Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 24 maja 2021

Mój szef - Melissa Darwood

 

Tytuł: Mój szef 

Autor: Melissa Darwood 

Cykl: Mój szef 

Tom: 1

Wydawnictwo: Darwood Melisa 

Data wydania: 13.09.2020

Liczba stron: 360

Egzemplarz: własny 

Mówi się, że nie szata zdobi człowieka, a jednak spora grupa kobiet z mojego działu ma odmienne zdanie. Uważają, że mój szef wygląda niczym senne, mokre marzenie. Fakt, jest wkurzająco przystojny i irytująco inteligentny, do tego zawsze zjawia się w firmie w nienagannie skrojonym garniturze, pod krawatem i z zegarkiem za miliony monet. Perfekcyjny boss wyjęty z okładki magazynu „Businessman”. Niestety to tylko pozory. Już pierwszego dnia w pracy zorientowałam się, że jest zimnym draniem z kalkulatorem zamiast serca. Po tygodniu wyszło na jaw, że jest również bezwzględnym, wymagającym, pedantycznym i sztywnym jak kij od szczotki szefobotem! Nie znoszę go! I mojej pracy też! Codziennie zaciskam zęby i robię to, za co mi płacą – analizy, wykresy, zestawienia. Oraz to, za co mi nie płacą – tyranie po godzinach i złorzeczenie na przełożonego. Ale mam plan. Pokręcę się w tym korpowrotku jeszcze przez kilka miesięcy, odłożę zarobione pieniądze na własny biznes i odchodzę. I nie chcę już nigdy więcej widzieć mojego szefa!

Jak wiecie ja mało czytam książek Melissy Darwood. Raczej jest mi z tą autorką nie po drodze. Jednak o książce "Mój szef" słyszałam tyle dobrego, że nie wyobrażałam sobie jej nie przeczytać. Miało być ostro z humorem, jak to wyszło w rzeczywistości? Przekonamy się w dalszej recenzji. 

Głowna bohaterka tej książki to jakaś tragedia, autorka przedstawia nam Marie, jako kobietę, która zna swój typ facetów, która wie, czego chce w życiu i seksie. Maria to kobieta tak śmieszna, jej wypowiedzi czasami zwalały mnie z nóg i nie wiedziałam co mam robić. Czy czytać dalej, czy po prostu odłożyć tę książkę? Jan miał swoje dziwactwa, jednak zaskakiwał mnie, że starał się przełamać swoje schematy i postarać się dla kobiety coś zrobić poza swój dyskomfort. 

"Mój szef" mnie nie porwał, jednak książki Melissy Darwood nie są kompletnie dla mnie. Nie czuje się dobrze, czytając je, autorka jakoś nie potrafi według mnie zrobić dobrych postaci, które mogłabym w jakiś sposób polubić. Tym razem jestem na nie, i po drugi tom niestety raczej nie zamierzam sięgnąć. A wy jaki macie stosunek do książki Melissy?

(...) z każdym pocałunkiem uzależniała się bardziej od jego gorącego oddechu. Z każdym dotykiem bardziej łaknęła jego ciała, z każdym zaspokojeniem dążyła do tego, by poczuć go ponownie i jeszcze raz.


18 komentarzy:

  1. Ja chyba nie czytałam nic jej autorstwa, szkoda, że nie porwała cię ta historia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami twórczość danego autora do nas nie trafia. Też słyszałam na temat tej serii sporo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie nie moje klimaty, więc raczej nie doceniła bym wartości tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre, ciekawe, autentyczne postacie to chyba najważniejsza rzecz w powieści. Szkoda, że tu jakoś nie zagrało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno identyfikować się z losami bohaterów, kiedy ich portrety nas do siebie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana do tej książki, więc nie planuję jej czytać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie trafiła do Ciebie ta książka. Dla mnie to prawdziwe mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o tej ksiażce. Szkoda że nie jesteś do niej przekonana. Ja mam w planach ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twórczość tej autorki jest bardzo polecana, ale nie czytałam tej serii. Nie mam własnego zdania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie książki, więc jestem ciekawa jakie wrażenie wywrze na mnie twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musę w końcu nadrobić książki tej autorki. Lubię jej styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej autorki, ale widzę, że wiele nie tracę. Dla mnie postacie zawsze sa kluczowe dla całej historii

    OdpowiedzUsuń
  13. O tej książce już słyszałam o to niejednokrotnie, lecz na razie nic nowego nie zamawiam. Mam masę problemów i nie mogę skupić się na czytaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Po opisie myślałam, że może jednak zaciekawiłaby mnie ta książka. Skoro jednak tak trudno wytrzymać z główną bohaterką, nie chcę próbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam jeszcze książek tej autorki i po tę raczej nie sięgnę. Ostatnio niestety mam trochę mniej czasu na czytanie. :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do tej pory słyszałam same pozytywy o książkach tej autorki. Jednak widzę, że na razie sobie je odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. A wiesz, że ta autorka jest bardzo chwalona. Nigdy nic nie czytałam, więc nie wiem. Szkoda, że tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam autorki i jej książek. Jakoś niezbyt mnie zaciekawiła ta historia. Tym bardziej po Twojej recenzji nie jestem zainteresowana szczegółami.

    OdpowiedzUsuń