Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 11 czerwca 2017

Deniwelacja - Remigiusz Mróz

Tytuł : Deniwelacja
Autor : Remigiusz Mróz
Cykl : Tetralogia z komisarzem Forstem
Tom : 4
Wydawnictwo : Filia
Data wydania : 10.05.2017
Liczba stron : 496
Egzemplarz : recenzencki



" Gdzie jest Wiktor Forst?To pytanie zadają sobie zakopiańscy śledczy, gdy topniejący w Tatrach śnieg odsłania makabryczny widok na zboczach Giewontu. Odnalezione zostają zwłoki grupy kobiet, których za życia nic ze sobą nie łączyło.
Żadna wycieczka nie zaginęła zimą na szlakach, a wszystkie ofiary wypadków w górach zostały odnalezione. W dodatku na ciałach nie ma żadnych śladów świadczących o tym, by doszło do zabójstw. Kiedy w Zakopanem znikają jednak kolejne kobiety, nie ma wątpliwości, że na Podhalu pojawił się seryjny zabójca.
Policja odkrywa ślad prowadzący do Wiktora Forsta. Problem polega na tym, że nikt nie wie, gdzie od roku przebywa były komisarz… "

Remigiusza Mroza albo się kocha, albo nienawidzi. Ja zaliczam się do tej pierwszej grupy, także, gdy dowiedziałam się, że na rynku pokazała się Deniwelacja, od razu sięgnęłam po całą serię na raz, aby przeczytać ją za jednym zamachem. Gdy przeczytałam wszystkie tomy, nie wiedziałam co mam myśleć. Chciałam więcej i mam nadzieje, że autor jeszcze coś w tym kierunku zadziała.

Tatry w końcu ucichły, ale każdy z mieszkańców pamięta serię morderstw Bestii z Giewontu. Po roku ciszy, gdy śnieg w Tatrach zaczął topnieć, policja odnajduje zwłoki pięciu młodych kobiet. Wszystkie ślady są zgodne z zabójstwami, które do tej pory dokonała Bestia z Giewontu. Jednak ślady prowadzą do kogoś zupełnie innego. Wiktor Forst od roku nie daje znaków, życia a na miejscu zbrodni jest trop, który wskazuje właśnie na niego. Dlatego wszyscy zadają sobie jedno ważne pytanie: Gdzie jest Wiktor Forst ?

Seria z Wiktorem Forstem miała zakończyć się na trzecim tomie. I ja również uważałam, że zakończenie z Trawers naprawdę mnie usatysfakcjonowało i zaspokoiło moją ciekawość. Jednak wiedziałam, że autor napisał kolejny tom i wiedziałam, że będzie dobrze. Remigiusz Mróz jednak naprawdę poradził sobie świetnie i poprowadził tak akcję fabuły, że chce więcej i więcej. Poznajemy starych, jak i nowych bohaterów. Dowiadujemy się trochę więcej o Wiktorze oraz poznamy nowe tajemnice Tatr. 

„ Deniwelacja „ to naprawdę dobra książka, która jeszcze bardziej daje nam do myślenia. Uważam jednak, że autor naprawdę dobrze poradził sobie z zadaniem i podniósł poprzeczkę jeszcze bardziej. Mam nadzieje, że kolejne tomy będą naprawdę dobre, bo seria o Forscie naprawdę mi się spodobała. Czekam z niecierpliwością na kolejne tomy. Oczywiście polecam wam bardzo serdecznie całą serię oraz Deniwelacje. Warto przeczytać i poznać dalsze losy Wiktora Forsta


Po prostu nigdy nie wyszedłem dobrze na ufności.Buduje się ją latami ,niszczy w ułamek sekundy,a potem resztę życia spędza się na próbie zrozumienia,dlaczego tak się stało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz