Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 4 kwietnia 2017

Bądź ze mną - J. Lynn

Tytuł : Bądź ze mną
Tytuł oryginalny : By with me 
Autor : J. Lynn 
Cykl : Zaczekaj na mnie
Tom : 2
Wydawnictwo : Amber 
Data wydania : 17.06.2014
Liczba stron : 384
Egzemplarz : własny 

" Starałem się trzymać od ciebie z daleka. Próbowałem ignorować to, co do ciebie czuję. Bo wiem, że nie wolno mi tego czuć. Ale to walka z góry skazana na niepowodzenie. I nie chcę już dłużej walczyć…Tessa przeżywa ciężki rok - jest zakochana w Jasie, przyjacielu swojego brata Camerona, ale on nie odzywa się do niej od niesamowitego, zapierającego dech pocałunku sprzed roku. A nagła kontuzja grozi tym, że na dobre będzie musiała pożegnać się z marzeniami o karierze tancerki.
Czas na plan B – studia... w tym samym college’u co Jase.
Jase skrywa tajemnicę, której nie zdradza nikomu. A już na pewno nie pięknej siostrze przyjaciela. Chociaż połączył ich najbardziej namiętny pocałunek, wie, że nie wolno mu się angażować w żaden nowy związek.
Jednak nie jest w stanie myśleć o niczym innym niż dziewczyna, która może zrujnować jego życie.
Tymczasem w campusie dochodzi do tragedii. A Tessa i Jase muszą zdecydować, ile są w stanie zaryzykować, żeby być ze sobą, i co są gotowi stracić, jeżeli ze sobą nie będą... "

Jak wiecie jestem wielką fanką serii " Zaczekaj na mnie ". Pokochałam Cama i Avery. Dlatego z wielką przyjemnością sięgnęłam po drugi tom z serii , który w sumie z poprzednim nie ma nic wspólnego. Opowiada on bowiem o Teresie czyli młodszej siostrze Cama , oraz Jasie , który jest najlepszym przyjacielem Cama. Poprzedni bohaterowie pojawiają się w książce jako postacie drugoplanowe. 


Śmierć zawsze przypominała żyjącym, żeby żyli - żyli teraźniejszością i patrzyli w przyszłość.


Książka " Bądź ze mną " również naładowana jest problemami , nie tak bolesnymi jak u Cama i Avery , ale jednak one grają mocną rolę w całej serii. Teresa to młoda kobieta , która musi wybrać kierunek studiów , na tymczasowe zastępstwo. W tańcu uszkodziła kolano , przez co musi dojść do siebie. Jednak nie wszystko idzie po jej myśli i musi pogodzić się z tym , że taniec jest już dla niej przeszłością. Jase to dobry chłopak , który boi się zakochać. Wiele przeszedł i wiele jeszcze przed nim. Boi się wpuścić do swojego serca Tess. Jednak tragedia która mogła się wydarzyć , sprawia , że chłopaka zaczyna patrzeć na nowy związek z wielkim zaangażowaniem. 

Starałem się trzymać od ciebie z daleka. Próbowałem ignorować to co do ciebie czuję. Bo wiem, że nie wolno mi tego czuć. Ale to walka z góry skazana na niepowodzenie. I nie chcę już dłużej walczyć...

Muszę przyznać , że na początku nie byłam przekonana do tej historii , jednak zrobiła na mnie wielkie wrażenie od 150 strony i tym skradło moje serce. Nie sądziłam , że ta seria naprawdę mi się spodoba , ale trzeba powiedzieć , że planuje kupić sobie ją w wersji papierowej , aby dumnie stała na mojej biblioteczce. Ja oczywiście polecam i już zaczynam czytać tom 3 ;)


Wierzysz w przeznaczenie? […] wierzysz, że niektóre rzeczy są nam po prostu pisane? […] Że choćbyś nie wiem, co robiła, co sobie mówiła, coś, co ma się wydarzyć, i tak się wydarzy? Niektórych rzeczy chyba nie można powstrzymać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz