Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 18 grudnia 2016

The Lord of the Rings. Trylogia filmowa. Książka do kolorowania

Tytuł : The Lord of the Rings. Trylogia filmowa. Książka do kolorowania
Tytuł oryginalny : The Lord of the Ring. Colouring Book
Autor : Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo : Akurat
Data wydania : 23 listopada 2016
Egzemplarz : recenzencki 



" Książka, którą powinien mieć każdy miłośnik twórczości J.R.R. Tolkiena. Samodzielnie nadaj barwy kluczowym scenom z filmu, który zawładnął wyobraźnią milionów widzów. Zdecyduj, jakimi barwami pysznił się świat Froda, Legolasa i Golluma, wybierz odcień czerni skóry Orków i złocistych włosów Galadrieli. Zabaw się w artystę, który decyduje o kolorach wszystkich, nawet najdrobniejszych elementów scenografii. Doskonała rozrywka, świetna zabawa, niepowtarzalna okazja, by wrócić do magicznego świata „Władcy Pierścieni”. "

Cieszę się , że wydali taką kolorowankę. Wiele szczegółów i wielka gratka dla wszystkich fanów Władcy Pierścieniu. Ja osobiście uwielbiam film jak i książki. Ta kolorowanka daje nam nasze ulubione sceny , ulubionych bohaterów oraz najbardziej znane cytaty , które jeszcze raz możemy sobie przypomnieć. 


Ja jeszcze swojego egzemplarza nie zaczęłam kolorować. Ale dzięki temu , że mogłam ją obejrzeć wiem , że będzie to idealny prezent dla mojego brata jak i rodziny męża , gdyż nie dość , że uwielbiają kolorowanki to jeszcze jest to ich ulubiony film.



1 komentarz:

  1. mi jest zawsze szkoda kolorować, ale takiego Froda bym odpowiednio pokolorowała ;-)

    OdpowiedzUsuń