Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 3 października 2017

Niekochana - Madeline Sheehan

Tytuł : Niekochana 
Tytuł oryginalny : Unbeloved
Autor : Madeline Sheehan
Cykl : Niepokorna 
Tom : 4
Wydawnictwo : Czwarta Strona 
Data wydania : 14.09.2017
Liczba stron : 312
Egzemplarz : recenzencki 

" Dorothy Kelley jest urodzoną romantyczką, wypatrującą księcia na białym rumaku. Lecz zamiast go znaleźć, w wieku piętnastu lat zachodzi w ciążę. A mając lat osiemnaście, wychodzi za mężczyznę, którego nie kocha. Jednak wszystko się zmienia za sprawą Jasona Brady`ego, członka klubu motocyklowego Hell`s Horsemen. Miłość do niego zwala Dorothy z nóg. Ale to wszystko nie jest takie proste. Jase ma żonę i dzieci. Chociaż Dorothy cierpliwie czeka, aż ukochany zostawi dla niej rodzinę, czas mija nieubłaganie. Jej rozgoryczenie wykorzystuje James Young, którego życie jest pełne sekretów.Kolejne zdarzenia są bolesną podróżą do samopoznania i wybaczenia, podczas której Dorothy uświadamia sobie, że miłość, której wiecznie pragnęła, była zawsze na wyciągnięcie ręki."

Bałam się strasznie tej serii. Po tak wielu niepochlebnych opiniach o tej serii nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Jednak  Niekochana  bardzo mnie zdziwiła. Nie sądziłam, że będzie to aż taka dobra książka, która zachęci mnie do przeczytania poprzednich tomów. Autorka dała radę i nie zanudziła mnie ani nie wzburzyła. Postawiła sobie naprawdę dużą poprzeczkę.
Główną bohaterką książki jest Dorothy Kelley. Kobieta, która zdradza męża z żonatym mężczyzną. Jase’a obiecuje Dorothy, że odejdzie od żony, jednak nawet gdy kobieta zachodzi w ciąże, nie chce opuścić rodziny. Dowiadujemy się również, że nasza bohaterka zdradza swojego kochanka z jego bratem z klubu Hawkiem. Gdy żona Jase'a postrzela, kobietę, przez co idzie, do więzienia na jaw wychodzi, że dziecko kobiety jest Hawka. Mamy, życie kobiety po urodzeniu syna. Boże Narodzenie syn czeka na ojca jednak on nie przyjeżdża. Dorothy dowiaduje się o rzeczach, o których nie miała pojęcia. Jedzie do klubu, aby dowiedzieć się więcej. To tam raz na zawsze kończy znajomość z Jase'a i w końcu przyznaje się do uczucia, które ciąży jej na sercu. Jednak to nie koniec problemów Hawka oraz Dorothy. Czy ich miłość przetrwa próbę czasu ?

W książce mamy fabułę opowiedzianą aż z perspektywy trzech bohaterów. Poznajemy losy oczami Dorothy, Hawka oraz Jase'a. Polubiłam Hawka oraz Dorothy od pierwszych stron. Jednak do gustu zupełnie nie przypadł mi Jase'a. Zachowywał się jak gówniarz. Chciał mieć wszystko, ale nic nie chciał dać od siebie. Smutki zabijał alkoholem. Dopiero pod koniec książki stanął na nogi i pokazał, że na czymś w końcu mu zależy. Jeśli więc czytaliście poprzednie tomy i nie za bardzo przypadły wam do gustu, to nie zrażajcie się, bo autorka naprawdę napisała, coś fajnego co czyta się naprawdę szybko i przyjemnie. 


„ Niewykluczone, że nasze błędy prowadzą nas tam, gdzie cały czas mieliśmy być.”


1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc to nie wiem czy sięgnę po tę seria. Z jednej strony chciałabym poznać te książki, jednak z drugiej nie bardzo mam na nie ochotę. Może kiedyś zmienię zdanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń