Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 29 stycznia 2020

Miłość z aksamitu - Valentina Fast

Tytuł: Miłość z aksamitu
Tytuł oryginalny: Liebe aus Samt
Autor: Valentina Fast
Cykl: Royal
Tom: 6
Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 18.09.2019
Liczba stron: 352
Egzemplarz: własny

Historia kraju pod kopułą zbliża się ku końcowi. Wraz z atakiem na Królestwo Viterry suknie balowe, błyszczące klejnoty i dziewczęce marzenia tracą na znaczeniu. Podczas gdy kraj zalewają obcy żołnierze, Tatianie pozostaje tylko jedno – uciekać. Dziewczyna trafia do miejsca, które dotąd znajdowało się poza jej zasięgiem. I pomimo tego, że książę złamał jej serce, dziewczyna musi zrobić wszystko, żeby ratować świat.

Długo nie mogłam się zebrać, aby w końcu przeczytać finałowy tom serii Royal. “Miłość z aksamitu” na mojej biblioteczce, przeleżała od października 2019 roku. Jednak wiem, że chyba w marcu na naszym rynku ma pojawić się 7 tom opowiadający historię siostry księcia. Więc nie miałam innego wyjścia jak po prostu w końcu przeczytać tę książkę. I chociaż wiedziałam jak ta książka, się skończy, (w internecie trafiłam na mega spojler) to bardzo miło spędziłam z nią czas.

Akcja książki zaczyna się w momencie, gdy wrogie wojska opanowują królestwo ( dokładnie zamek królewski). Wszyscy zostają pojmani i osadzeni w pałacowych lochach. Udało się uciec tylko Tatianie oraz Henremu. Mężczyzna wyprowadza Tanie poza kopułę, gdy będą szukać schronienia i zastanawiać się jak uratować przyjaciół.

Nie będę wam mówić więcej, bo wiem, że wiele z was nie czytało jeszcze tej serii, a ma ją w planach. Tatiana i Henry są wolni, jednak cały czas opracowują plan powrotu i obrony zamku przed wrogimi wojskami. Akcja w książce pędzi, będą intrygi, zdrady oraz poświęcenia, za które niektórzy przypłacą nawet swoim życiem. Podoba mi się bardzo, jak rozwinęła się postać Tani, kobieta w końcu przestała myśleć o swojej miłości do księcia i skupiła się na zadaniu strażniczki, i obronie swojego królestwa. Dowiedziała się również, że przez całe życie, żyła w kłamstwie jednak to, co zobaczyła na własne oczy, utwierdziło ją w przekonaniu, że Król chciał dla swoich poddanych naprawdę dobrze. No i postać Philipa dowiadujemy się w końcu, dlaczego wybrał tak, a nie inaczej. Co go do tego skłoniło i dlaczego nie mógł zmienić swojej decyzji. Ja uwielbiam tę książkę i już niedługo opowiem wam nieco więcej o 7 tomie, czyli “Zbuntowanej księżniczce”.

"Czasami już tak jest, że chcemy tych rzeczy, które są dla nas z pozoru całkowicie nieosiągalne."


30 komentarzy:

  1. Ten cykl to już raczej nie mój target wiekowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba książka fantasy dla młodzieży? Zdaje mi się, że bardzo dużo teraz tego typu powieści jest na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Im więcej czytam o tej serii, tym bardziej dochodzę do wniosku, że chyba jestem ciut za stara na takie klimaty, choć całość wydaje się bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej serii książek. Na razie jednak muszę podziękować. Mam dużo do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość sporo mam do nadrobienia, oczywiście zacznę od początku, aby całość miała sen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety na serię nie mam ochoty. Gatunkowo okej, ale sama fabuła już mnie nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej serii ale rycerze i księżniczki to raczej nie książka dla mnie. Nie przekonuje mnie ich historia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam zamiaru czytać tej serii, ale cieszę się, że tobie się podobała

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej serii nie słyszałam. Wydaje się całkiem fajna. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa okładka, bardzo mi się podoba. Lubię takie serie czytelnicze, bo można się wciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ło matko, to już 6 tom serii? Nie znam nawet pierwszego, ale to dlatego, że ogólnie tej serii nie widziałam do tej pory nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam. Naprawdę Cię podziawiam. LEdwo przebrnęłam przez pierwszy tom, który byl tak przewidywalny, że kolejne bym chyba odgadła bez czytania. W sumie nic mnie w tej ksiażce nie przyciągneło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta seria już jest na prawdę długa i widzę, że ciągle dochodzą nowe części. Niestety nie miałam przyjemności przeczytać pierwszego tomu, ale dalej mam w głowie, że chce ją przeczytać.
    Pozdrawiam Serdecznie
    https://smallbookwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio jestem na etapie powrotu do czytania ksiazek,wiec szukam tych ktore by mnie w jakis sposob zainteresowaly.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie jestem targetem dla tej książki. Nie bardzo lubię czytać akurat ten gatunek. Ale znam kogoś, komu się ta pozycja spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nadal mam w planie zacząć tę serię, bardzo chciałam przeczytać pierwszy tom, ale jakoś ciągle sięgam po coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jest to gatunek, po który sięgam, wiec tym razem też nie czuję się zachęcona mimo ciekawej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  18. To już 6 tom? Jak dobrze, że jeszcze nie jestem fanka tej serii, bo miałabym co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  19. To niestety historia nie dla mnie. Nie przepadam za tego typu literaturą, ale wiem komu może się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że taka historia spodobała by się mojemu teściu, on lubi takie klimaty w książkach

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje mi się że ta książka jest dla osób trochę młodszy ode mnie .

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś miałam tę serię w planach, jednak na obecny moment ją sobie odpuszczę. Wydaje mi się, że nie jest to coś, co by mnie wciągnęło bez reszty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kompletnie nie ciekawi mnie ta seria i nie planuję jej czytać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem nawet ulubieni bohaterowie muszą poczekać w kolejce na spotkanie z czytelnikiem. Ale dzięki temu książka jakby zyskuje w naszych oczach.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś ta seria do mnie nie przemawia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam jeden tom tej serii na półce, ale też zabieram się do jej czytania z ociąganiem, chociaż myślę, że byłaby to relaksująca lektura

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do tej serii. Czytałam "Rywalki", do których często porównuje się tę serię, więc wystarczy mi takich klimatów :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Raczej nie moje klimaty. Odpuszczę sobie tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kompletnie nie moje klimaty, więc nie sięgnę po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wstyd, ale jeszcze nie zaczęłam Royalsow, a mam trzy pierwsze tomy. Tak mało czasu. Kinga

    OdpowiedzUsuń