Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 7 kwietnia 2017

[PRZEDPREMIEROWO] Grzech - Nina Majewska - Brown

Tytuł : Grzech 
Autor : Nina Majewska - Brown 
Wydawnictwo : Rebis 
Data wydania : 11.04.2017
Liczba stron : 384
Egzemplarz : recenzencki 


" Gdy tajemnica staje się przedsionkiem piekła... Głęboko skrywana, ma nigdy nie ujrzeć światła dziennego, powinna zostać zapomniana, a jednak powraca każdej nocy w niespokojnym śnie. Upalny czerwiec. W niewielkiej wsi zostaje zamordowana starsza kobieta. Na mieszkańców pada blady strach, tym większy, że to nie jedyny incydent w okolicy. Każdy jest podejrzany. Nieświadoma niebezpieczeństw Ola postanawia spędzić tu wakacje, by przeprowadzić własne śledztwo i rozwikłać zagadkę sprzed lat, jej osobistą tragedię. Niespodziewanie znajdzie się w centrum wydarzeń, narażając na niebezpieczeństwo siebie i córkę. Czy pozna prawdę? I czy uda się jej odnaleźć spokój? Zarwałam noc. Rewelacyjnie oddany klimat małej społeczności. Nadal czuję tę prowincjonalną duchotę... Chcę więcej! Więcej GRZECHU... Joanna Opiat-Bojarska Polska Camilla Läckberg! Adam Szaja smakksiazki.pl GRZECH to nie tylko wciągający kryminał, ale również doskonała powieść obyczajowa z dużym psychologicznym ładunkiem. Styl autorki, pełen humoru i odniesień do prowincjonalnej codzienności, przywodzi na myśl pisarstwo Camilli Läckberg. "

Nie lubię książek Niny Majewskiej Brown. W literaturze obyczajowej nie podbiła mojego serca. Postanowiłam jednak dać jej szanse przy gatunku kryminalnym. Tutaj bardzo mnie zaskoczyła i skłoniła do tego, aby jednak oddać jej szacunek. Dobry kryminał, który trzyma w napięciu. Tego oczekiwałam i nie zawiodłam się. Mam nadzieje, że autorka przerzuci się na kryminały, gdyż moim skromnym zdaniem wychodzą jej lepiej niż książki obyczajowe.

Akcja książki toczy się w małej wsi, w które z reguły nic się nie dzieje. Każdy, każdego zna i wszyscy wszystko o sobie wiedzą. Gdy jednak zostaje odnalezione ciało starszej kobiety. Spokój mieszkańców zostaje gwałtownie zburzony. W tym czasie na wakacie do wsi przyjeżdża młoda kobieta, która będzie chciała odkryć tajemnice, i znaleźć mordercę.

Podsumowując, książka okazała się naprawdę wciągającym kryminałem. Nie sądziłam, że autorka może mnie zaskoczyć na tak wielki plus. Sam pomysł na książkę dobry, mimo drobnych błędów, czytało się tę powieść naprawdę dobrze. Cieszę się, że po nią sięgnęłam i jeśli autorka wyda, jeszcze jakiś kryminał to na pewno,przeczytam z zainteresowaniem.



Jestem zmęczona, zrozpaczona i pozbawiona motywacji, zasypiam snem skazańca i pozwalam, by kolejne senne koszmary wylewały się z podświadomości, odbierając resztki spokoju i przepędzając ukojenie i wypoczynek, które powinien dać sen.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz