Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 24 sierpnia 2018

Odrobina brokatu - Shari L. Tapscott

Tytuł  : Odrobina brokatu 
Tytuł oryginalny : Glitter and Sparkle 
Autor : Shari L. Tapscott
Cykl : Glitter and Sparkle 
Tom : 1 
Wydawnictwo : Kobiece 
Data wydania : 21.06.2018
Liczba stron : 320
Egzemplarz : recenzencki, bestseller

"Lauren ma prosty plan na życie: skończyć szkołę, dalej rozwijać swojego bloga DIY i poślubić kogoś sławnego. W swojej przyszłości widzi jeszcze dwa słodkie pieski i bardzo dużo brokatu. Klasyczne „i żyli długo i szczęśliwie”. Plany krzyżuje Harrison, szkolny przyjaciel jej brata, który nagle postanawia zamieszkać w ich domku gościnnym. Przecież to studio nagraniowe Lauren! Gdzie ma teraz kręcić nowe filmy dla swoich fanów? Dziewczyna decyduje się na ignorowanie intruza. Jakoś przeczeka jego niechcianą obecność i wróci do swojej kreatywnej codzienności. Gdyby tylko Harrison nie był taki przystojny… i zabawny… i zdolny… i wkurzający! Czy kiedy przyjdzie pora przeprowadzki, Lauren będzie w stanie rozstać się z Harrisonem? W sumie każda chwila z nim spędzona ma w sobie jakiś tajemniczy blask."

Tej książki w ogóle nie miałam czytać. Jednak, gdy zobaczyłam tę okładkę to przepadłam. Już sobie wyobraziłam jakie ładne zdjęcie wyjdzie na mojego instagrama @zaczytanamarzycielka8. Dlatego sceptycznie podchodziłam do jej czytania, ale gdy już to zrobiłam to przepadłam. Bo książka okazała się naprawdę dobra. 

Lauren ma już plan na swoje życie. Na co dzień zwykła nastolatka, która ma bzika na punkcie brokatu oraz prowadzenia swojego bloga DIY. Gdy pewnego wieczoru mama woła Lauren na kolacje, wszystko zaczyna się zmieniać. Bowiem przy stole siedzi przyjaciel jej brata Harrison. Dziewczyna nie przepada za chłopakiem, gdyż w dzieciństwie mocno jej dokuczał. Czy ta dwójka dogada się na tyle, aby ze sobą zamieszkać i widywać się niemal codziennie ?

" Odrobina brokatu " to urocza książka dla młodzieży, która napisana jest prostym, ale bardzo przyjemnym językiem. Nie sądziłam, że naprawdę mi się spodoba, i będę czekać z zapartym tchem na drugi tom historii. Oczywiście nie jest to idealna książka, która sprawi, że będziemy musieli się zastanowić nad książką. Jednak jeśli szukacie lekkiej książki na jeden wieczór to jak najbardziej to jest pozycja dla was.


„Zrobić licencjat, wyjść za kogoś fantastycznego, zaadoptować dwa springer spaniele i przy odrobinie szczęścia prowadzić dalej bloga DIY – taki jest plan.”


12 komentarzy:

  1. Od dawna mam ochotę przeczytać... Ta okładka przyciąga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest to ciekawa propozycja dla nastolatków. Ja chyba już wyrosłam z takiej literatury.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/2018/12/tylko-jeden-wieczor.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to naprawdę urocze książki ;) ale tak jak mówię dla nastolatek lub osób, które lubią takie klimaty ;)

      Usuń
  3. Ciekawa się wydaje, może przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może kiedyś skuszę się na tą książkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno nie jestem targetem tej książk, historia dla mnie dość infantylna, ale książka zapewne jest kierowana do nastolatek, choć ja nawet w wieku naście nie byłam fanką tego typu romansów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozumiałe, że nie wszystkie książki muszą się nam podobać ;)

      Usuń
  6. Lubię czytać takie książki od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń