Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 6 stycznia 2018

Wiersze na cztery pory roku - opracowanie zbiorowe

Tytuł : Wiersze na cztery pory roku 
Autor : opracowanie zbiorowe 
Wydawnictwo : Wilga 
Data wydania : 11.10.2017
Liczba stron : 120
Egzemplarz : recenzencki 

" Zbiór najpiękniejszych i najbardziej znanych utworów dla najmłodszych – baśni, bajek i wierszy. To książka, która ucieszy każde dziecko. "


Mój syn jest na etapie, gdy uwielbia siedzieć i słuchać książek. Lubi, gdy przed snem czytam mu kilka opowiadań albo krótkich wierszyków. Dlatego, gdy widzę, że na rynku pojawiają się pięknie wydane oraz kolorowe książki z wierszami i to do tego polskich autorów to nie umiem przejść obojętnie. 

„Wiersze na cztery pory roku „to pięknie wydana książka, która ma twardą oprawę, przez co nie sposób jej zniszczyć. Zdaje sobie sprawę, że wierszowanych książek polskich poetów jest naprawdę dużo. Ja w dzieciństwie również posiadałam wiele takich książek. Jednak wydanie, które wyszło spod skrzydeł wydawnictwa Wilga to naprawdę grata dla miłośników książek. 

Piękne wiersze, kolorowe rysunki i duże litery. Idealna pozycja dla osób, które już czytają książki, jak dla tych, które dopiero się uczą i słuchają, co czytają rodzice. Ja na razie czytam mojemu synowi, jednak gdy nadejdzie, czas jestem pewna, że on sam również sięgnie po tę książkę i będzie tak samo, jak ja zachwycony tą pozycją.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz