Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 25 sierpnia 2016

Imbir. Lecznicze zastosowanie od A do Z

Tytuł : Imbir. Lecznicze zastosowanie od A do Z
Tytuł oryginalny : Gesund mit Ingwer. Effektiv. Natürlich heilend. Anwendungsmö
Wydawnictwo : Vital
Rok wydania : 2016
Liczba stron : 208
Egzemplarz : recenzencki


" Imbir posiada bardzo szerokie spektrum działania. W książce znajdziesz wszystkie schorzenia, które eliminuje oraz wiele przepisów leczniczych jak z jego pomocą zadbać o skórę i włosy, a także jak wykorzystać go w kuchni. " 

Ostatnio bardzo dużo czytam o zdrowym odżywianiu , o składnikach potraw które są dobre dla naszego organizmu , oraz o dodatkach w kuchni jak i w kosmetologi które wpływają na nasze samopoczucie oraz leczą nas. 

Nigdy nie przepadałam za imbirem , jako dziecko nie smakowała mi herbata ani słodycze z dodatkiem właśnie imbiru. Ale z wiekiem dorosłam i smak również mi się zmienił bo imbir w mojej kuchni to ostatnio numer jeden. Imbir dodaje do prawie każdej potrawy którą robię. Idealnie sprawdza się do mięsa , ryb , napoi , sałatek oraz nawet deserów. 

Ale imbir sprawdza się również w kosmetykach , w mojej łazience , podczas kąpieli umila mi czas spędzony na kąpieli jak również leczy moją skórę jak i organizm. Moje włosy po ciąży wypadały garściami , stosowałam wszystko , gdy zaczęłam nacierać je imbirem nie mam już problemu z włosami znowu jest ich dużo i pięknie wyglądają. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz