Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Corrupt - Penelope Douglas

Tytuł: Corrupt
Tytuł oryginalny: Corrupt
Autor: Penelope Douglas
Cykl: Devil's Night
Tom: 1
Wydawnictwo: Niezwykłe
Data wydania: 08.01.2020
Liczba stron: 460
Egzemplarz: własny


"Erika wiele razy słyszała, że sny wyrażają najgłębsze pragnienia. Jednak to koszmary, które miewa, stały się jej prawdziwą obsesją. A to wszystko za sprawą Michaela Crista, starszego brata jej chłopaka.

Michael jest jak straszny film, na który patrzy się ukradkiem przez palce, ale mimo że czuje się strach, nie można oderwać wzroku. Ten przystojny, seksowny i absolutnie przerażający były gwiazdor studenckiej drużyny koszykówki, a teraz profesjonalny sportowiec, szybciej zauważy brud na swoim bucie niż Erikę."

Bardzo lubię książki Penelope, jednak nie miałam jeszcze przyjemność czytania jej powieści, wydanych w wydawnictwie Niezwykłym. Dzisiaj jednak postanowiłam to zmienić i sięgnęłam po Corrupt. Gdy zaczęłam czytać, to nie wiedziałam co mam myśleć, książka bardzo mocno przypominała mi powieść Amo Jones “Srebrny łabędź”. Jednak, gdy zagłębiłam się w tej historii, bardziej to od razu ją pokochałam.

Erike poznajemy jako młodą dziewczynę, która straciła ojca, a jej matka załamała się i popadła w alkoholizm oraz depresję. Dziewczyna nie ma w niej oparcia, dlatego całe dnie spędza w domu Cristów. Tam spędza czas, je posiłki oraz ma własną sypialnię. O jej względy zabiega Trevor, jednak on jest dla niej tylko przyjacielem, i nawet gdy są razem nie czuje, do niego tego, co by pragnęła. W jej sercu od najmłodszych lat mieszka Michael, straszy brat Trevora. Mężczyźni nie dogadują się, wręcz pałają do siebie nienawiścią. Ricka po skończeniu szkoły, postanawia wyprowadzić się z dala od swojego byłego chłopaka, do nowego miasta, aby odetchnąć świeżym powietrzem. Jednak nie wie, że to, co było w przeszłości nie zostanie tam długo, a Erice grozi prawdziwe niebezpieczeństwo.

Książka jest bardzo specyficzna, na pewno nie spodoba się każdemu. Może nie jest to jakiś bardzo mroczny dark, jednak lekko autorka poszła w tym kierunku. Powieść oparta jest na motywie zemsty, to jeden z ważniejszych wątków tej książki. Jednak to nie wszystko, co nas zaskoczy, autorka pokazuje nam jak zmienia się życie Eriki za sprawą Michaela. Do czego zdolny jest skrzywdzony przyjaciel oraz były chłopak. Ja jestem oczarowana książką i na pewno sięgnę po kolejne tomy w oryginale.


„Jest zbyt wielu ludzi, którzy próbują nas zmienić, a zbyt mało ludzi chce, abyśmy byli takimi, jakimi naprawdę jesteśmy”





29 komentarzy:

  1. Nie moja tematyka i gatunek, raz po coś takiego sięgnęłam i mam dosyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka Penelope Douglas najmniej mnie ciekawi, więc myślę, że akurat tej nie przeczytam.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam kiedyś o tej autorce. Niekoniecznie przekonuje mnie jej styl, ale wiem, że ma i swoich zwolenników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tego typu książkami, choć może ten motyw zemsty okazałby się dla mnie interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa rozwinięcia motywu zemsty. Interesująca książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dark erotic to raczej nie moje klimaty, lubię gdy jestem w pore ostrzezona że to tego typu książka i po nią nie sięgam. Wierzę jednak że znajdą się osoby którym się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przekonuje mnie ta książka. Może kiedyś ale póki co odpuszcze ja sobie.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie tą książką, bardzo mi się podoba. Chętnie po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie czytałam książek tej autorki, ale ta wydaje się bardzo ciekawa. Ogólnie bardzo wiele dobrego słyszałam o jej powieściach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś ta książka mnie nie kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam do tej pory o Penelope Douglas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci szczerze, że myślałam, że fabuła tej książki jest inna. Jakoś nie specjalnie mnie zaciekawiłaś, choć podobno ta autorka jest genialna..

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze do czynienia z twórczością tej autorki, ale na mam na półce Birthday Girl i od niej zacznę książkową przygodę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam autorki, ale z chęcią się z nią zapoznam, tak samo jak z tą książką. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaczęłam ją czytać, po jakichś 100 stronach jestem i już mogę powiedzieć, że jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Motyw zemsty to idealna powieść dla moje męża. Ja jakoś nie odajnduje sie w takiej ksiazkach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem czy tak przedstawiony motyw zemsty by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcześniej jakoś mnie ten tytuł nie interesował, a teraz mam wielką ochotę go przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie powiem: gdyby nie ta recenzja pewnie bym nie spojrzała nawet na tą książkę, bo omijam gatunek z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten gatunek bardzo lubię i najczęściej po niego sięgam, więc ksiązka jak najbardziej wpisuje się w moje gusta. Autorki nie miałam jeszcze okazji poznać, więc może pora i czas?!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam i bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam i nie kojarze tej ksiazki ale moze kiedys sie do niej przekonam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaczęłam ją czytać, ale odłożyłam na poczet Emilii Szelest i Mroza. Co zrobić, Corrupt to tylko odskocznia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie dla mnie ta książka 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią bym się zapoznała z tą powieścią

    OdpowiedzUsuń
  26. Początkowo myślałam, że to nie dla mnie, ale bardzo zaintrygowałaś mnie fabułą, więc poszukam tej książki w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  27. Okładka jest śliczna i działa na wyobraźnię. Sama się zastanawiałam nad nią. Chyba jednak się skuszę. Kinga

    OdpowiedzUsuń