naprawdę jest przystojny, nie umie go zaakceptować. Dziewczyna nie lubi osób bogatych, uważa, że są zapatrzonymi w sobie egoistami. Jednak dziewczyna i chłopak zakochają się w sobie. Jaki będzie finał tej historii ?

Jesteś biedna. I nadal mi się podobasz. Bardzo.

Pani West jest bardzo charakterystyczną autorką. Jej książki są,napisane w lekki i przyjemny sposób jednak czyta się je szybko i czytelnik nie ma dość. Chłopak z innej bajki „to książka, którą mogę wam polecić z czystym sumieniem. Jest pełna miłości, ciepła, zabawnych dialogów oraz nieporozumień. Poznajemy naprawdę wiele barwnych postaci, które naprawdę wiele wnoszą do lektury. Ja polecam, jeśli jeszcze nie znacie, autorki to jak najszybciej nadróbcie zaległości. Mam nadzieje, że autorka piszę już kolejną książkę.

-Myślisz, że zawsze chodzi o ciebie?
-To o co poszło?
-O ciebie.



Nie wiem, jak potrafiłam istnieć bez niego, bo w tej chwili to jego energia jest moja siłą napędową.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz