Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 26 sierpnia 2019

[PRZEDPREMIEROWO] Nieczyste więzy - K.N. Haner

Tytuł: Nieczyste więzy
Autor: K.N. Haner
Wydawnictwo: Między słowami
Data wydania: 04.09.2019
Liczba stron: 352
Egzemplarz: recenzencki


"Claire czuje, że nigdy nie poradzi sobie z piętnem, które nosi w sobie od dzieciństwa. Jest zbyt krucha, bezradna, inna niż wszyscy. Staż w prestiżowej firmie to dla niej życiowa szansa. Podobnie jak doktor Douglas, świetny i szanowany terapeuta, głęboko skrywający własne mroczne sekrety. Tylko on doskonale rozumie, czym jest walka z własnymi demonami. W jego szarozielonych oczach Claire odnajduje ten sam ogień, który spala ją samą. Oboje podejmują mroczną grę, w której obezwładniająca namiętność i bezwzględna manipulacja prowadzą na samo dno piekła. Doktor kontroluje każdy ruch dziewczyny. A może tylko mu się wydaje, bo wciąż nie wiadomo, kto rozdaje karty w tym niedozwolonym układzie…"

Dzisiaj w końcu mogę wam opowiedzieć więcej o książce, na której premierę tak mocno czekałam. Nie mogłam się doczekać, aż w końcu książka Kasi trafi w moje ręce, dlatego, gdy przyszła to od razu postanowiłam się zabrać za jej przeczytanie. Na wstępie muszę wam jednak powiedzieć, że jeśli nie lubicie mocnych klimatów w książkach i czytacie raczej obyczajówki czy lekkie romanse to książka “Nieczyste więzy” zdecydowanie nie będzie czymś dla was. Polecam ją raczej osobą, które lubią thrillery z naprawdę mocnym dark romansem.

Główną bohaterką książki jest Clarie Johnson, która była dzieckiem poczętym w wyniku gwałtu, jej matka zmarła przy porodzie, dlatego Clarie jest wychowywana przez swoich dziadków. Kobieta jest skrytą osobą, pełną fobii oraz lęków. Gdy dostaje staż w korporacji, dziewczyna przeprowadza się do Los Angeles, aby zawalczyć o swoją karierę. To tam trafia na doktora Colina Douglasa, który jest psychiatrą. Dziewczyna zaczyna się otwierać w czasie spotkań, również coraz bardziej zbliżając się do doktora, czy z tej niebezpiecznej mieszanki wyjdzie coś dobrego?

Gdy dowiedziałam się o tej książce, kompletnie nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Czytałam już prawie wszystkie książki Kasi i są one dosyć specyficzne, chociaż każda z nich trochę inna. Ostatnio zakochałam się w Ring Girl i myślałam, że długo nic mnie nie oczaruje. Nic bardziej mylnego z mojej strony, ponieważ historia z doktorkiem w tle dosłownie skradła moje serce. Chociaż czy mogę tak powiedzieć o tej historii “ że skradła moje serce”. Niektórzy pewnie uznaliby to za przejaw choroby. Jeśli lubicie mocne erotyki, z nutką thrillera to jak najbardziej polecam wam z całego serca poznanie doktorka i Claire. Już dzisiaj mogę wam również zdradzić, że na moim instagramie już na dniach pojawi się konkurs z tą książką dlatego, jeśli jeszcze mnie tam nie obserwujecie to, zapraszam serdecznie. Kasi dziękuje za możliwość przeczytania, tej książki przed premierą nie mogę się doczekać kolejnych twoich książek.


"Dla jednych przyjemność to namiętność,delikatność, ale w naszym przypadku jest inaczej. Wiem, że będzie bolało, że będzie zbyt intensywnie, lecz zostanie mi to wynagrodzone. On tego potrzebuje."






