Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 1 grudnia 2018

Kane - L.A. Casey

Tytuł : Kane 
Tytuł oryginalny :Kane 
Autor : L.A. Casey 
Cykl : Bracia Slater
Tom : 3
Wydawnictwo : Kobiece 
Data wydania : 20.04.2018
Liczba stron : 504
Egzemplarz : własny 

" Aideen Collins to ognista dziewczyna, która potrafi pokazać postawić na swoim. Dorastała bez matki wśród samych mężczyzn, dlatego od zawsze umiała walczyć o swoje. To jedyna osoba, która umie postawić się Kane’owi Slaterowi i powiedzieć, co tak naprawdę o nim myśli. Kane Slater to typ szorstkiego faceta, który nie przepada za ludźmi. Nikt go dobrze nie rozumie, a niektórzy się go boją z powodu blizn, które pokrywają jego twarz i ciało. Rozkoszuje się ich strachem i wie, że dzięki temu nikt nie będzie chciał go bliżej poznać. Chociaż Aideen i Kane nie mogą się ze sobą dogadać, to obydwoje potrzebują się nawzajem, aby przetrwać. Aideen jest jedyną osobą, która mu się przeciwstawia, a on jest jedynym mężczyzną, który zna jej sekrety. Kiedy Kane ciężko choruje, Aideen otocza go opieką. Wkrótce okaże się, że los chce okrutnie z nich zadrwić, gdy z przeszłości powraca najgorszy demon, który go ściga. "

„ Kane „ to już kolejna książka z serii o przystojnych braciach Slater. Książki z tej serii oceniałam bardzo dobrze, jednak czy ta też złapała mnie za serce ? Zapraszam do zapoznania się z moją recenzją, jak i pozostałymi recenzjami.

Jak napisać wam tę recenzję, żeby nie zdradzić głównych wątków. Aideen to dziewczyna, która ma bardzo silny charakter. Nigdy nie należała do fanek Kan'e i otwarcie mu to mówiła. Jednak jak możemy się domyślać, los i tak postawi tę dwójkę na swojej drodze. Jednak jedno mogę wam powiedzieć, na pewno nie będzie usłana różami. Kane to najbardziej doświadczony życiowo mężczyzna z rodu Slater, wiele złych rzeczy widział, jak je robił. Jednak chce się zmienić dla kobiety, która skradła jego serce. 

Książka kończy się w takim momencie, że mamy ochotę sięgnąć od razu po dodatek 3.5 jednak okładka tego tomu to największy spojler, jaki możemy znaleźć. Szkoda, że wydawnictwo zachowało okładki zagraniczne, a nie zmienili na coś swojego. Książka była ja na razie najsłabszym tomem tej serii, jednak i tak mam ochotę przeczytać kolejne.


- Zna już pani płeć dziecka?
Pokręciłam głową.
- Nie, ale mam nadzieję, że to będzie dziewczynka. Chłopiec na pewno wyrośnie na taką świnię jak jego ojciec. "




6 komentarzy:

  1. Może to być ciekawa książka :) Mi podoba się, gdy okładki są zachowane w oryginale. Poza tym mocne zakończenie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego typu książki są totalnie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydawnictwo kojarze, widziałam w weekend nawet na targach, ale ksiażki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń