Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 22 grudnia 2016

Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię? - Estelle Maskame

Tytuł : Czy wspominałam , że za Tobą tęsknie ?
Tytuł oryginalny : Did I Mention I Miss You ?
Autor : Estelle Maskame 
Cykl : Dimily 
Tom : 3 
Wydawnictwo : Feeria Young 
Liczba stron : 330
Egzemplarz : recenzencki , nowość

" Eden i Tyler po raz ostatni widzieli się rok temu. W Nowym Jorku wiele się między nimi wydarzyło, a ich płomienny romans zakończył się rodzinną awanturą. I wtedy Tyler zniknął.

Eden sama musiała stawić czoła wściekłej rodzinie, żyć z etykietką niemoralnej pannicy w oczach bliskich i całego Santa Monica, a później z trudem przyjąć do wiadomości, że pomiędzy nią i Tylerem wszystko skończone. Aż w końcu cała miłość, jaką czuła,
wyparowała. Zamiast niej pojawił się gniew.

Gdy Tyler znów pojawia się na horyzoncie, nic nie jest takie jak dawniej. Czy Eden mu wybaczy? Czy dla niej i Tylera jest jeszcze w ogóle jakaś szansa? Czy ich rodzina się ostatecznie nie rozpadnie? " 


Seria Dimily to najlepsza seria młodzieżowa, jaką ostatnio czytałam. Nie jest to tylko moja opinia, bo autorka stała się naprawdę sławna i chyba każdy czytelnik wie co to są za książki. Ja przeważnie nie umiem wybrać pod koniec roku swoich najlepszych książek, które przeczytałam i dlatego nie mogę powiedzieć, że jest to jedyna seria, która podbiła moje serce, bo to nie prawda. Ale o tym nie teraz.


Bo kiedy naprawdę na kimś ci zależy, to chcesz, żeby ten ktoś dobrze się czuł-odpowiadam-Właśnie to robisz, kiedy kogoś kochasz.


Po dramatycznej końcówce drugiego tomu możemy przypuszczać o czym będzie kolejny tom i tak nie pomylimy się. Mija rok odkąd Tyler wyjechał i zostawił Eden z całym bałaganem. Dziewczyna nie wie gdzie jest chłopak , nie ma od niego żadnych wiadomości. Zmaga się z całym światem przecież jest dziewczyną która mogła zakochać się w przyrodnim bracie. Ludzie wiedzą i wyśmiewają Eden na każdym kroku. Jedynie Rachel jej jedyna przyjaciółka wspiera ją i pomaga zapomnieć. Nawet rodzina nie chce mieć z nią nic wspólnego. Ojciec i jeden z przyrodnich braci nie mogą nawet znieść jej obecności. Gdy już wszystko zaczyna się układać w mieście pojawia się Tyler. I chociaż dziewczyna nie chce go widzieć to Ella stara się za wszelką cenę aby rodzina w końcu stanęła na nogi.


- Brakowało mi Twojego wypytywania. I tego jak uparta jesteś w swoich przekonaniach. I namolna. I jak fantastycznie wyciągasz najbardziej absurdalne wnioski. I jak nigdy, ale to przenigdy się nie wycofujesz.


Idealne zakończenie serii, przemiana wewnętrzna bohaterów jest bardzo zaskakująca, a zwłaszcza Tylera, który z buntownika, który widział tylko agresje stał się człowiekiem który trzyma swoje emocje na wodzy. Książka naprawdę dobra czyta się ją przyjemnie i szybko. Myślę , że polecam czytać tę część, nawet jeśli nie do końca jesteście do niej przekonani. Bo naprawdę warto znać te serię i chyba nie ma osoby, która by jej jeszcze nie czytała. A jeśli jest to jak najszybciej trzeba to nadrobić. Polecam jeszcze raz !


- Rozpracowałaś już dlaczego ludzie robią tak irracjonalne rzeczy jak podróż do Portland z przybranym bratem?




2 komentarze:

  1. Jeżeli podoba się tylu osobą to ciężko zaprzeczyć że jest naprawdę dobra, ale ta fabuła...Wydaje mi się jakaś taka nieciekawa. Tzn, identyczny ciąg wydarzeń pojawia się w większości filmów i książek o miłości.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. To też jest z Wattpada chyba, dobrze kojarzę? Mam ją na półce, dwa pierwsze tomy, ale jakoś nie mogę się do nich zebrać, jednak mimo wszystko, jestem ich ciekawa. Chyba trzyma je u mnie sentyment, kiedy jeszcze nie wiedziałam, co się publikuje na tej platformie i dzięki tym książkom sama zaczęłam tam publikować ;)

    OdpowiedzUsuń