Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 26 lipca 2018

[PRZEDPREMIEROWA] Mój zawodnik - K. Bromberg

Tytuł : Mój zawodnik 
Tytuł oryginalny : The Player
Autor : K. Bromberg
Cykl : The Player
Tom : 1
Wydawnictwo : Editio Red 
Data wydania : 01.08.2018
Liczba stron : 296
Egzemplarz : recenzencki 

" Easton Wylder jesto gwiazdą baseballu, a sport to całe jego życie: pasja, walka, uderzenie adrenaliny i ogłuszający krzyk kibiców. Niespodziewana kontuzja wyłącza go jednak z gry. Prędko się okazuje, że uraz jest poważniejszy, niż przypuszczał, i konieczne staje się przeprowadzenie cyklu fizjoterapii. Klub zatrudnia w tym celu szanowanego fizjoterapeutę, doktora Daltona. Jednakże na pierwszej sesji zamiast doktora zjawia się jego córka, Scout. " 

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją nowej serii „The Player „od K. Bromberg. Tę autorkę możecie kojarzyć z jej serii „Driven „oraz nowej naprawdę ciekawej „Sweet cheeks". Wszystkie książki tej autorki naprawdę mi się podobały, jednak „Mój zawodnik „to perełka, na którą warto czekać. Ja dzięki uprzejmości wydawnictwa Editio miałam możliwość przeczytania tej książki przed premierowo. Dla was ta książka będzie dostępna już 1 sierpnia w każdej księgarni, także biegnijcie i kupujcie. 

Easton Wylder to gwiazda baseballu. Podczas meczu doznaje kontuzji, która mocno wpływa na jego dalszą karierę. Gdy udaje się na rehabilitacje, okazuje się, że zamiast doktora Daltona, czeka na niego jego córka Scout. Z początku Easton nie chce pomocy od dziewczyny i robi wszystko, aby udowodnić, że to nie jest jego rehabilitantka. Jednak z czasem widzi, że wie co, robi i zbliża się do Scout. 

K. Bromberg napisała kolejną bardzo dobrą książkę i jak można było się spodziewać zakończenie pierwszego tomu nas po prostu załamie. Tak było i tym razem, nie wiem jak ja wytrzymam, do premiery drugiego tomu, który już jesienią zostanie wydany w Polsce. Ja chyba ściągnę sobie e-booka po angielsku, bo nie dam rady wytrzymać. Co do bohaterów to Easton jest moim książkowym mężem i nikomu go nie oddam. Scout to miła postać jednak na razie czegoś mi w niej brakuje. Mam nadzieje, że drugi tom będzie jeszcze lepszy i zachęcam was do przeczytania wszystkich książek tej autorki, bo naprawdę warto.

„Nie lubię grać według zasad. Kontrakt jest interesem, Scout. Ale to? Ty i ja? To przyjemność”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz