Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 27 stycznia 2020

Perwersyjny bogacz - Laurelin Paige

Tytuł: Perwersyjny bogacz
Tytuł oryginalny: Dirty Filthy Rich Men
Autor: Laurelin Paige
Cykl: Kuszący duet
Tom: 1
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 22.01.2020
Liczba stron: 360
Egzemplarz: recenzencki


"Sabrina Lind wciąż pamięta o tym, co wydarzyło się dziesięć lat temu. Wziął ją na imprezie. Inteligentny, pewny siebie i władczy – Donovan Kincaid. Zdobył ją, mimo że marzyła o jego najlepszym przyjacielu, któremu też nie była obojętna. Po latach spotyka Westona Kinga, obiekt westchnień z przeszłości. Mężczyzna tym razem nie zamierza pozwolić jej zniknąć. Proponuje Sabrinie pracę w prestiżowej agencji, którą zarządza razem z… Donovanem Kincaidem."

Książka “Perwersyjny bogacz” był na mojej liście do przeczytania, gdy zobaczyłam go na jakiejś zagranicznej stronie. Bardzo chciałam zakupić sobie e-booka po angielsku, ale zawsze było coś pilniejszego, a później całkowicie zapomniałam o tym tytule. Jednak, gdy zobaczyłam tę książkę w zapowiedziach wydawnictwa kobiecego, na styczeń to nie mogłam po prostu tym razem sobie odpuścić I chciałam bardzo poznać Donovana, w którym nie jedna kobieta była zakochana. Czy “Perwersyjny bogacz” jest wart poznania?

Sabrina, bardzo chciała ukończyć Harvard. Gdy dostała stypendium była zachwycona. Jednak nie może cieszyć się tym zaszczytem za długo. Gdy w jej życiu źle się dzieje, stypendium zostaje jej cofnięte, a ona sama musi skończyć studia na mniej prestiżowej szkole. Sabrina bardzo mocno podkochiwała się w najsławniejszym playboyu na uczelni (Westonie Kingu). Jednak to jego najlepszy przyjaciel dostaje ten zaszczyt bycia (mówimy tutaj o seksie) z dziewczyną. Gdy znika z uczelni, nikt nie sądzi, że Sabrina na swojej drodze spotka Westona. Który będzie chciał, aby dla niego pracowała. I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że ma on firmę z nikim innym jak przystojnym i bezczelnym Donovanem Kincaidem. Gdy Sabrina zaczyna pracę w firmie Kinga, nie sądzi, że tak szybko będzie musiała rozmawiać ze swoim byłym kochankiem, który swój oddział ma w Tokio. Jednak dziwny zbieg okoliczności sprawia, że ona jest na miejscu, a Weston niedługo ma zamiar się ożenić. Czy ze spotkania po latach wyjdzie coś dobrego?

No co tu dużo gadać, Donovan to facet, w którym można się zakochać. Nie sądziłam, że ta książka rozwinie się w tym kierunku. Powiem wam szczerze, że nawet nie czytałam jej recenzji, ani opisu. Jednak, gdy już domyśliłam się co, będzie w tej książce grać pierwsze skrzypce, to po prostu przepadłam. Sabrina to kobieta, która stara się mocno stąpać po ziemi. Jednak, gdy na jej drodze staje mężczyzna z jej snów, nie umie być twardą kobietą, tylko pragnie miłości i uwagi. Donovan to postać bardzo oziębła, któremu zależy tylko na seksie bez zobowiązań i to nie łagodnym, a raczej mocnym i brutalnym. Jednak czy w końcu zrzuci  swoją maskę obojętności i pokazę, jaki jest naprawdę? Ja uwielbiam i na pewno przeczytam kolejny tom tym razem już w oryginale.

"Stał w przejściu i obserwował, jak idę korytarzem, więc gdy weszłam do windy i obróciłam się, nasze spojrzenia się skrzyżowały. Ostatnią rzeczą, jaką zobaczyłam zanim drzwi się zamknęły, był żal na jego twarzy . Nie wiedziałam tylko, czy żałował, że dał mi odejść, czy że w ogóle pozwolił mi tu przyjść"



28 komentarzy:

  1. Kiedy będę miała ochotę sięgnąć po ten gatunek książek, wezmę pod uwagę ten tytułu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ciekawi ta książka, a twoja recenzja jeszcze bardziej mnie zaintrygowała do zakupienia książki i przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po Twoim opisie wydaje mi się że była bym mega zadowolona po przeczytaniu tej książki. To jak najbardziej moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tradycyjnie mówię tego typu książkom nie - nie odnajduję się w nich, a fabuła zwyczajnie mnie nudzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Donovan został moim książkowym mężem od Paige grubo przed premierą zagraniczną, także uprzedam, z dala od tego pana :D
    Cała seria, z nowelką jest świetna, a kolejne tomy też są niczego sobie. Jestem już dawno za historiami Nate'a i Westona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Milo czytać takie pozytywne opinie. Teraz nie mam czasu, ale może później ją przeczytam.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna książka, chętnie po takie sięgam. Wydawnictwo Kobiece ma rewelacyjne książki w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to literatura, po którą sięgać lubię. Tym razem nie skorzystam z podpowiedzi czegoś do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio unikam erotyków także w najbliższym czasie nie sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją od jakiegoś czasu na czytniku, ale niestety, w tej chwili jest tyle premier, że ciężko mi ogarnąć wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Autora i książki nie znam, jednak po twojej recenzji wydaje mi się, że mogłabym się z nią polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja coraz czesniej znajduje czas na czytanie ksiazek ktore mnie odprezaja i pozwalaja zapomniec o calym swiecie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Totalnie nie moje klimaty czytelnicze. Nie czytam romansów. Ta niespecjalnie mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przekonam się sama, czy ta historia mi się spodoba, bo nie mam miłych doświadczeń z tą autorką po spotkaniu z "Twardzielem". Ta książka wydaje się lepsza, dlatego dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przerażają mnie takie książki odrobinę. Naprawdę większość kobiet w głębi serca marzy o przystojny z perwersyjnym i koniecznie bogatym facecie, który okazuje oziębłość w każdej sytuacji poza seksem? A potem się dziwić, że jest tyle nieudanych związków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię książki w tych klimatach, mam ogromną nadzieję, że kiedyś uda mi się ją przeczytać nie powiem ale mnie kusi książka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że Tobie się spodobało, ja jednak nie jestem przekonana, czy tematyka mnie wciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo interesująca książka. Myślę, że o takiej kobiecie to z chęcią przeczytam, która kobieta jesr twarda jak spotka wymarzonego mezczyzne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam ochotę na tę książkę. A po Twojej opinii koniecznie muszę ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie historię, każda książka z miłosnym wątkiem i romansem zazwyczaj mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio się przejadłam takimi książkami, mam ją w planie, ale za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapewne jeszcze jakiś czas temu chętnie sięgnęłabym po tę książkę, jednak obecnie mam przesyt romansów i erotyków.

    OdpowiedzUsuń
  23. W pogoni za ciepłymi marzeniami, romantyczne książkowe nuty mile widziane, zwłaszcza kiedy trzeba odgonić smutki codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio mało który tytuł mnie ciekawi i ten również mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam już trochę dosyć tego typu książek, więc muszę od nich odpocząć :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Na razie odpuściłam sobie czytanie takich książek, bo wszystkie są na jedno kopyto... Jeśli jednak kiedyś powrócę do ich czytania to chętnie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Seria tej autorki Pokusa nadal przede mną choć podobno całkiem dobra. Także najpierw muszą nadrobić tamtą. Kinga

    OdpowiedzUsuń