Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 22 maja 2021

Femme Fatale - Katarzyna Nowakowska

 

Tytuł: Femme Fatale 

Autor: Katarzyna Nowakowska 

Cykl: Skandal 

Tom: 2

Wydawnictwo: Burda Książki 

Data wydania: 10.03.2021

Liczba stron: 282

Egzemplarz: recenzencki 

Julia chce się odciąć od skandalu, który został wywołany przez jej romans z arystokratą Jamesem, i ułożyć od nowa swoje dotychczasowe życie. Pełna obaw decyduje się przyjąć wyjątkowo atrakcyjną ofertę pracy w luksusowym paryskim hotelu. Zaczyna poznawać magię Paryża i… Francuzów, zwłaszcza jednego: Gasparda. Ale przeszłość nie daje o sobie zapomnieć i na drodze stawia jej dawnego kochanka. Tyle że Julia nie jest już tą Julią z Nowego Jorku, Paryż ją odmienił, a James ma poważnego konkurenta. Entliczek, pentliczek – na kogo wypadnie… Dla którego z nich okaże się femme fatale?

Katarzyna Nowakowska to autorka pisząca również pod pseudonimem K.N.Haner. Jej książki trafiają bardzo szybko na listy bestselerów. Ja po tę autorkę sięgam w ciemno, ponieważ, uwielbiam jej książki i jej twórczość. A każda historia wymyślona przez Kasię jest cudowna i świeża. 

Julia zostaje wplątana w skandal, jej dotychczasowe życie legło w gruzach, a ona sama nie może się pozbierać. Postanawia pogrążyć się w nowej pracy i zapomnieć o tym co było. Przyjmuje nową ofertę pracy tym razem w Paryżu - tam poznaje właśnie swojego nowego szefa Gasparda, który od razu zaczyna ją oczarowywać. Jednak jej spokój nie trwa długo, ponieważ w jej życiu znowu pojawia się James i burzy wszystko, co Julia na nowo zbudowała. 

"Femme Fatale" to książka mocno zakręcona. Julia jest rozchwiana emocjonalnie, zraniona przez jednego mężczyznę, rzuca się w ramiona innego mężczyzny. Trochę mnie zachowanie Julii miejscami irytowało, ja wiele jestem w stanie zrozumieć. Ale tak mnie denerwowała, tym swoim naiwnym sposobem bycia. Mimo wszystko uwielbiam książki Kasi, więc tak bardzo jestem zaciekawiona co będzie dalej, bo zakończenie książki było mega zdziwieniem. 

Przepiękny, wysadzany żółtymi i różowymi brylantami pierścionek z różowego złota. Takie cuda widywałam jedynie na Instagramie, w postach zaręczynowych największych gwiazd.




19 komentarzy:

  1. Bardzo nie lubię, kiedy główna bohaterka zachowuje się infantylnie i naiwnie, mam ochotę nią potrząsnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Był czas, kiedy chciałam przeczytać tę książkę, ale jakoś ta ochota mi przeszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra bardzo lubi twórczość tej autorki, tę lekturę też już przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie jest zrelaksować się taką lekturą, a zakończenie faktycznie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zapowiada się ciekawie, z chęcią się z nią zapoznam, mimo irytującego zachowania bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia mocno namieszała w tej historii i jestem pod ogromnym wrażeniem tego co się tu dzieje. Czekam na kolejną część i nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powieść na pewno znajdzie swoich zwolenników, mi przypadła do gustu i jestem ciekawa drugiego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię twórczość tej autorki, czytałam kilka jej książek. O Femme Fatale słyszałam, ale sama jeszcze po nią nie sięgnęłam i nie wiem, czy to zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubi ksiazki Kasi zawsze podczas ich lektury czuję że jest to bardzo dobrze spędzony czas. Tą książkę mam na półce i niebawem ją przeczytam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bohaterka chyba nie przypadłaby mi do gustu. Jej charakter i wybory mnie denerwują już teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś już ta książkę widziałam. Już wtedy mnie zainteresowała. Ale jakoś nie znalazła na nią czasu. Musi się to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  12. czasami mi się wydaje, że autorzy specjalnie dają postaciom jakieś irytujące zachowania żeby jeszcze bardziej nas pobudzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że jeszcze żadnej książki pisarki nie czytałam, chociaż już nawet mam u siebie jeden tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że brylanty to przyjaciele kobiety, ale przyznam, że jakoś tak nie zachwycam się nimi, może dlatego, że nie noszę biżuterii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obawiam się, że mogłabym nie polubić bohaterki. Chętnie jednak sięgnęłabym po jakąś powieść autorki, żeby poznać jej styl.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam i bardzo mi się podoba. Pożyczyłam siostrze męża i jest też zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym chyba raczej takiej bohaterki nie zniosła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie sięgnę po tę propozycję, nie spodobał mi się opis serii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie sięgnę po tę propozycję, nie spodobał mi się opis serii.

    OdpowiedzUsuń