Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 10 marca 2016

[PRZEDPREMIEROWO] Zdrada - Marie Rutkowski

Tytuł : Zdrada
Tytuł oryginalny : The Winner's Crime
Autor : Marie Rutkoski
Seria : Niezwyciężona
Tom : 2
Data wydania : 16 marca 2016
Wydawnictwo : Feeria Young
Liczba stron : 408
Cena z okładki : 34,90


" Druga część emocjonującej trylogii!Czasem zbrodnią jest słuchanie głosu swojego serca…
Większość dziewcząt marzy o królewskim ślubie, o balach, fajerwerkach i ucztach do świtu. Dla Kestrel jednak ślub oznacza życie w klatce, którą sama zbudowała. Obawia się wyznać Arinowi prawdę o zaręczynach: że zgodziła się na małżeństwo z księciem pod warunkiem, że Arin odzyska wolność. Bo czy może mu ufać? I czy może w ogóle ufać samej sobie? Jest przecież mistrzynią iluzji jako szpieg na królewskim dworze. Jeśli zostanie nakryta,
jej własny kraj ogłosi ją zdrajczynią. Nie może jednak zrezygnować z podjęcia próby zmiany swojego bezwzględnego świata… co doprowadzi ją do szokującego sekretu.
Jak wysoka może być cena niebezpiecznych kłamstw i niegodnych zaufania sojuszy? " 

Książkę pochłonęłam w jeden dzień jak tylko kurier zapukał do drzwi od razu odrzuciłam wszystkie inne książki i usiadłam przy tej aby kolejny raz zatracić się w fantastycznym świecie i jeszcze raz spotkać się z bohaterami powieści. Czy książka mi się spodobała ? Czy zakochałam się w niej tak jak w pierwszym tomie ? A może drugi tom jest lepszy ? Przeczytajcie dalej a na pewno się dowiecie. 

Uwielbiam głównych bohaterów którzy próbują za wszelką cenę odsunąć od siebie dzielące ich zakazane uczucie. Walczą całym sobą przed tą miłością. Jak i w pierwszym jak i drugim tomie podoba mi się , że wątek miłości nie jest na pierwszym miejscu. Że dzieje się znacznie więcej i jest jeszcze więcej brutalności i dynamiki z jaką rozwija się książka. Są również intrygi , są również zasady których nie można złamać i dlatego nasza główna bohaterka zrobi wszystko nawet będzie kłamać aby dojść do swojego celu. Główna bohaterka musi zachować rozsądek i być o wiele bardziej przebiegła. Nie może otaczać się uczuciami nie może pogrążyć się w smutku chociaż jest samotna i to ją niszczy. Książka chwyta za serce ale nie do tego stopnia aby nad nią płakać. 

Książka pochłonęła mnie bez reszty. Na początku obawiałam się czytać tej części nie wiedziałam , czego mam się spodziewać i czy będzie to dobre czy złe. Jednak moje obawy były bezpodstawne , gdyż autorka tak zaplanowała każdą rozmowę każdą scenę , że czytelnik nie wie czego się spodziewać. Oczywiście wszystko idzie w jednym kierunku wiele intryg idzie odgadnąć od razu , ale w książce jest coś co przyciąga do dalszego czytania. 

Na pewno nie będzie to książka dla osób które szukają miłości i szczęśliwego zakończenia. W tej książce tego nie ma. Ale jeśli ktoś ma mocne nerwy i lubi czyste książki fantastyczne to polecam z całego serca zapoznać się własnie z tą serią. Ja czekam na trzeci tom mam nadzieje , że równie dobry jak dwa pierwsze ;)

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuje wydawnictwu Feeria Young






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz