Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 29 sierpnia 2018

Poza rytmem - Brittainy C. Cherry

Tytuł : Poza rytmem 
Tytuł oryginalny : Behind the Bars
Autor : Brittainy C. Cherry
Seria : The Music Street Series 
Tom : 1
Wydawnictwo : Filia 
Data wydania : 06.06.2018
Liczba stron : 400
Egzemplarz : recenzencki, nowość

" Jasmine Greene poznałem w kroplach deszczu.Była licealną pięknością, podczas gdy ja grałem niezdarnie na ulicy. Łączyły nas jedynie muzyka i samotność.W jej oczach dostrzegałem, że nie zawsze uśmiechała się szczerze, choć jej głos dawał mi nadzieję, której poszukiwałem od tak dawna.Pewnego dnia jednak, dziewczyna zniknęła mi w okamgnieniu.Kilka lat później stanęła przede mną na nowoorleańskiej ulicy. Zmieniła się, ale ja również byłem już inny. Życie sprawiło, że staliśmy się wycofani, zamknięci, oschli. Czas odebrał nam lekkość.Nawet jeśli nie byliśmy już tacy, jak kiedyś, moje złamane serce rozpoznało jej smutek. Wróciła, więc nie mogłem pozwolić, by ponownie mi się wymknęła. Jasmine Greene poznałem w kroplach deszczu, ale gdy spotkaliśmy się po latach, stałem się dla niej huraganem. " 

Książki Brittainy C. Cherry to dla mnie pewniak. Nie muszę wiedzieć, o czym jest książka, ale wiem, że i tak mi się spodoba. Dlatego, gdy dowiedziałam się, że wychodzi nowa powieść, mojej ulubionej autorki to byłam pewna, że przypadnie mi do gustu. Gdy w końcu udało mi się ją przeczytać, to muszę wam powiedzieć, że nie myliłam się, bo „Poza rytmem „to moja nowa ulubiona książka.

Jasmina Green to z pozoru zwyczajna nastolatka. Jednak dziewczyna wcale nie ma łatwego życia. Jej matka wymaga od niej, aby śpiewała i rozwijała się w popie. Jasmine natomiast uwielbia Soul i to w tym kierunku chciałaby się rozwijać. Nastolatka pragnie również, aby mama w końcu ją tak naprawdę pokochała bezinteresowanie. Jedyną osobą, która wspiera dziewczynkę, jest jej ojczym, to on pomaga jej, gdy zaczyna dziać się naprawdę źle.

Jasmine w końcu ubłagała matkę, aby pozwoliła jej iść do normalnej szkoły. To tam poznaje Eliota, który jest szkolnym popychadłem. Gdy dziewczyna widzi chłopaka na ulicy grającego na saksofonie, postanawia mu pomóc i wstawia się za nim u szkolnych łobuzów. Jednak skutki takiego zachowania okazują się inne. Gdy Jasmine musi wyjechać okazuje się, że pokochała Eliota ze wzajemnością. Później w życiu chłopaka dzieją się naprawdę złe wydarzenia, które zmieniają całe jego życie.

„Poza rytmem „to książka, która składa się z dwóch części. Pierwsza złamała mi serce, żeby druga mogła je od nowa poskładać. Wiedziałam, że ta książka będzie dobra, ale naprawdę nie sądziłam, że tak bardzo rozwali mnie emocjonalnie. Nie zdarza mi się często płakać na książce, jednak tutaj płakałam i śmiałam się razem z Jasmine i Eliotem. Czekam na kolejne książki Brittainy C. Cherry, mam nadzieje, że wydawnictwo Filia postanowi jeszcze coś wydać.

Czasami ludzie nie potrzebują słów, Elliotcie. Czasami trzeba dać im czas, by pogodzili
się z własnymi emocjami, a obecność innego człowieka daje poczucie, że nie są sami.


4 komentarze:

  1. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą pozycją. Sama bym pewnie po nią nie sięgnęła, bo tytuł przywodzi na myśl naprawdę błahe czytadło dla nastolatek, a tu bam! - jest petarda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze przy okazji siegne po te książkę, ale specjalnie nie bede jej szukać.

    OdpowiedzUsuń