Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 7 sierpnia 2018

Hashtag - Remigiusz Mróz

Tytuł : Hashtag 
Autor : Remigiusz Mróz
Wydawnictwo : Czwarta Strona 
Data wydania : 18.07.2018
Liczba stron : 424
Egzemplarz : recenzencki 

„ Jedna przesyłka zmieniła jej życie. „Twoja paczka już na ciebie czeka!” – brzmiała wiadomość, która wydawała się zwykłą pomyłką. Tesa nie spodziewała się żadnej przesyłki, niczego nie zamawiała w sieci – a nawet gdyby to zrobiła, z pewnością nie wybrałaby dostawy do paczkomatu. Jeśli nie musiała, nie wychodziła z domu. Postanowiła jednak sprawdzić tajemniczą przesyłkę – i okazało się to największym błędem, jaki kiedykolwiek popełniła. Wpadła bowiem w spiralę zdarzeń, która miała zupełnie odmienić jej życie… Gdy Tesa na nowo odkrywa swoją przeszłość, przez media społecznościowe przetacza się nowy trend. Kolejni internauci zamieszczają wpisy z hashtagiem #apsyda. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że osoby te od lat uznawane były za zaginione… 

Remigiusz Mróz to najpopularniejszy polski pisarz, który w swojej karierze ma już naprawdę dużo książek. Ja czytałam już ich naprawdę sporo, ale jeszcze trochę przede mną. Jednak gdy usłyszałam, o zapowiedzi Hashtagu wiedziałam, że będę chciała tę książkę przeczytać zaraz po premierze. I udało mi się, a dzisiaj opowiem wam o moich odczuciach z tą książką. 

Tesa to młoda kobieta, po studiach która zmaga się z ciężką nadwagą oraz problemem z wychodzeniem z domu (tylko tam czuje się bezpieczna). Pewnego dnia kobieta dostaje dziwnego SMS-a, który zmienia wszystko w dotychczasowym życiu. Hasło #absyda, które nie znaczy nic konkretnego w życiu jednak na twiterze zaginione lub zmarłe osoby, publikują zdjęcia z tym hasłem. Czy Tesa będzie w niebezpieczeństwie ?

Remigiusz rozwalił wszystkie bariery, to jak ta książka się zakończyła, zwaliło mnie z nóg. Nie sądziłam, że uda mu się mnie zaskoczyć, ale tego się w ogóle nie spodziewałam kompletnie. Oczywiście autor skupił się na kilku wątkach, które już były. W tej pozycji pojawiają się również bohaterowie, które znamy i kochamy (albo nie). Ja oczywiście czekam na kolejne książki tego autora, bo spędzam przy nich naprawdę dużo fajnych chwil.

Samobójcze myśli nie dawały mi spokoju przede wszystkim w dwóch sytuacjach. Do pierwszej dochodziło, kiedy wydawało mi się, że jestem na świecie absolutnie sama. Nic nieznacząca, ignorowana, niewiele warta i pomijana przez wszystkich, którzy z jakiegoś powodu się dla mnie liczyli.


14 komentarzy:

  1. Ta książka była dla mnie dużym pozytywny zaskoczeniem.
    Pozdrawiam
    czytanestrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również ;)
      Większość książek Mroza do mnie przemawia <3

      Usuń
  2. musze w końcu przeczytać jakąś książkę tego autora!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie sięgnęłam po pierwszą w swoim życiu książkę Mroza i póki co jestem nader sceptycznie nastawiona... Jakoś nie czuję dzikiej fascynacji jego twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabuła brzmi niesamowicie. Jestem bardzo ciekawa, jak się rozwinęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba czas sięgnąć po Mroza, ze wstydem muszę przyznać że jeszcze ani jedna jego książka nie zawitała w mojej biblioteczce

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że dotąd nie czytałam żadnej książki tego autora, ale w wolnej chwili chciałabym sięgnąć po którąś z jego twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi książka podobała się do momentu przeczytania zakończenia, które dla mnie było troszkę niedopracowane. Widziałam w niej też wiele nawiązań do poprzednich jego książek, np Behawiorysty. Nie mniej czytało mi sie bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń