Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 5 maja 2021

Perwersja / Posiadanie - T.M.Frazier

 

Tytuł: Perwersja 

Tytuł oryginalny: Perversion

Autor: T.M. Frazier 

Cykl: Perversion Trilogy 

Tom: 1

Wydawnictwo: Niegrzeczne książki 

Data wydania: 27.01.2021

Liczba stron: 280

Egzemplarz: własny 

Miłość powinna być jak romantyczna bajka. Nasza jest jak śmiertelna klątwa. Jestem zabójcą Bractwa Bedlam, ona złodziejką pracującą dla mojego największego wroga. Wykorzystuję ją, ona mną manipuluje. Serce i rozum podpowiadają mi, żeby uciekać od niej jak najdalej. Ale pragnę jej tak bardzo, że nic innego się nie liczy. Tristan i Emma Jean nie mieli zbyt wiele czasu, by się poznać podczas pierwszego spotkania, ale już nigdy nie byli w stanie o sobie zapomnieć. On właśnie porzucał dom dziecka i udawał się do rodziny zastępczej, ona ze łzami w oczach próbowała przekonać go do przygarnięcia kota, ale tak naprawdę ukradła mu portfel. Kiedy spotykają się po raz drugi, stoją już po przeciwnych stronach barykady. Jednak w miłości, tak jak w wojnie gangów, żadne zasady nie obowiązują.

Dzisiaj trochę inna recenzja niż zwykle. Postanowiłam, że o pierwszych dwóch domach serii Perversion opowiem wam w jednej recenzji. Dawno nie robiłam takich rzeczy, jednak uważam, żeby nie zdradzić za dużo dobrze będzie, jak nie będę za dużo o tej serii mówiła. Dlatego też zapraszam was na łączoną recenzję i dajcie mi znać czy wam się taki pomysł podoba. 

Tristan oraz Emma poznali się całkiem przypadkiem. Dziewczynka miała wtedy dwanaście lat, a nakłoniła chłopaka do przygarnięcia kota z ulicy oraz ukradła mu portfel. Po niedługim czasie zaczynają wymieniać się listami, do czasu aż Emma nagle przepada i wydaje się jakby, to wszystko było snem, a ona sama nigdy nie istniała. Sztuczka i Ponury są już dorośli i muszą walczyć o swoje każdego dnia. Ona więziona i zmuszana do kradzieży, aby przetrwać i ochronić swoją przyjaciółkę. On jest katem Bedlam, bezlitosnym człowiekiem, który sieje postrach. Jednak, gdy ta dwója w końcu się spotka, okażę się, że nic nie jest takie łatwe, jak może się wydawać. A to, co było kiedyś, już nigdy nie może powrócić. 

"Jak pisze się miłość?
Miłości się nie pisze, ją się czuje"

Tytuł: Posiadanie 
Tytuł oryginalny: Possession
Autor: T.M. Frazier 
Cykl: Perversion
Tom: 2
Wydawnictwo: Niegrzeczne książki 
Data wydania: 24.02.2021
Liczba stron: 216
Egzemplarz: własny 

Emma Jean i Tristan, Sztuczka i Ponury, złodziejka z Los Muertos i egzekutor z Bedlam. Skopani przez los, wciągnięci w mroczny świat gangów, w którym nie można ufać nikomu, a radość i spokój nie istnieją nawet w dziecięcych snach. Odważyli się jednak walczyć o siebie, o uczucie, które było silniejsze niż groźba śmierci. Tkwią teraz w samym centrum krwawej wojny. Zaszli już tak daleko, że nie sposób się cofnąć. Ale czy starczy im sił, by wygrać, lub determinacji, by zginąć, wciąż próbując? Ponury jest przekonany, że Sztuczce nic nie grozi. Niestety, nic bardziej mylnego. Dziewczyna trafiła w łapy szefa gangu Los Muertos. I chwilowo musi radzić sobie sama, bo Ponury został właśnie zgarnięty przez policję pod zarzutem morderstwa.

Nie będę wam pisać, o czym jest ta książka, bo opis zdradza aż za dużo. Jest to bezpośrednia kontynuacja Perwersji. Nie polecam czytać jej bez znajomości poprzedniczki, ponieważ nic nie zrozumiecie. Ja jestem zakochana w Sztuczce i Ponurym. To jaka relacja ich łączy, to jak oni się dopełniają, to jest po prostu coś pięknego. Nie mogłam przejść obojętnie obok tej serii. Autorka świetnie kreuje postacie, nie tylko te pierwszoplanowe, ale te drugoplanowe też. Nie mogę doczekać się, aż opowiem wam o trzecim tomie tej wspaniałej serii. 

Pamiętaj, gdy już ustanowisz jakieś prawo, ono przestaje być twoje. Staje się prawem Bedlam, a to, że siedzisz u szczytu stołu, nie znaczy, że nie jesz widelcem jak wszyscy inni.


10 komentarzy:

  1. Ta seria ma bardzo fajne okładki, są bardzo charakterystyczne i nie dają się zapomnieć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, oprawa graficzna się wyróżnia, co prawda nie w moim stylu, ale natychmiast budzą skojarzenia. :)

      Usuń
  2. Dla mnie są to bardzo szybkie, wciągające lektury. Z przyjemnością przeczytałam już trzy części.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubusiowy cytat o miłości jak najbardziej prawdziwy, jakże często przytaczany, a wciąż się nie nudzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie, że seria tak na maksa Cię wciągnęła, bardzo przyjemne uczucie czytelniczej satysfakcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że wszystkie takie książki są do siebie podobne. Chyba w końcu po coś sięgnę, aby zobaczyć, czy autorzy jednak mnie zaskoczą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy to jest seria dla mnie. Być może przeczytam pierwszą część, aby się przekonać. A potem zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już kilka razy te książki i bardzo mnie kusi ich przeczytanie. Widzę że muszę to niekoniecznie nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi interesująco, a widzę, że o książce było dość głośno, bo okładkę widzę już po raz sama nie wiem który :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie jestem przekonana do ksążek składających się z kilku tomów. ALe mojemu męzowi podeślę.

    OdpowiedzUsuń