Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 6 stycznia 2018

Dobry wybór - K.A.Linde

Tytuł : Dobry wybór 
Tytuł oryginalny : The Wright Boss
Autor : K.A.Linde
Cykl : Mrs. Wright 
Tom : 2
Wydawnictwo : Burda Publishing Polska 
Data wydania : 8.11.2017
Liczba stron : 300
Egzemplarz : recenzencki 

" Zawsze miałam jedną regułę: nie mieszaj biznesu z przyjemnością. Ale gdy Landon Wright wraca do rodzinnej firmy i staje się moim szefem mam ochotę wyrzucić swoją książkę z zasadami przez okno. Gdyby tylko to było takie proste. Umawianie się z szefem jest tak bardzo złe.. nawet jeśli smakuje tak dobrze. "

„Dobry wybór „to drugi tom serii Mrs. Wright. Każda książka opowiada historię jednego członka rodziny. W poprzednim tomie „Dziewczyna mojego brata poznaliśmy losy Emery oraz Jensena. W drugim tomie spotkamy brata Jamesa, Landona oraz przyjaciółkę Emery, Heidi. Każda książka opowiada inną historię także śmiało, możecie czytać je również osobno.
Heidi to najlepsza przyjaciółka Emery już z czasów szkolnych. Kobieta pracuje w firmie należącej do Wright'ów. Jest ona jedyną kobietą pracującą w dziale inżynierii. Gdy zwalnia się stanowisko głównego inżyniera i organizowany jest konkurs, kobieta pragnie go wygrać. Landon to mężczyzna, który opuścił rodzinne strony, aby związać swoje życie z golfem. Jednak gdy doznaje poważnej kontuzji kręgosłupa, postanawia rozwieść się z żoną i wrócić do rodzinnego miasta, aby przejąć stanowisko dyrektora. 

„Dobry wybór „to książka, która jest naprawdę dobrze napisana. Autorka ma ogromny potencjał i tworzy naprawdę fantastyczne romanse. Książka jest lekka w odbiorze i czyta się ją naprawdę szybko. Dlatego, jeśli szukacie ciekawej serii, przy której się odprężycie i odetniecie od świata to jak najbardziej, polecam wam zerknąć na Mrs. Wright.



Czasami miłość otwiera nam serce tak, że dopiero wtedy widzimy, co jest naprawdę ważne.


1 komentarz:

  1. Czytałam pierwszą część, ale niestety zawiodłam się. Była totalnym średniakiem (co chyba wspominałam, pod twoją recenzją). Co prawda mam w planach "Dobry wybór", ale na razie nie mam na nią ochoty, dlatego jeszcze poczeka na swoją kolej. A jak już ten czas nadejdzie, to mam nadzieję, że będzie dużo lepsza od pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń