Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 4 stycznia 2020

First Last Night - Bianca Iosivoni

Tytuł: First Last Night
Tytuł oryginalny: Die letzte erste Nacht
Autor: Bianca Iosivoni
Cykl: First
Tom: 3
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 13.11.2019
Liczba stron: 400
Egzemplarz: recenzencki


Tate to młoda, arogancka kujonka, która udaje, że interesuje ją tylko nauka. Trevor traktuje ją jak młodszą siostrę i próbuje się nią opiekować. Pewnego wieczoru Tate i Trevor lądują w łóżku w akademiku i nie potrafią już zaznać spokoju. Oboje wiedzą, że intymny moment pod wpływem chwili był błędem, a jednak wciąż bardzo ich do siebie ciągnie. Za wszelką cenę unikają ze sobą spotkań. Tate próbuje dowiedzieć się więcej na temat tajemniczej śmierci swojego brata i zbiera na ten temat wszystkie możliwe informacje. Trevor również ma mroczny sekret z przeszłości. Okazuje się, że wszystkie tropy prowadzą Tate do pewnej obskurnej siłowni, w której piwnicy odbywają się nielegalne walki. Co wspólnego miał z nimi jej brat, Jamie? I co wspólnego ma z nimi Trevor, który za wszelką cenę próbuje powstrzymać ją od chodzenia w to miejsce?

“First last Night” to już trzeci tom serii “First” jednak nie trzeba czytać ich po kolei, gdyż każda książka opowiada o innych bohaterach. Ja oczywiście jestem zwolenniczką czytania serii w kolejności, dlatego wam też polecam. Autorka świetnie kreuje bohaterów, a jej seria w Polsce odniosła naprawdę wielki sukces.

Tate to młoda dziewczyna, która straciła swojego brata. Od tamtej pory nieustannie obwinia się o to, co się stało oraz próbuje dowiedzieć się, co tak naprawdę się wydarzyło, że jej brat nie żyje. Tate ma przyjaciół i na co dzień udaje, że wszystko jest z nią dobrze. Całymi dniami uczy się oraz przesiaduje w bibliotece. Jednak każdego dnia pragnie zapomnieć, chociaż na chwilę. Trevor to również freak nauki, jednak nikt nie wie, że ma również swoje mroczne sekrety. Za wszelką cenę stara się uciszyć swoje uczucia do Tate, ponieważ nigdy nie chciał jej skrzywdzić. Gdy pewnego dnia dochodzi między nimi do czegoś więcej, Trevor odpycha kobietę, i stara się trzymać od niej z daleka. Jednak to nie jest takie łatwe, gdy obracasz się w tym samym towarzystwie.


“First last Night” to świetna książka, utrzymująca poziom poprzednich. Autorka ma tak lekkie pióro, przez co chce się czytać wszystko, co wyjdzie spod jej ręki. Dlatego jestem prawie pewna, że po kolejne książki Bianci sięgnę bez wahania. Książka miejscami jest za bardzo przesłodzona, ale w niczym to nam nie przeszkadza, bo nie jest to historia łatwa, a tym bardziej urocza przez tematy, jakie zostają w niej poruszane. Ja polecam, ponieważ Tate oraz Trevor to naprawdę świetna para. A wy znacie serię “First”?


"Nie potrafiłam tego nazwać, nie umiałam dokładnie powiedzieć, co się zmieniło, ale może wcale nie musiałam tego robić. Oboje to czuliśmy. Tylko to się liczyło."

28 komentarzy:

  1. Nie czytałam tej serii jeszcze, ale bardzo mnie kusi i ma taką piękną okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę nadrobić jeszcze drugi tom, ale na pewno szybko mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko sięgam po ten gatunek, ale ta kreacja bohaterów mnie jakoś ciągnie do czytania. Chyba sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że to książka jak najbardziej dla mnie. Kusząca, ciekawa i intrygująca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się być lekka i łatwa dziewczyna czytania w wolne chwile. Ale czy to idealna propozycja dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zacząć od początku, czyli biorę się za książki wcześniej napisane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że autorka ma lekkie pióro. To mnie bardzo zachęca do poznania jej prozy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria nie jest moim priorytetem, ale gdyby trafiła w moje ręce, a nie miałabym innych książek do przeczytania – zapoznałabym się z nią. Kto wie, może by mnie urzekła?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam pierwszy tom, drugi już na mnie czeka. Jak dalej będzie przyjemną serią pewnie i po ten sięgnę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie zawsze jest tyle ciekawych propozycji do przeczyania. Cieszę się, że odkryłam Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Planuję przeczytać tę serię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest to kolejna seria od wydawnictwa Jaguar, po którą mam zamiar sięgnąć. Wolałabym jednak czytać wszystkie tomy po kolei. Na pewno w najbliższym czasie zakupię pierwszy tom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę ją jedynie z twoich recenzji ;) Raczej sama bym się za nią nie wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie historie, ale jak zdecyduję się na przeczytanie tej serii to na pewno zacznę od pierwszego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej z tych pozycji, ale też zbytnio niestety mnie do nich nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka jest dla mnie, lubię takie powieści. Może kiedyś sięgnę po tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie książki to nie bardzo moja bajka, ale może warto się za nią zabrać. Może się mile zaskoczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety, nie sądzę, by książka (i seria) mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam serii i w zasadzie w planach to ja jej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie planuję tej serii, nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam jeszcze o tej autorce i o tej serii

    OdpowiedzUsuń
  22. Drugi i trzeci tom jeszcze przede mną, ale pierwszy mi się podobał więc tych się nie obawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że ksiązka mogła by mnie wciągnąć a ostatnio lubię czytać takie babskie ksiązki. Chętnie zapiszę sobie tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie mam w planach czytać jej, tym bardziej teraz ponieważ mam sesję i tyle nauki że brak czasu na cokolwiek..

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytałam drugi tom i bardzo mi się podobało, chyba czas zapoznać się z tym tomem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka nie była zła, ale też super dobra też nie była. Do połowy książki trochę się wynudziłam. Nadal najlepszy dla mnie jest drugi tom :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ciągnie mnie szczególnie do tej serii, ale fabuła tej części brzmi nawet interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  28. O tej serii nie słyszałam, ale już ją pobrałam na swoją półkę w Legimi :) Lubię takie serie i historię, chociaż obawiam się, że tym razem młody wiek bohaterów będzie mi przeszkadzał. Ale jak będzie to się okaże w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń