Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 3 stycznia 2020

Twist - Kylie Scott

Tytuł: Twist
Tytuł oryginalny: Twist
Autor: Kylie Scott
Cykl: Dive Bar
Tom: 2
Wydawnictwo: Editio
Data wydania: 05.11.2019
Liczba stron: 280
Egzemplarz: recenzencki


"Joe Collins, barman w Dive Bar, któregoś dnia postanowił zlikwidować konto na portalu randkowym. Konto należało do jego brata Erica, który jednak uznał, że nie będzie z niego korzystał. Kiedy Joe się na nie zalogował, jego uwagę przykuł profil Alex Parks. Zaczęli wymieniać się mailami. Mężczyzna prędko doszedł do wniosku, że jego nowa znajoma ma wszystko to, czego od dawna szukał w kobietach. I choć już wkrótce wyznali sobie swoje najskrytsze sekrety, najważniejsze pozostało niewypowiedziane."

Jeszcze całkiem niedawno pisałam wam o książce “Dirty”, czyli pierwszym tomie serii “Dive Bar”, a tutaj przychodzę do was z drugim tomem, który miałam możliwość przeczytać w pierwszy dzień stycznia. Moja pierwsza książka w nowym roku, okazała się naprawdę udana, bo “Twist” to świetna historia, a główny bohater skradł moje serce.

Historia książki zaczyna się w momencie, gdy nasza główna bohaterka Alex, postanawia zaryzykować i udać się na imprezę urodzinową, Erika, z którym to pisała przez wiele miesięcy maile. Gdy zjawia się w barze z uśmiechem na ustach, szybko okazuje się, że Eryk wcale nie pisał z nią przez wiele miesięcy, tylko jego brat Joe. Oczywiście kobieta czuje się oszukana i poniżona, dlatego postanawia uciec z baru. Joe jednak nie pozwala jej tak szybko odejść, pragnie wyjaśnić i wytłumaczyć, dlaczego postąpił w tak okrutny sposób. Gdy Alex w końcu daje szansę mężczyźnie, udaje im się na krótką chwilę zapomnieć o problemach i nawiązać nic przyjaźni. Wszystko zmiana się, gdy w mieście pojawia się Star była dziewczyna Joego i chce za wszelką cenę go odzyskać.

Joe to mężczyzna, który skradł moje serce, ponieważ jest dużym misiem, z brodą. A ja mam słabość do takiego typu mężczyzn. Dlatego, też od razu zawiązała się między nami nic cichego porozumienia. Jednak to, co zrobił Alex, jak ją oszukał, zasługuje na potępienie. Nigdy nie chciałabym się znaleźć w takiej sytuacji jak nasza główna bohaterka. Jednak, według mnie jej zachowanie jest troszkę dziecinne. Jak można zaufać komuś, z kim nigdy się nie widziało na żywo. Przecież to nie osoba mieszkająca, w naszym mieście, tylko oddalona od nas o kilka set kilometrów. No i oczywiście tendencja do uciekania od problemów. Całą książkę oceniam dobrze, bo to przecież Kylie, ale Alex czasami naprawdę mnie denerwowała. Oczywiście polecam wam poznać Joego, bo to świetny facet, mimo tego, co zrobił. Jednak ja będę go chyba trochę tłumaczyć, kto czytał, ten wie, dlaczego go bronie.


"… okazało się, że jestem tylko kolejną głupiutką dziewczyną marzącą o
miłości i o nowym, lepszym życiu".



30 komentarzy:

  1. Ta ksiażka jest straszna. Pierwszy tom jeszcze przegryzłam, przy drugim wypisywalam minusy na kartce, która leżała obok. Nuda, nuda, nuda i odgrzewanie kotleta.
    Czekam na Chasera, mam nadzieję, że to będzie najlepszy tom z całej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, ile osób tyle zdań :D ja uwielbiam Joego no kurde to mój ideał mężczyzny i z wyglądu jak i z charakteru <3 również czekam na 3 tom ;)

      Usuń
  2. Kojarzę tę serię,ale jakoś nie po drodze mi, żeby po nią sięgnąć, ale mam zapisaną na liście do kupienia i przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabuła idealnie wpisująca się w dzisiejsze czasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. To już chyba nie jest mój target wiekowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze jakiś czas temu byłam gotowa dać szansę tej serii, ale aktualnie się waham. Co blog, to inna opinia, dlatego sama wiesz, że to nieźle mąci w głowie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za takimi książkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej serii, ale zapowiada się ciekawie może jak będę mieć szansę to po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś do mnie nie przemawia tej tytuł, nie spodobałaby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna ciekawa dla mnie propozycja

    OdpowiedzUsuń
  10. Totalnie nie mój klimat, więc nawet nie będę jej czytać. Wolę inne gatunki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie ciągnie mnie do tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo zastanawiałam się nad tą serią ale opis tej książki jest bardzo ciekawy. Kupuję zatem pierwszą część i zaczynamy zabawę z kolejnymi książkami z Editio:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że tym razem nie do końca są to moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam kiedyś podobny film do tej książki i chętnie bym go obejrzałam, myślę że podobała by mi się ta książka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się że pierwsza książka była bardziej interesująca. Może i ta mnie przekona do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję, że książka nie spodobałaby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapoznam się z serią, jak cała będzie na rynku :D Nie lubię takiego rozlewania serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może kiedyś sięgnę po tą serię, jednak nie wiem kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam jeszcze pierwszego tomu, ale na pewno poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecnie zaczytuję się w fantastyce i nie mam zbytnio ochoty na żadne romanse lub erotyki. Niestety przez ostatnie spotkanie z twórczością Haner wolę na jakiś czas zastawić ten gatunek w spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę nadrobić pierwszy tom w końcu, bo coś nie mogę się za niego zabrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam w planie zamówić sobie tę serię, ale najpierw muszę nadrobić moje książkowe zaległości. Uwielbiam książki z tego wydawnictwa i właśnie od nich najczęściej zamawiam,

    OdpowiedzUsuń
  23. W sumie to mógłby mi się spodobać ale nie mam tego teraz w planach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy tom nie bardzo przypadł mi do gustu i dlatego nie zbierałam się za kolejne tomy. Nie czuję takiej potrzeby. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zdradzasz za wiele z fabuły? Teraz już na wstępie wiem, że Joe oszuka Alex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie zdradzam, ta informacja to pierwszy rozdział książki ;D

      Usuń
  26. Nie słyszałam o tej serii, mimo, że teoretycznie zahacza o "moje" klimaty. Póki co nie jestem do niej przekonana

    OdpowiedzUsuń