Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 25 maja 2021

Manik - Amo Jones

 

Tytuł: Manik 

Tytuł oryginalny: Manik 

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki 

Data wydania: 19.05.2021

Liczba stron: 360

Egzemplarz: recenzencki 

Pewna fatalna noc zapoczątkowała ciąg zdarzeń, od których nie było już odwrotu. Beat nie zamierzała dać się porwać tym niebiańskim oczom ani iście diabelskiemu uśmiechowi. O tak, doskonale wiedziała, kim był. Wszyscy wiedzieli. Ale to niczego nie zmieniało. Nie można uratować kogoś, kto nie chce być uratowany. Nie sposób wyciągnąć go z wód oceanu, jeśli sam przypiął się do kotwicy. Jej kotwicą okazała się maniakalna miłość, a sznur, którym się do niej przywiązała, spleciony był z tekstów piosenek Aerona Romanova-Reeda, znanego również jako Manik.

Amo Jones to jedna z moich ukochany autorek, mrocznych romansów, erotyków. Takie, które są mega pokręcone, ale trzymają w napięciu i ociekają seksem i tajemnicami. Ja uwielbiam takie klimaty, dlatego też nie mogłam sobie odmówić zrecenzowania dla was kolejnej książki Amo wydanej w Polsce. "Manik" to nowość wydawnictwa Niegrzeczne Książki, która swoją premierę miała dosłownie niedawno. 

Beatrice Kennedy po stracie całej swojej rodziny, razem ze swoim przyjacielem postanawia osiąść na stałe w Nowym Orleanie, gdzie razem pracują w klubie nocnym. Beat od dzieciństwa miewa mroczne sny, które nie dają jej spokoju. Domyśla się, że mogę mieć one związek z jej przeszłością, jednak nie potrafi poskładać tego w całość, a wszyscy zawsze mówili jej,  że to przez traumę i nic to nie znaczy. Kobieta miała spokojne, poukładane życie do czasu, aż w klubie pojawił się Manik, a dokładniej Aeron Romanov – Reed, syn Vladimira Romanova. Szefa rosyjskiej Bratvy. Jednak Aeron to również świetny raper, którego piosenki są bardzo dobrze znane a on sławny. Życie Beatrice jednak zmienia się diametralnie, gdy jest ona świadkiem morderstwa i zostaje uprowadzona. To wtedy dowiaduje się, powoli kim jest i co stało się z jej rodziną. 

Manik to jednotomówka, podzielona na dwie części, oraz pisana dwutorową narracją. Kreacja bohaterów jest cudowna, uwielbiam Beatrice, pokochałam ją od pierwszych stron, no ale Manik to mój mąż, i po prostu nie oddam. Książka to dark romance, ja uwielbiam takie gatunki. Pełne tajemnic, mroczne klimaty. Jeśli myśleliście, że Srebrny Łabędź jest mocny to Manik pokażę wam, że może wcale tak nie było. Mamy również motyw mafii, jednak jest on poprowadzony bardzo ciekawie. Ja uwielbiam i polecam wam książki Amo Jones. Są warte poznania, mam nadzieje, że więcej ich będzie wydawanych w Polsce. 

Teraz w księgarni taniaksiążka macie aż -40 % na ten tytuł. 

Jesteś dla mnie śmiertelnie niebezpieczna, Beatrice. Ty nie tylko wyzwalasz we mnie człowieczeństwo, ale też stanowisz cholerny wyzwalacz dla mojej wściekłości.





15 komentarzy:

  1. Lubię taką tematykę w ksiażkach. Sama chętnie bym po nią sięgnęła. Historie jedno tomowe są moimi ulubionymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka na pewno spodoba się na przyjaciółce. Kupię jej na prezent urodzinowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze tej twórczości, więc tym chętniej zapoznam się z tą historią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jednotomowe książki nowych autorów, więc z przyjemnością będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Amo Jones jakoś do mnie nie trafia. To jedna z tych autorek, której twórczość do mnie nie przemówiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już niebawem zasiądę do tej lektury, jestem ciekawa swoich wrażeń po jej przeczytaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. motyw mafii nie jest dla mnie, ale taka mroczność już tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa recenzja, widzę, że są kobiety zafascynowane romansami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podejrzewam, że mocno bym się wciągnęła w tę historię. Na razie odpuściłam sobie zamawianie nowości, bo w moim życiu prywatnym dzieje się naprawdę źle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji jeszcze czytać książek tej autorki, ale muszę przyznać, że ta powieść mnie zaciekawiła. Gdyby nie stos lektur do przeczytania, to na pewno bym ją zamówiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję, że lekturę tej książki skończyłabym z wielkim bólem głowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie skusiłam się na zamówienie tej książki, ale chyba muszę to zmienić. Książka wpisuje się w mój gust i chcę ją poznać

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam książek tej autorki. Muszę koniecznie to wszystko nadrobić. Podobno są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na razie mam masę innych książek, które czekają na przeczytanie i bardziej mnie ciekawią.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam autorki, szczerze to pierwszy raz o niej słyszę. Jednak zaciekawiłaś mnie i chętnie bym sięgnęła po tą książkę.

    OdpowiedzUsuń