28 komentarzy:

  1. Nie znam jeszcze twórczości autorki, ale ta książka bardzo mnie ciekawi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka czeka już na swoją kolej i prawdopodobnie jutro zacznę ją czytać. Po przeczytaniu Twojej recenzji mam już pewne obawy. Piszesz, że jest to mocny erotyk z nutką thrillera. Problem polega na tym, że to miał być thriller, a nie tylko jego nutka... No cóż, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam naprawdę wrażenie, że w tych wszystkich książkach schemat goni schemat, a bohaterowie zlewają mi się w jedno. Nie wiem, czy słusznie, czy nie, ale skutkuje to jednym - takie erotyki w ogóle do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocny thriller z nutką romsnsu i erotyki jak najbardziej do mnie przemawia, ale odwrotne proporcje już nie, więc raczej nie będę czytała

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tak dużo książek w tym stylu na rynku, jest w czym wybierać, a jednak nie potrafię się do nich przekonać, nie przemawiają do mnie erotyki i romanse, zwłaszcza jeśli wchodzą w strefę dark. Kryminały, które uwielbiam, też potrafią być schematyczne, a jednak ich klimat daje mi większą rozrywkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam dopiero 1 tytuł tej autorki - Drwal i nie wiem jeszcze jak oceniać jej twórczość. Mierzi mnie osadzanie historii jej książek w Stanach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zapoznałam się wreszcie z twórczością Pani Haner (właśnie Ring Girl, o którym wspominasz) i było to spotkanie całkiem udane, wiec chętnie przeczytam coś jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też już skończyłam ją czytać. Mam po niej z lekka kaca książkowego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powiem - ciekawi się zapowiada. Będę miała tą książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile lubię mocne thrillery, to taka mieszanka gatunkowa mnie nie przekonuje, ale najważniejsze, że Tobie się podobało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam na swojej półce i wkrótce ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też już jestem po lekturze i jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam bardzo dużo złego o pozycjach tej autorki i nie mogę się przekonać, żeby po którąś sięgnąć. Mam za dużo nieprzeczytanych książek na półce, aby na własnej skórze przekonać się czy jest to faktycznie tak kiepskie jak mówią.
    Pozdrawiam, Klaudia z bloga https://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Książkę mam i tylko skończę to, co obecnie czytam i biorę się za Kasię. Bardzo jestem ciekawa tej książki, tym bardziej, że to coś zupełnie nowego! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieczyste więzy już czekają w kolejce. Nie mogę się doczekać, aż poczuje ten mroczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dużo osób teraz recenzuje te powieść.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tę książkę mam jako następną w planach! :) To prawda, że każda książka Kasi jest inna i szczerze już nie mogę się doczekać jak przeczytam "Nieczyste więzy". Cieszę się, że nie zaspojlerowałaś tej historii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i samo to, że to nie jest dla osób, które czytają obyczajówki i lekkie romanse, póki co nie biorę się za tę książkę ;) Z resztą jeszcze nie miałam styczności z twórczością tej autorki, więc jednak wolałabym się nieco wdrążyć w to, jak ona pisze, zanim rzucę się na głęboką wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mimo, że nie lubię literatury kobiecej, to tu wątek wydaje się dość ciekawy. Zapamiętam sobie ten tytuł na długie, jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  20. Autorkę skądś kojarzę, ale nie wiem czy mam ochotę zapoznać się z jej twórczością

    OdpowiedzUsuń
  21. To zupełnie nie moje klimaty, dlatego nie mam tej książki w planach. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem już po lekturze i zastanawia mnie jedno... gdzie ten thriller? Przy tej książce Kasi niestety jestem zdecydowanie na nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedobrze to "słyszeć", ponieważ fabuła i postać głównej bohaterki bardzo mnie zaintrygowały. Będę musiała się zastanowić nad tą pozycją.

      Usuń
  23. Erotyki uwielbiam, ale ta fabuła kompletnie do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam to, kiedy wydawnictwa promują dane książki jako jakiś tam gatunek, a jak przychodzi co do czego, to jest on wyczuwalny w drobnej dawce, a coś innego świeci triumfy. Czy warto tak oszukiwać czytelników, którzy na coś się nastawiają, a później otrzymują taką niespodziankę?
    A co do samej książki, to niespecjalnie jestem zainteresowana tym tytułem. Opis nie przypadł mi do gustu, tak samo fabuła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tp jest akurat racja. Ta książka zdecydowanie nie jest dla każdego. Też już jestem po lekturze tej książki i nie bedee ukrywać jest mocno pokręcona. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię książki tej autorki, a "Nieczyste więzy" zdecydowanie zaskoczyły mnie pozytywnie i niejednokrotnie zaszokowały. Jestem mocno na tak, super opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam problem z książkami tej autorki, są dla mnie zbyt wulgarne, no i sam styl pisania do mnie nie przemawia. Mam za to w planie inną książkę autorki, jestem ciekawa jak mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń