Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 21 lipca 2018

Until Lilly - Aurora Rose Reynolds

Tytuł : Until Lilly 
Tytuł oryginalny : Until Lilly 
Autor : Aurora Rose Reynolds 
Cykl : Until 
Tom : 3
Wydawnictwo : Editiored
Data wydania : 05.06.2018
Liczba stron : 220
Egzemplarz : recenzencki 

" Kiedy Lilly Donovan poznała Casha Maysona, od razu straciła dla niego głowę — był taki przystojny i męski, że mogłaby zatonąć w jego niebieskich oczach. Cash z kolei od początku wiedział, że liczy się tylko ona: piękna, dobra, mądra. Dla niej chciał być wspaniałym mężczyzną i dobrym człowiekiem. Nie wyobrażali sobie życia osobno. Przyszedł jednak dzień, gdy jeden telefon zmienił wszystko. Cash został zmuszony do wyboru między miłością swojego życia a życiem nienarodzonego dziecka. Lilly musiała zmierzyć się z trudami życia samotnej matki i udowodnić, że jest silna. Wydawało się, że z tej miłości pozostanie im tylko garść słodko-gorzkich wspomnień. "

Polubiłam serię „Until „dzięki dwóm poprzednim częścią, Dlatego z niecierpliwością wyczekiwałam na trzeci tom. Gdy wydawnictwo w końcu wydało opowieść o Lily, od razu sięgnęłam po tę książkę, aby znowu pobyć trochę ze swoimi ulubionymi braćmi Mayson. 

Lilly zakochała się w Cashu, odkąd tylko go poznała. Jednak ich szczęście nie trwało długo, gdyż mężczyzna postanowił odejść od swojej miłości dla kobiety, która zaszła z nim w ciążę i szantażowała go, że usunie dziecko, jeśli nie wezmą ślubu. Cash nie wie jednak, że Lilly również jest w ciąży z jego córką. Gdy kilka lat później spotykają się, mężczyzna w końcu dowiaduje się prawdy. Postanawia, że zrobi wszystko, aby odzyskać miłość oraz stworzyć prawdziwą rodzinę dla swoich dzieci.

„Until Lilly „to książka, którą czytałam naprawdę długo. Autorka w dużym stopniu poprowadziła fabułę tak samo, jak w swoich poprzednich książkach, jednak mam wrażenie, że w tej książce wszystko dzieje się za szybko. Oczywiście nie chodzi mi o to, że książka była zła. Naprawdę bardzo mi się podobała, jednak myślę, że Lilly za szybko wybaczyła Cashowi. Czekam na kolejny tom, który chyba ma wyjść jeszcze w tym roku.

Czy jednak honor równy jest szczęściu? Czy przeznaczenie da się oszukać?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz