Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 31 sierpnia 2016

Kamień i sól - Victoria Scott

Tytuł : Kamień i sól 
Tytuł oryginalny : Salt & Stone 
Autor : Victoria Scott 
Seria : Ogień i woda 
Tom : 2 
Wydawnictwo : IUVI 
Data wydania : 17 lutego 2016
Liczba stron : 365
Egzemplarz : recenzencki 

" Jak daleko się posuniesz, by przeżyć?
Tella ma za sobą przerażającą przeprawę przez dżunglę i pustynię. Nie może się już wycofać. W kolejnych etapach wyścigu zmierzy się z ukrytymi niebezpieczeństwami oceanu, mrożącym oddech górskim zimnem oraz… nowymi, pokrętnymi zasadami wyścigu.

Co jednak, jeśli niebezpieczeństwo leży jeszcze głębiej? Jak można ufać komukolwiek, skoro wszyscy mają jakieś sekrety? Co zrobić, gdy osoba, na której najbardziej polegasz, nagle przestaje cię wspierać? Jak wybrać między jednym życiem a drugim?

Wyścig dobiega końca. Wystartowało stu dwudziestu dwóch uczestników. Kiedy Tella i ci, którzy przeżyli, stają do ostatniego etapu, jest ich zaledwie czterdziestu jeden… i tylko jedna osoba może zwyciężyć.
Oszałamiający thriller Victorii Scott sprawi, że twój puls przyspieszy! "

Pierwsza część książki zrobiła na mnie naprawdę dobre wrażenie. Miałam nadzieje , że ta książka nie będzie słaba bo nie raz zdarzyło mi się zawieść na kolejnych tomach powieści innych autorów. Victoria Scott postawiła sobie dużą poprzeczkę i dała rada udało jej się mnie zaskoczyć. Co jest bardzo wielkim plusem. 

Tella przeszła już dwa pierwsze etapy Piekielnego Wyścigu. Pierwszym była dżungla która jak później się dowiemy była najłatwiejsza , później pustynia gdzie niestety była dużo ofiar i mordercza rywalizacja. Mimo wszystko Tella poznała dużo fantastycznych osób z którymi szła do samego końca. W drugim tomie bohaterowie muszą zmierzyć się z solą czyli rozległym oceanem i kamieniem  czyli morderczym śniegiem i stromymi zboczami gór. Ale każdy szuka tego samego i chce dojść do celu jako pierwszy. Nasi przyjaciele chcą również zniszczyć piekielny wyścig na dobre. 

Książka naprawdę okazała się miłym zaskoczeniem i cieszę się , że miałam możliwość przeczytać tą fantastyczną serię. Mam nadzieje , że uda mi się przeczytać wszystkie książki Pani Scott i że w Polsce wszystkie one zostaną wydane. Podoba mi się , że akacja bardzo szybko się rozwija i jak w pierwszym na początku czytanie mi się dłużyło tak tutaj od razu wpadłam i nie mogłam odejść aż nie doczytałam do samego końca. Romans w tle myślę , że to w niczym nie przeszkadza a nawet dodaje uroku tej historii. Cieszę się natomiast że nie jest on nachalny i nie wysuwa się na pierwszy plan. 

Jestem zadowolona z książki , była bardzo ciekawą książką i udało mi się pochłonąć jak w jeden wieczór. A nie zdarza mi się to często gdyż przeważnie zasypiam. Polecam każdemu kto jeszcze zastanawia się nad tą serią , naprawdę nie ma nad czym trzeba czytać !. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz