Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 24 sierpnia 2018

Grzeszne noce - Laurelin Paige

Tytuł : Grzeszne noce 
Tytuł oryginalny : Falling Under You
Autor : Laurelin Paige 
Cykl : Uwikłani 
Tom : 4,5
Wydawnictwo :Kobiece 
Data wydania : 21.06.2018
Liczba stron : 320
Egzemplarz : recenzencki 

" Norma Anders jest ambitna i niezwykle pracowita, dzięki czemu wspięła się wysoko po szczeblach kariery w Pierce Industries. Uwielbia być na szczycie i wydawać polecenia, jednak jest sfera życia, w której Norma wolałaby oddać pierwszeństwo innym. Kobieta marzy o silnym mężczyźnie, który zdominuje ją w sypialni. Kiedyś próbowała zawrócić w głowie Hudsonowi Pierce’owi, ale on odrzucił jej zaloty. Norma obawia się, że jej serce i ciało nie znajdą ukojenia w ramionach wymarzonego kochanka. Nie wie jednak, że obserwuje ją ktoś, kto widzi w niej nie tylko świetną szefową, ale niezwykle seksowną kobietę. Boyd jest młodszym asystentem Normy i to on zacznie jej wydawać rozkazy, które ona będzie musiała wykonywać. "

Seria " Uwikłani " zawsze będzie miała miejsce w moim sercu. Nie miałam jednak pojęcia, że autorka ma zamiar znowu zaprosić nas do tego świata i dać namiastkę tego, o czym trochę już zapomniałam. Co prawda w tej części skupiamy się na Norze jednak mi to w niczym nie przeszkadzało. 

W tej książce spotykamy się z Hudsonem jednak nie ma go za dużo. Nora to główna bohaterka tej książki. Jeśli czytaliście poprzednie tomy to wiecie, że jest to zaufana asystentka Hudsona w jego firmie. Jak wiemy kobieta w poprzedniej części próbowała uwieść mężczyznę jednak on wybrał inną. W pracy Nora poznaje Boyda, który otwiera przed nią nowe doznania i zapraszam ją do swojego świata. Chociaż w pracy to jej podwładny to w życiu prywatnym to on wydaje rozkazy. 

Szkoda, że ta książka skończyła się tak szybko. Miałam nadzieje, że autorka napisze coś dłuższego i trochę dłużej da nam znów pobyć w tym jej małym świecie. Mam jednak nadzieje, że pokusi się o dopisanie jeszcze jakiejś części do tej historii. Ja natomiast chyba muszę przeczytać serię Uwikłanych jeszcze raz, bo czuje ogromny niedosyt.



6 komentarzy:

  1. Widzę prawdziwy wysyp erotycznych powieści. Przyznaję, to literatura nie dla mnie, jest mocno kiczowata i w większości na jedno kopyto

    OdpowiedzUsuń
  2. O serii "Uwikłanych" słyszałam sporo opinii i wiele osób ją polecało. Z racji tego, iż lubię taka tematykę i przepadam za całymi seriami książek, wydaj mi się, że mogłaby mnie wciągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekła mnie ta historia, chętnie przeczytam książkę

    OdpowiedzUsuń