Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 7 czerwca 2017

Lato Eden - Liz Flanagan

Tytuł : Lato Eden 
Tytuł oryginalny : Eden Summer
Autor : Liz Flanagan 
Wydawnictwo : IUVI 
Data wydania : 11.05.2017
Liczba stron : 312
Egzemplarz : recenzencki 

"Lato Eden", pełna napięcia i emocji opowieść o przyjaźni, stracie, zdradzie i odkrywaniu własnej tożsamości, porusza do głębi i nie pozwala o sobie zapomnieć.***
Ten dzień zaczął się normalnie. Wstałam, zrobiłam sobie kreski eyelinerem, naciągnęłam rękawy na tatuaże i poszłam do szkoły.Brzmi znajomo?
Wkrótce jednak okazało się, że to nie będzie zwykły dzień
Nieśmiała gotka Jess i śliczna, uwielbiana przez wszystkich Eden są niemal nierozłączne. Wiedzą o sobie wszystko. Nagle Eden znika, a Jess wie, że musi ją odnaleźć. Postanawia poszukać wskazówek, idąc śladami spędzonego wspólnie lata, podczas którego wiele się w życiu przyjaciółek zmieniło. Ta wycieczka w przeszłość zmusza Jess do przyjrzenia się z bliska wielu tajemnicom: sekretom, które Eden ukrywała przed nią, ale też sprawom, które sama zataiła przed Eden. Do Jess dociera, że chyba jednak nie znają się tak dobrze, jak jej się wydawało
Przed Jess coraz więcej znaków zapytania, a zegar tyka prawdopodobieństwo odnalezienia Eden żywej spada z minuty na minutę.
Czy zdąży na czas? "

„ Lato Eden „ to książka o przyjaźni, która jest naprawdę mocna i nie do zniszczenia. Chociaż akcja rozgrywa się w ciągu jednego dnia, to autorka ma taki świetny dar pisania, że człowiek czyta wszystko od deski do deski. Podoba mi się zabieg wplatania w sprawy bieżące, informacji z przeszłości. Dzięki temu możemy poznać Eden. Narratorką w książce jest Jess, która próbuje odnaleźć przyjaciółkę.

Jess to nieśmiała Gotka, natomiast Eden to jej totalne przeciwieństwo. Chociaż są najlepszymi przyjaciółkami, różnią się jak ogień i woda. Gdy pewnego dnia Eden znika,bez śladu Jess postanawia ją znaleźć. Idzie tropem ostatniego lata spędzonego razem. Okazuje się, jednak że Jess będzie musiała zmierzyć się z tajemnicami dziewczyny, o których w ogóle nie miała pojęcia. Czy Eden się odnajdzie ? Jaki będzie finał tej historii ?





Życie jest tutaj i ja też, i nie przychodzi mi do głowy ani jeden powód, dla którego nie mogłabym uchwycić się tego życia obiema rękami.




1 komentarz:

  1. Lubię takie książki. Zaciekawiłaś mnie :-) Ja mogę się podzielić swoją ulubioną książkę - "Zatrzymać dzień". Opisuje prawdziwą historię. Jej treść oraz sposób wydania są inne niż wszystkie, wręcz zaskakujące. Trudno się od niej oderwać. Serdecznie polecam :-)

    OdpowiedzUsuń