Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 15 grudnia 2019

Konsorcjum. Tom 2 - A.S. Sivar

Tytuł: Konsorcjum
Autor: A.S. Sivar
Cykl: Konsorcjum
Tom: 2
Wydawnictwo: WasPos
Data wydania: 15.11.2019
Liczba stron: 604
Egzemplarz: recenzencki


"Druga część burzliwej, pełnej intryg, poświęceń i nieokiełznanych uczuć historii młodej menedżerki klubu nocnego oraz jego porywczego, piekielnie przystojnego właściciela. Komplikacje... Tarapaty... Ryzyko utraty wszystkiego... to dopiero początek tego, co przed Nadią skrywają „bramy” tajemniczego Konsorcjum. Czy dziewczyna poradzi sobie z tak pilnie strzeżonymi sekretami Dominica? Czy podjęte decyzje doprowadzą do rozpadu ich związku? Czy Nadia będzie w stanie zaakceptować zapisany jej los? I kim jest Trzeci Członek Szczytu Konsorcjum? Jedno jest pewne – ten berliński klub już nigdy nie będzie taki sam..."

Czy pamiętacie książkę “Konsorcjum, o której opowiadałam wam już na swoim blogu? Właśnie dzisiaj przychodzę do was z drugim tomem, w którym dzieje się tak wiele.

Po słodkim, zakończeniu pierwszego tomu, stajemy przed kolejnymi problemami, z którymi przyjdzie się zmierzyć Nadii i Dominicowi. Para postanawia spróbować być w związku. Nie jest kolorowo, jednak nie umieją z siebie zrezygnować. Jednak życie, weryfikuje wszystko. Dominic, aby ochronić Nadie, postanawia z nią zerwać. Nie wie jednak, że ojczym Nadii, wciągnął ją do organizacji, nic jej o tym nie wspominając. Chociaż tych dwoje wiele łączy, Nadia nie potrafi zaufać od nowa Dominicowi. Czy ich losy w końcu się połączą? Tego pewnie dowiemy się w trzecim tomie tej świetnej serii.

Akcja książki dzieje się w Berlinie, przez większą część czasu. Mało jest powieści, które działy by się w Niemczech. Jeśli jakieś znacie to, koniecznie piszcie. Nadia i Dominic to mieszanka wybuchowa, jednak ja kibicuje im z całego serca. Nie wiem co autorka, zaserwuje nam w kolejnym tomie, ale chce to przeczytać najlepiej teraz. Zmieniło się wydawnictwo, wydające tę serię, jednak super, że zachowali okładki podobne jak w 1 tomie i nie gryzie się to na półce. Losy Kamila i Aśki są również świetnie napisane. Ta dwójka również potrafi mnie doprowadzić do łez. Jeśli lubicie erotyki, to jak najbardziej polecam wam zapoznać się z serią.


"Po raz kolejny ktoś wdeptał w ziemię moje, ledwo co poskładane do kupy, serce. Mam dość, to mnie przerasta. Zakrywam usta dłonią, by uciszyć szloch.Nie jestem w stanie się opanować, to tak cholernie boli.Czuję jakby ktoś właśnie rozrywał mnie na strzępy"




23 komentarze:

  1. Nie przepadam za takimi ksiażkami niestety. A w ogole to za wydawnictwem też nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serce nie jest poskładane i raczej długo nie będzie ;) Nie znam tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga części zapowiada się tak samo ciekawie jaki i pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, to zdecydowanie nie jest książka w moim guście, choć sama fabuła jest nawet ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że książka mogłaby mi się spodobać. Najpierw jednak musiałabym przeczytać pierwszą część. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nadal pierwszy tom w planach, pewnie przeczytam jak już będzie cała seria. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej książce, ale całkiem ciekawa historia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie brałam się jeszcze za tą serię i nie wiem nawet czy zabiorę. Nie mój gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na tę serię, ale ciągle brakuje mi czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba po tę serię nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie historie i chętnie sięgam po takie książki. Tej jeszcze nie czytałam. Pierwszej części również.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy spodobała by mi się ta książka, ale mam wrażenie że takie historie jednak by mnie do siebie przekonały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za erotykami, a po cytacie widzę, że ten jest w dodatku pisany w narracji pierwszoosobowej, której też nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam treści tej serii i na razie nie ulegnie to zmianie. Masz rację mało jest powieści, których akcja dzieje się w Niemczech, a przynajmniej nie są one tak popularne.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pozycja jakoś mnie nie porywa

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię książki wydawnictwa, ale akurat w nieco innych gatunkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa propozycja akurat tej serii nie znam. Może kiedyś uda mi się ponią sięgnąć. Czasami lubię takie lektury poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już od dawna mam ochotę przeczytać tę serię. Oby szybko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna okładka zachęca do poznania jej wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przemawiają do mnie tego typu tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wstyd, bo nadal nie przeczytałam pierwszego tomu. Och ludki doba ma zdecydpwnie za makoe godzin. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem to pozycja, która omamić na swojej liście

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy tom jednak wpiszę sobie na listę :)

    OdpowiedzUsuń