Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 4 maja 2021

N9ne. Opowieść Kevina Clearwatera - T.M. Frazier

 

Tytuł: N9ne. Opowieść Kevina Clearwatera

Tytuł oryginalny: N9ne: The Tale of Kevin Clearwater.

Autor: T.M. Frazier 

Cykl: The King 

Tom: 9 

Data wydania: 10.03.2021

Liczba stron: 352

Egzemplarz: recenzencki 

Urodził się ze złodziejstwem we krwi i gniewem wrzącym w sercu. By przetrwać, od najmłodszych lat był zmuszony walczyć. Jego jedyną rodziną były ulice, a domem, w którym kiedykolwiek zagrzał miejsce na dłużej – poprawczak. Dopiero śmierć przypadkowo spotkanej dziewczyny obudziła w nim wolę życia. Tamta noc na moście zmieniła wszystko. Myślał, że nieznajoma umarła. Tymczasem dziewczyna znów pojawia się na jego ścieżce. I to właśnie ona stanowi klucz do wyjaśnienia tajemnicy zaginięcia olbrzymiej sumy pieniędzy. Jest też największą pokusą, z jaką dotychczas zmagał się Nine.


Ostatnio czytałam bardzo dużo książek T.M. Frazier, będę jeszcze w tym tygodniu wam o nich opowiadać. Tym razem jednak skupię się na 9 tomie serii The King. Każdy tom serii podoba mi się coraz to bardziej, zaczynając od Kinga, na Kevinie kończąc. Muszę powiedzieć, również na wstępie, że seria jest cudowna i każdy powinien ją poznać. 

"N9ne.. " to historia pisana z perspektywy Kevina, chłopak nie miał łatwego życia. Matka porzuciła go, a on sam  był rzucany od jednej rodziny zastępczej do kolejnej. Nie trafił nigdy jednak do szczęśliwej rodziny, dobrze za to poznał poprawczak, w którym spędził sporo swojego dzieciństwa. Gdy był u swojej ostatniej rodziny zastępczej, pani kurator powiedziała mu, że odnalazła jego brata, podała mu jego dane oraz miejsce pobytu. W chłopaku w końcu odezwała się nadzieja, jednak nie na długo, ponieważ, gdy wyruszył na poszukiwania, okazało się, że się spóźnił. 

Lenny to kobieta, która w jednej chwili straciła wszystko, na czym jej zależało. Jej rodzice zginęli w katastrofie. Dziewczyna nie potrafi sobie z tym poradzić, przez co miewa stany lękowe oraz stany depresyjne i myśli samobójcze. Pewnego dnia na moście spotyka chłopaka, po rozmowie z nim postanawia żyć, nie dla siebie, ale dla nich. Jednak los ma inne plany, rzuca ją w ramiona śmierci. 

N9ne to piękna historia, pełna bólu, cierpienia oraz straty. Pokazuje nam, że nie wszystko jest takie, jakie na pierwszy rzut oka się wydaje, że nie koniecznie osoba, którą znamy całe życie, jest z nami szczera i chce nam pomóc. Uwielbiam serię The King. Nie mogę przejść obojętnie obok tej autorki, ponieważ to jakie ona pisze książki, pełne emocji. Potrafię przy nich śmiać się i płakać. Jestem wielką fanką tej autorki i nie mogę przejść obok jej książek obojętnie. A razem wyglądają cudownie na półce. Jeśli jeszcze nie znacie to polecam zacząć od początku, i trochę jednak wam zazdroszczę. Sama jeszcze raz chciałabym odkrywać tę historię kawałek po kawałku. 

Jeśli szukacie fajnych książek dla kobiet/erotyków w super cenach polecam zerknąć na stronę TaniaKsiążka.

"Ponieważ wiem z doświadczenia, że czasami trzeba coś doszczętnie spalić, żeby docenić piękno ukryte w popiołach."






11 komentarzy:

  1. Słyszałam o książkach autorki, ale chyba nie jestem tak w zupełności przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię, kiedy w powieści emocje wyrażone są w przekonujący sposób, szybko identyfikuję się z przeżyciami bohaterów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio koleżanka, której dzieci, tak jak moje właśnie piszą maturę, prosiła, abym poleciła jej coś zupełnie lekkiego, w gorących klimatach, aby odciągnąć uwagę od nerwów, zatem chętnie podsunę jej tytuł pod rozwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam, że zawsze przy trudnych egzaminach musiałam mieć jakiś odmóżdzacz. Wtedy takie historie wchodzą najlepiej!

      Usuń
    2. W takich ciężkich, stresowych sytuacjach, takie książki czyta się najlepiej. Ja zawsze sięgałam po coś takiego w przypadku egzaminów.

      Usuń
  4. Siostra bardzo lubi twórczość tej autorki i tę świetną powieść też już przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest to historia dla mnie, ale wiem komu polecę i chętnie zajrzę na nowości od Taniej Książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością zapoznałam się z tym tomem, który wywarł na mnie dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świat właśnie taki jest, bardzo fałszywy. O samej książce jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Już dziewiąty tom?! Przyznam, że nie lubię takich długich serii, ale z drugiej strony jeżeli miałaś ochotę doczytać tak daleko, znaczy że książka nie może być kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż tyle tomów, wow ani jednego nie znam, ale nie wiem czy będę zabierać się za te pozycje.

    OdpowiedzUsuń