Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 24 sierpnia 2018

Zmysłowa idealna żona - Meredith Wild, Helen Hardt

Tytuł : Zmysłowa idealna żona
Tytuł oryginalny : Misadventures of a Good Wife
Autor : Meredith Wild, Helen Hardt
Cykl : Zmysłowa dziewczyna
Tom : 2
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Data wydania: 23.05.2018
Liczba stron : 264
Egzemplarz : recenzencki



" Kate i Price’a Lewisów łączyło małżeństwo idealne – miłość, udane kariery i wspaniałe mieszkanie w mieście. Kiedy jednak Price ginie w katastrofie samolotu podczas podróży służbowej, bajka umiera razem z nim. Mija rok, a Kate nadal nie może się z tym pogodzić. Przechodzi żałobę tak intensywnie, jak intensywnie kochała Price’a. Gdy szwagierka namawia ją na babskie wakacje – trzy tygodnie na wyspie na południowym Pacyfiku – Kate się zgadza. W willi równie ustronnej jak sama wyspa zamieszkują we dwie, a przynajmniej tak jej się wydaje do chwili, kiedy na plaży natyka się na ducha. Price żyje. Ich ponownemu spotkaniu daleko do ideału. Kate dochowała wierności zmarłemu mężowi, ale teraz domaga się wyjaśnień. Zamiast nich otrzymuje zagadkową propozycję – może wrócić za trzy tygodnie do domu sama albo zniknąć z Price’em… Na zawsze. "

Coraz częściej mam ochotę na lżejsze książki na jeden wieczór, przy których nie będę musiała się bardzo skupiać, a i tak je zrozumiem. Dlatego na moim blogu ostatnio pojawiło się naprawdę sporo recenzji romansów czy lekkiej fantastyki. 

„Zmysłowa idealna żona opowiada historię Kate, która niedawno straciła męża w katastrofie lotniczej. Chociaż minęło już trochę czasu kobieta nie umie dojść do siebie. Dlatego siostra jej zmarłego męża wyciąga kobietę na wakacje, aby doprowadziła swoje życie do normalności. Okazuje się, że jej mąż wcale nie zginął tylko ukrywa się przed ludźmi, którzy chcą go zabić, gdyż odkrył naprawdę duży przekręt, o którym nikt nie ma prawa wiedzieć. Price składa żonie propozycje, która na zawsze odmieni jej życie. 

Pisałam wam już przy okazji recenzowania pierwszego tomu tej serii, że naprawdę podoba mi się zabieg, jaki wymyśliła Meredith Wild. Każda książka napisana jest z inną osobą przez co powieści są różne i pisane na różne sposoby. Niedługo opowiem wam o pierwszym tomie tej serii, który już przeczytałam.

,,To mógł być zbieg okoliczności, nic takiego.
Albo mój najgorszy koszmar."


4 komentarze:

  1. A mnie ta książka tak bardzo się nie podobała... Wszystko tam było pozbawione sensu. Zachowanie głównej bohaterki przeczyło logice - mąż ją okłamał, wywrócił jej życie do góry nogami, a ona pierwsze co robi widząc go, to rozkłada przed nim nogi. Scen erotycznych jest stanowczo za dużo i wszystkie są na jedno kopyto. Dla osoby wymagającej nieco więcej od minimalnego poziomu, ta książka to zły wybór.

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem cię, też na początku mi to przeszkadzało, jednak później zrozumiałam, że to lekka książka do poczytania na raz ;)

      Usuń
  2. Też mam czasem ochotę na takie lekkie książki na jeden wieczór, mimo to ta do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń